22.bölüm

70 0 0
                                    

Sabah kumların üzerinde uyanmak en kötü şey yaa.Öff Berk'e döndüğümde çoktan uyandığını hatta beni izlediğini gördüm.Ona gülümsedim.

''Günaydın.''

''Baya uykucusun be kızım.''

''Ya sinir şey.''

''Ama tatlı bir sinir şey.''

''Ay hemen öv kendini.Neyse hadi kalk eve gidelim.''

''Aferin sıç işin içine.''

''Berk saçmalama üstüm ıslak.Hastalanırsam senden bilirim.''

''Peki peki'' dedi kalkarken.Bende doğruldum ve uzattığı elini tutup ayağa kalktım.Üstümdeki kumları silkeledim ve Berk'in elini tutup yürümeye başladık.Yolda sessizce yürürken sessizliği bozan Berk oldu.

''Sen nerde kaldın görüşmediğimiz 2 gün.''

''Dedim ya otele gidicektim baktım burda tanıdığım var ona gidiyim dedim.''

''Rüya kandırma nerde kaldın.Twitter da gördüm.Furkan'da mı kaldın.''

''Saçmalama.Otelin sahibi Furkan'ın babasıymış o kadar yani..''

''.Hadi eve yaklaştık hızlı yürü.'' dedi ve adımlarını hızlandırdı.Şuan bildiğin sürükleniyorum.Odun mudur nedir ya.Evin kapısına geldiğimizde cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.Sesler mutfaktan geliyodu.Ayakkabılarımızı çıkarıp mutfağa girdik.

''Günaydınnn'' diyerek Berk'le yerimize oturduk.

''Gözümüz yollarda kaldı.''

''Bunun altındaki imaları biliyorum ben Çağla'cım.''

''Ne münasebet Rüya..''

''Hıhı.''

''Onu bunu boşverin bugün ne yapıyoruz.Bu arada Furkan bavullarını getirdi Odaya çıkardık.'' dedi Kerem.

''Sağol tatlım.'' dedim çayımdan yudumlarken.

''Bence bugün plaja gidelim.Buraya her geldiğimde gittiğim bir yer var.Böyle sessiz sakin bir yer.Ne dersiniz oraya gidelim mi.'' dedi Çağla.

''Aslında olabilir.Ben varım.'' dedim Çağla'nın fikrine uyarak.Herkes onayladığında hemen kahvaltı edip odalara çıktık.Dolaptan beyazlı ve su yeşilli bikinimi geçirdim.Pink yazılı kolsuz uzun tişörtümü giydim.Plaj çantamın içine telefonumu,cüzdanımı (Hesap ödetmiceklerini bilsemde),güneş kremimi,havlumu,kulaklıklarımı ve kitabımı koydum.Banyoya gidip saçlarımı yandan ördüm.Gölüklerimi de kafama takınca hazırdım.Ayağıma parmak arası terliklerimi geçirdim ve çantamı da alarak odadan çıktım.Salona geldiğimde Berk'in beni görmesiyle önüme geçmesi bir olmuştu.

''Aşkım ne yapıyosun.''

''Üstündekiyle seni dışarı çıkabilceğini mi düşünüyorsun.''

''Ama canımm''

''Git altına şortmu ne giyceksen giy öyle gel.''

''Öf Berk.'' diyerek merdivenleri çıkmaya başladım.Arkamdan geldiğini biliyodum.Kapıya geldiğimizde içeri girip kapıyı yüzüne kapadım.Dolaptan beyaz şortumu  çıkarıp giydim.Kapıyı açtığımda kapının önünde eliyle ritim tuttuğunu gördüm.Tam yanında geçip gidicektimki kolumu tuttu ve beni duvarla arasına aldı.Umursamaz tavrımı takınmaya çalıştım.

''Ne var.''

''Ne o tripler falan.''

''Kalbimi kırıyosun''

BORN TO DİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin