Rozdział 1

1.9K 125 6
                                    

- Psychoza jest zespołem chorobowym, który charakteryzuje się różnorodnymi przebiegami i objawami w zależności od przyczyn, które wywołują chorobę. Choroba jest zaburzeniem świadomości, spostrzegania czy odbierania bodźców ze środowiska. Psychoza to termin opisujący całą grupę nieprawidłowych zachowań ludzkich. Są one bardzo różnorodne, ponieważ wywołane są przez różne przyczyny. Mimo tego, najczęściej jednak charakteryzują się występowaniem nietypowych objawów takich jak słyszenie czy odczuwanie zjawisk, których w rzeczywistości nie ma. - powiedział dr. Bell do dwójki małżeństwa. Obok nich pewnie stała ich córka. Ja tylko się przysłuchiwałem co on mówi.

Tak, dokładnie. Jestem w szpitalu psychiatrycznym. Trafiłem tu bo mam depresję. Raz nawet chciałem popełnić samobójstwo i prawie mi się udało.  Moja dziewczyna rzuciła mnie bo zakochała się w moim najlepszym przyjacielu. Miesiąc po zerwaniu przez całe dnie nie wychodziłem z pokoju, a jak juz rodzice mnie zmuszali do pójścia do szkoły do wagarowałem,  z nikim nie rozmawiałem, nie jadłem. W sumie cieszę się że tu trafiłem bo uwolnię się od tych falszywych ludzi. Wszyscy tylko udawali że się mną przejmują, ale pewnie tak na prawdę skaczą z radości że się ode mnie uwolnili.

-Mamo! On tam stoi! - krzyknęła nagle dziewczyna. Spojrzałem w jej kierunku i stwierdziłem że patrzy na coś za moimi plecami więc się odwróciłem. Nikt i nic tam nie stało i nagle mi się przypomniało że to dziewczyna która ma psychozę. Zupełnie nie wiedziałem co mam teraz zrobić. Czy mam w ogóle coś robić. - Mamo pomóż mi! - dziewczyna zaczęła szybko oddychać. Usiadła na ziemi i złapała swoją mamę za rękę. W końcu dwie pielęgniarki wzięły dziewczynę i zaprowadziły ją do jakiegoś pomieszczenia.

Może jednak się nie cieszę. Jak ja wytrzymam z tymi ludźmi?

xxxxxxxxx

Planowałam to opowiadanie od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie miałam czasu i chęci do pisania go Ale w końcu mi się udało! To jest pierwszy rozdział, a drugi powinien pojawić się pod koniec tygodnia. Czekam na wasze komentarze lub gwiazdki. Do następnego

Asylum ~ M.COpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz