İNAT

27 3 3
                                    

Keyifli okumalar.

Hani demiştim ya sana intihar zayıfların işidir diye. Böyle derken kendimi güçlü hissetmiştim her şeye rağmen intihar etmediğim için. Öyle değilmiş. Benimki bir inatmış meğersem. Ölme arzusuna karşı yaşama inat.

Özür dilerim. Senin aklından intiharı çıkartmaya çalışırken kendi aklıma koyduğum için. Evet, aklımın bir köşesinde ölme arzum son ip bağını tırnaklarıyla aşındırıyor. Bense tekrar bir halatla bağlamıyorum onu. Çünkü güçlü görünmekten yoruldum. Eğer güçlüysem bile tükendim. Bitti tüm gücüm. Artık zayıfım her zerreme kadar. Düşünce bataklığım bile zayıf. İntihar eylemine kadar düştüm ki ben çok iyi bir savaşçıydım.

Zihnimde kurduğum binlerce intihar senaryosundan biri gerçekliğe yakın artık. Her saniye zihnimde hapları tek tek yuttuğum anı canlandırıyorum. Bu kadar ucuz işte benim ölümüm de. Kendi canım tatlıdır ya hani, acı bir sonu veremedim kendime. Basit bir numarayla son vermek istiyorum bu oyuna. Tabi öldükten sonra bir son varsa.

Ben bu boş sayfayı karartmadım bu sefer, kanattım. Öyle boş beleş kelimelerle doldurmadım. Hani derler ya sevgimi kattım diye... Bende ölüm arzumu katıyorum işte. Belki inadınız kırılır, Azrail'e yem olursunuz. Böylece bu dünya gerçekten yaşama sevinciyle dolu olanlara kalır. Biz bu dünyada sadece nefes alan bedenler olarak fazlasıyla fazlayız. Hak etmiyoruz. Bizim diye gördüğümüz bataklıklar bile yaşamla dolu. Ait olduğumuz yer sadece cehennem ateşiyle dolu olan bir kuyu.

Şimdi düşünüyorsun değil mi hangi kafada yazdı bunları? Damarları acıdan kör olmuş bir kafayla yazıyor bu deli bunları. Yazmaya devam ettiğine göre hala ölmedi. Ama ölecek. Sadece bekliyor. Yaşamak için herhangi bir şey yapmadan.

Savaşmadan...

Sadece bekliyor işte.

***

Oy ve yorumlarınız için teşekkürler.

Mutlulukla kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin