POV Rose
'Ben je om 8 uur thuis?' vraag ik. Brent kijkt me aan. 'Ja mama' zegt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Nee, ik weet wat we vanavond gaan doen' lach ik en hij grinnikt. 'Is goed' zegt hij en gaat naar zijn vrienden. Ik begin me klaar te maken. Ik ga niet echt mijn best doen. Hij hoopt waarschijnlijk dat ik er op mijn sexiest uit zie, maar ik moet toch iets doen om hem weg te krijgen. Dus dit word mijn outfit,
Ik zie er goed uit maar niet zoals hij het wilt, waarschijnlijk.
Als Brent, om precies acht uur, binnenkomt ziet hij mij en vraagt wat we gaan doen. 'Naar de club' zeg ik lachend en hij knikt. 'Oke gaan we?' vraagt hij en ik knik. 'Laten we lopend gaan, het is niet ver en dan kunnen we beide drinken' zeg ik en hij knikt. We lopen de deur uit en hij pakt mijn hand vast. Ik kijk hem aan hij hij grijnst schuin. Hij doet de deur op het slot en voor we beginnen met lopen slaat hij me op mijn kont. 'Niet aan mijn kont komen' zeg ik en hij grijnst breder.
'Maar schatje, ik ben je vriendje' grijnst hij. 'Maar schatje,' praat ik hem na, 'je wilt je ballen toch nog houden.' Ik kijk hem op dezelfde manier aan als dat hij mij aankeek.
Zijn gezicht komt dichterbij en ik voel zijn lippen op de mijne. Ik ga erin mee en geef hem toestemming als hij erom vraagt. Het is een erg ruwe kus en hij duurt niet lang, alsof hij niet zo graag zoent, maar de rest liever doet.
Ik voel de deur in mijn rug en voel de deur in mijn rug. Als hij mijn mond verlaat en over mijn nek naar mijn oor gaat kan ik een kleine kreun niet onderdrukken.
'Je bent sexy als je zo tegen me ingaat' fluister Brent laag in mijn oor. Mijn handen gaan is door zijn haar. 'Veel beter zo' fluister ik terwijl ik naar zijn haar kijk. Ik knipoog naar hem en trek hem aan zijn hand mee richting de club.
Bij de club vind ik Brent's vrienden en de mijne al snel. 'Ik ga naar mijn vrienden, zie je zo' zeg ik tegen Brent en hij drukt snel een kus op mijn wang. Ik glimlach even naar hem en ga weer.
'O mijn God jullie zijn schattig' zeggen Lena en Meredith meteen. Ik kijk hun vragend aan. 'Eerder waren we hele erg tegen het idee van jullie, maar wat we net zagen liet ons smelten' zegt Lena zwijmelend.
Ik lach. 'Doe maar rustig, we voelen geen rare dingen voor elkaar' zeg ik lachend en gooi het tweede shotje achter in mijn keel.
Ik trek de meiden mee de dansvloer op en we beginnen te dansen. 'Mooi setje trouwens' grijns Meredith en ik lach ik wenk ze naar de wc waar ik mijn trui uit doe. Er zat een bordeaux rode crop-top onder met een kleine v-hals die iets dieper is ingesneden.
'Mooi meisje' lacht Lena dronken en ik grinnik. Ik ga terug en met nog wat te drinken gaan we de dansvloer op.
We zijn er al een tijdje en ik voel een tik op mijn schouder. Ik kijk en zie Meredith naar iets wijzen. Het is Silva die naar Brent toegaat. Een ietsjes jaloers gevoel kruipt in me, maar het gaat weg als hij haar wegduwt en de rug toe keert.
'Hij is inderdaad een goed vriendje' zegt Lena en ik word iets rood. Zou hij dat doen omdat hij met mij "heeft". Ik zeg even sorry tegen de meiden en stap op Brent af.
'Hey babey' zeg ik en hij draait naar me toe. 'Hey prinses' zegt hij en slaat een arm om mijn middel. Ik grinnik en bloos om zijn woord keuze en geef hem een kus op zijn wang. Hij draait zijn hoofd iets bij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik trek even terug en kijk hem aan. Daarna zoent hij me weer en sla ik mijn armen om hem heen.
Wauw, deze zoen.
Rose en Brent?
JE LEEST
Boyfriend
RomanceRose is een meisje die op dezelfde school zit als Brent. Brent is de populairste jongen van heel Californië en wordt gezien als DE badboy. Rose is niet op haar mondje gevallen en zo ontstaan en ruzies tussen de twee. Zonder er goed over nagedacht te...