(A/n Ik heb mijn nieuwe boek "true love" online gezet. En dit is een extra hoofdstukje😘)
POV Rose
'O mijn God,' brengt Meredith uit, 'dus jij bent zometeen een maand lang de vriendin van de badboy?' Ik knik en zucht. 'Waarom liet ik me erin meeslepen?' zeg ik en ga gefrustreerd met mijn vinger over mijn wipneus. Dat doe ik altijd... ja het is raar. 'Hoezo? Dit betekent gewoon, een maand lang goede seks' zegt Meredith lachend. Ik en Lena kijken haar raar aan. 'Je bent zo zijn vriendin en je moet het ook echt spelen, dus komt seks er wel aan toe. Als Bradley al goed is, jeesj, moet je nagaan hoe goed Brent wel niet zou zijn' legt Meredith grijnzend uit en ik knik toegevend mijn hoofd. 'Dat klopt, maar als ik seks met hem heb, gaat hij niet zo graag weg willen en win ik niet' zeg ik. 'Dan doe je iets dat hem gaat irriteren, wees erg onafhankelijk bijvoorbeeld' zegt Lena nu. 'Afhankelijk schat' verbeterd Meredith haar lachend. Lena denkt even na en lacht dan ook. Lena is niet de slimste...
'Ik weet het niet jongens, ik ga het zo wel zeggen tegen mijn ouders. We moesten zeggen dat we een relatie hebben en dat school, voor ene project, stelletjes in huisjes plaatsten voor een maand' zeg ik lachend en ze grinniken. 'Wish me luck' zeg ik met gekruiste vingers en ze kruizen hun vingers ook. Ik ga mijn kamer uit naar beneden en zie mijn moeder koken. 'Hey mam' zeg ik en ze kijkt glimlachend op. 'Hey lieverd, wat is er?' vraagt ze. 'Ik wou iets vertellen, ik heb sinds kort een relatie' zeg ik en haar ogen beginnen te twinkelen. 'Oeh met wie? Met Brent?' vraagt ze en ik knik. 'Jup' glimlach ik en ze glimlacht nog steeds, wat een goed teken is. 'Wat leuk meisie' zegt ze. 'Ja, alleen nu komt het volgende. School heeft een project en daarmee zetten ze voor een maand stelletjes bij elkaar in hun eigen huisje. Ik en Brent hebben ons daarvoor opgegeven en mogen meedoen' zeg ik. Ze kijkt op van het eten en kijkt me vragend aan. 'Weet je zeker dat je dit wilt?' vraagt ze bezorgt. Nee. 'Ja' zeg ik. 'Dan moet je dit doen' glimlacht ze. Ik glimlach ook en ga weer naar boven.
Bij de trap gaat de voordeur open en zie ik mijn twee kleine zusjes van 13. Ze zijn een tweeling. 'Heey Sofie en Sofia' glimlach ik. 'Haii Rose' zeggen ze in koor en geven me een knuffel. 'Rose, een vriend van ons zei dat jij een mand lang weg ging en ging wonen bij zijn neef. Is dat waar?' vraagt Sofie en ik knik. 'Ja, maar daarna ben ik gelijk weer terug' lach ik en ze knikken. Ik krijg een knuffel van de twee en ze gaan weer.
'En?' vraagt Lena. Ik steek mijn duim op. Blij en opgelucht zuchten ze. 'Oke kom! We gaan naar het centrum' roept Lena enthousiast. Ik en Meredith grinniken en lopen de trap rustig af terwijl Lena beneden bij de deur staat te springen van enthousiasme. We aan dit keer met onze motor's en doen ene wedstrijdje wie er het eerst is. Ik win deze en stap af. Ik doe mijn helm af en het eerste wat ik zie, zijn drie jongens die net deze kant op komen lopen. Waarom zijn hun hier nou? Ik kijk gewoon de andere kant op in de hoop dat ze me niet zien. 'WAAROM WIN JIJ ALTIJD ROSE' roept Lena en ik kijk haar met een dodelijke blik aan. Ze ziet de jongens, die mij nu hebben gezien, en maakt een ooh-gezicht. Ik glimlach gemaakt naar haar en beide meiden komen ze gauw naar me toe. Ik zie dat Brent m'n lichaam checkt en ben blij dat ik geen flobberoutfit aan heb gedaan.
'Kom je nog' lacht Lena naar Meredith en ik kijk haar kant is op. Ze is hevig aan het staren naar Bradley. 'Meid, he will come back' fluister ik grijnzend en trek haar mee. We gaan naar central taste en zien Emily en Noah daar al zitten. Ik bestel een ijskoffie aangezien het heel erg warm is en begroet de meiden. 'Hey! Ik heb gehoord over jullie nieuwe weddenschap' zegt Emily enthousiast. Ze houdt van roddels. 'Echt?' vraag ik verbaasd. Ze knikken beide. 'Dit nieuws gaat als een lopend vuurtje door heel Californië, je weet hoe populair Brent is' zegt Noah. 'Ooh. Dat is eigenlijk best logisch ja. Ik had eigenlijk liever dat het binnen de school bleef, maar ja' lach ik en ze lachen ook.
'Jij!' Schreeuwt een schelle meidenstem. Ik draai me om en zie Silva naar ons toe lopen met haar meelopers. Silva is erg populair op onze school. Ze is gewoon de slet van school, maar oke. Ze heeft het ook een keer met Brent gedaan en probeert telkens nog is, ze denkt dat hij al een manier zit te bedenken hoe hij haar ten huwelijk gaat vragen... Het lukt maar niet, Brent doet niet aan twee keer met het zelfde meisje.
'Ik' zeg ik simpel en ze komt woest voor me staan. We staan op dit moment midden op het plein en hebben veel kijk. Ook Brent, Bruce en Bradley. 'Wat doe je met MIJN vriendje' schreeuwt ze boos. 'Woow, calm your tits! Ik doe er niks mee. Het is maar een stomme weddenschap en als je er problemen mee hebt moet je niet bij mij komen zeiken' zeg ik bot. Ik haat haar. Haat is niet eens het goede woord. En het komt omdat zij degene was...
De foto van Sofie en Sofia:
JE LEEST
Boyfriend
RomanceRose is een meisje die op dezelfde school zit als Brent. Brent is de populairste jongen van heel Californië en wordt gezien als DE badboy. Rose is niet op haar mondje gevallen en zo ontstaan en ruzies tussen de twee. Zonder er goed over nagedacht te...