Hoofdstuk 24

8.8K 190 6
                                    

POV Rose

'Doe rustig meid, wat is er?' probeer Meredith mij te kalmeren. 'I-ik.' 'Oke begin bij wat je wou vertellen deze morgen' zegt Lena en ik knik. Ik neem een hap adem en vertel.

'Toen bij ons het stroom uitviel gingen we samen in de vensterbank zitten en uiteindelijk hadden we voor de derde keer seks, vierde keer als je meetelt dat ik daarna nog een keer met hem heb gedaan' ratel ik. 'Je hebt vier keer seks gehad met Brent? Nog nooit heeft iemand het vaker gedaan dan een keer, NIEMAND, en jij rollebolt maar met hem vandaan. I'm proud' zegt Meredith en ik schiet ondanks alles in de lach.

'Maar dat was niet alles. Die dag erna kwam iemand aan de deur. Het was Joshua en hij probeerde me terug te winnen' zucht ik en hun ogen vergroten. 'Wat heb je gedaan?' vraagt Lena. 'Eventjes wou ik terug gaan. Hij was mijn eerste en ergens heb ik nog gevoelens voor hem, maar toen dacht ik aan alle dingen die ik met Brent heb meegemaakt en dat ik dat soort dingen nooit met hem heb gehad. En toen koos ik voor Brent, aangezien hij me liet kiezen' zeg ik. 'Goede keus schat' zegt Meredith en ze geven me een knuffel.

'En wat is het nieuws waardoor je zo in paniek raakte?' vraagt Lena zacht. 'I-ik denk dat ik verliefd ben' zeg ik zacht. 'Op wie?' vraagt Lena enthousiast. Meredith kijkt haar doordringend aan. 'O mijn God. Je bent verliefd Brent?' vraagt ze het laatste fluisterend. Ik knik en laat me naar achteren vallen. 'En vanaf maandag is alles voorbij. Hij is dan weer zoals altijd tegen mij en ik ben niks voor hem' zucht ik met tranen in mijn ogen. Beide slaan ze hun armen om me heen en ik weet net mijn tranen in te houden.

'Het komt goed' zegt Lena troostend. 'Wat komt goed?' vraagt een jongens stem achter me en ik draai me geschrokken om. Joshua. 'Heeft Brent je nu al pijn gedaan?' vraagt hij. Ik zeg niks, verstijfd van de schrik en van de zenuwen. 'W-wat doe jij hier?' vraag ik. 'Ik zocht jou. Rose. Ik weet dat ik een eikel ben geweest. Ik verdien je eigenlijk ook niet, maar ik hou zoveel van jou. Ja ik hou van je' zegt hij.

Ik houd even mijn adem in. Hij houdt van me? 'Rose? Wil je alsjeblieft weer mijn meisje zijn? Ik zou je goed behandelen en er altijd voor je zijn' zegt hij. In een soort trans wil ik er bijna in meegaan. Het belletje van de deur haalt me terug op aarde en ik schud mijn hoofd. 'Nee Joshua, je hebt je kans gehad. Ga gewoon weg en laat me voortaan met rust. Ik hou niet van jou en en geen gevoelens voor je. Die heb ik voor iemand anders' zeg ik en hij zucht. Hij staat op en loopt weg. Ik ga recht zitten in de stoel en zucht.

'Wat deed die mafkees hier?' vraagt Bradley's stem. Ik kijk om en zie de jongens staan. 'Hij wou dat Rose zijn vriendin werd. Hij zei zelfs dat hij van haar hield' zegt Meredith. 'Wat is daar zo bijzonder aan?' vraagt Bruce over het houden gedoe. 'Je maakt een meisje heel erg gelukkig als je zegt dat je van haar houdt. Je moet het niet zomaar zeggen en je moet het menen' zegt Lena op een duh huh toontje. 'Serieus?' vraagt Brent en ik knik zachtjes.

Brent tilt me op en gaat op de stoel zitten. Ik kom dus op zijn shoot te zitten en lig achterover tegen hem aan. 'Zullen we morgen iets leuks gaan doen? Met ons zessen?' vraagt Bruce. Ik knik. 'Lijkt me leuk' zegt Meredith en de rest stemt ook in. 'Wat gaan we doen dan?' vraagt Meredith. 'We kunnen naar het strand gaan?' Stelt Lena voor. 'Ik vind het allemaal prima' zeg ik. 'Wat is er? Je bent zo afwezig. Normaal heb je ook allerlei ideeën en zo' fluistert Brent in mijn oor en ik hoor bezorgdheid. 'Er is niks, gewoon een beetje moe' zucht ik en hij knikt. Toch zie je aan hem dat hij het niet geloofd. En dat heeft hij goed.

BoyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu