POV Rose
'Wat is er toch?' vraagt Brent bezorgd. Hij hield me vast en we zeiden een lange tijd niks. Zo heb ik Brent nog niet vaak gezien. 'Kan ik niet zeggen' zeg ik beschaamd en kijk weg. 'Je kan me alles zeggen' zegt Brent en laat me naar hem kijken. Ik bijt ongemakkelijk op mijn lip en zucht. 'I-ik,' ik zucht nog is, 'er is niks, maar ik ben gewoon heel emotioneel. Dit heb ik normaal nooit' zucht ik en barst weer in tranen uit. Hij grinnikt en ik stomp hem is tegen zijn schouder. 'Niet leuk' zeg ik en bedek mijn gezicht. Ik voel zijn twee sterke armen om me heen en sla mijn handen langzaam om zijn nek.
'Komt dit misschien omdat je in je maandelijkse periode zit?' stamelt hij een beetje ongemakkelijk. Ik grinnik. 'Volgens mij moet ik wel weer ongesteld worden' zucht ik. 'Oke kom mee' zegt hij en ik kijk hem vragend aan. Hij trekt me aan mijn hand naar beneden en in de gang trekt hij me achter hem. Ik verstop mijn gezicht in zijn trui zodat zijn vrienden niet kunnen zien dat ik heb gehuild.
'Sorry boys, maar jullie moeten gaan. Ik spreek jullie morgen wel' zegt Brent. Ik krijg een denkende frons, ook al ziet niemand die en hoor mensen hierheen komen. 'Heeft je meisje je nodig?' vraagt Bruce lachend. 'Ja' zegt Brent en zijn vrienden lachen. 'Zie je morgen bro' zegt Bradley. Ik hoor de voordeur dichtgaan en kom weer tevoorschijn. Hij begeleid me naar de bank en zet me neer. Hij gooit me een dekentje toe en doet de tv aan. 'America got talent?' vraagt hij en ik knik. 'Ben met een minuut terug' fluistert Brent in mijn oor en geeft me een kus. Hij gaat de voordeur uit en ik blijf hier helemaal verward achter, terwijl ik een auto hoor wegscheuren.
Na een tijdje komt hij terug en kijk ik om. Hij staat in de deuropening met chocolade repen, snoepzakjes en tampons. Ik moet lachen om het beeld en hij komt naar me toe. Ik schuif iets op en laat hem naast me zitten. 'Je bent de beste' glimlach ik met tranen en sla mijn armen is om hem heen. Hij knuffelt me terug en drukt een kus op mijn kruin. (A/n persoonlijk vond ik dit een fking cute senario😂❤️)
Ik lig in Brent's armen en we lachen om een grappige act. Het duurt niet lang en ik val langzaam in slaap.
POV Brent
Ik kijk naar het prachtige meisje die op mijn borstkast en in mijn armen in slaap is gevallen. Ik wou dat van net altijd al is doen, waarom weet ik niet. Ik doe nooit aan relaties dus in deze maand lijkt het me wel leuk om al die dingen te doen die je in relaties tegen komt. Bijna automatisch ga ik is met mijn hand door haar zachte haren. Ik zou hier wel voor altijd kunnen zitten met haar.
Zuchtend til ik haar voorzichtig op en breng haar naar boven. Ik ga naar beneden en begin op te ruimen. Als ik mijn jas pak, die over de leuning van een stoel hing, valt er iets uit. Het is het doosje van mijn moeder met mijn oma's oude trouwring. Ik Oak hem is goed vast en berg hem dan op op een plek waar Rose hem niet zou vinden. Ik weet niet waarom ik hem heb aangenomen. Ik bedoel, ik doe niet aan relaties. Maar op de een of andere manier...
Ik bedoel, zometeen studeer ik af en dan? Wil ik kinderen? Wil ik een vrouw? Ik kan niet mijn hele leven meisjes gebruiken. Of ik moet later alleen willen blijven. Ik kan altijd nog een vrouw kopen, maar dat gaat me te ver. Dit komt allemaal door mijn vader, die er gelukkig niet was bij de bruiloft.
Ik ga naar boven en ga in bed liggen. Ik sla mijn arm om Rose en val al snel in slaap.
JE LEEST
Boyfriend
Storie d'amoreRose is een meisje die op dezelfde school zit als Brent. Brent is de populairste jongen van heel Californië en wordt gezien als DE badboy. Rose is niet op haar mondje gevallen en zo ontstaan en ruzies tussen de twee. Zonder er goed over nagedacht te...