POV Rose
'Kom op Lena, hij is perfect voor jou!' zeg ik enthousiast en duw haar richting haar blonde God. Zelf hou ik niet van blonde jongens, maar alsnog eerlijk moet zijn, is deze best wel knap ja. Ze twijfelt duidelijk dus geeft Meredith hoor nog een klein duwtje door te zeggen: 'hij is voor je gemaakt. Zijn ouders deden het niet omdat ze een kind wouden, maar omdat ze wisten dat jij er voor hem zou zijn.' Ze zwaait ondertussen dramatisch met haar handen en onze arme, goedgelovige Lena trapt er helemaal in. Zelfverzekerd, misschien iets te, stapt ze op de jongen af en begint te flirten. Goede zet! Als er iemand kan flirten, is het Lena wel. Meredith kan totaal niet flirten, wat ons vaak in grappige en zwaar ongemakkelijke posities brengt. Ik hoef eerlijk gezegd alleen "hai" te zeggen en een knipoog te geven en ik heb ze in mijn tuk. Ligt er dan ook wel aan bij wie ik het doe, maar oke.
Ik ben helemaal niet populair op school. Om precies te zijn ken ik alleen Meredith en Lena. Natuurlijk ken ik Brent, Bradley en Bruce ook, de drie badboys van school, maar iedereen kent hun dus ik tel dat niet mee.
Ineens voel ik een duw in mijn rug en begin ik in de lucht te zwaaien om mijn evenwicht te houden. Hiermee trek ik Meredith alleen maar mee en vallen we beide op de grond. Ik draai me om en richt me op de plek waar gelach vandaan komt. Overal dus! Ik richt me naar voren en zie Brent en zijn vrienden grijnzen. 'Altijd leuk om meisjes voor ons te zien vallen' zegt Bradley. Ik maak zonder het echt door te hebben een kots-geluid. 'Nou nee, ik ga nog liever uit met Donald Trump' meteen na mijn woorden wil ik mezelf wel doodschieten. Je wilt de jongens niet tegen je hebben. 'Lekker gedaan Rose' fluister Meredith onopvallend. Lena loopt naar ons toe en kijkt ons met sprankelende ogen aan. 'Je had helemaal gelijk' zegt ze blij en kijkt dan is om haar heen. 'Ooh, sorry' glimlacht ze ongemakkelijk en trekt ons omhoog. 'Kijk is aan, hier heb je de drie musketiers' grijnst Bruce. Ik kan me niet inhouden... 'sorry dat ik dit voor je moet verpesten, maar de musketiers zijn met z'n vieren. Ik zou eerst nadenken voor je iets zegt K3, of moet ik zeggen B3.' Ik rol met mijn ogen om het af te maken. De meiden kijken me met grote ogen aan en de menigte om ons heen moeten een beetje lachen. 'Wat? Ik heb het al wel verpest voor mezelf' fluister ik schouderophalend. 'Iedereen, shit the fuck up' roept Brent die de heletijd stil is gebleven. Hijs tapt naar voren mijn kant op en blijft voor me staan. 'Je durft wel he? Wat is je naam' zegt hij. 'Rose Brooks, aangenaam kennis te maken' zeg ik met wen bitchy glimlach. Ik steek mijn hand tussen onze gezichten, die te dichtbij kwamen, en hij neemt hem aan. 'Brent Thompson' zegt hij. 'Weetje Rose? Ik zou maar dimmen als ik jou was. Je school verpesten is altijd een optie, maar het voor je laten doen is wel laag' fluistert hij in mijn oor, hard genoeg zodat de rest het hoort. 'Weetje Brent? Ooit gehoord van Astronomie?' Hij kijkt me raar aan en knikt. 'Ook van de ruimte dus?' stel ik vast en hij knikt weer. 'Blijkbaar niet van persoonlijke ruimte,' ik duw hem wat van me af, 'ik zou me inhouden, maar dan moet jij dat ook doen.' Ik voeg er een knipoog aan toe en loop met Lena en Meredith weg. Als we de school uit zijn kijk ik is naar de twee die me grijnzend, maar met grote ogen aankijken. Dit is het perfecte beeld dus ik proest het uit. 'Je flirten gewoon met hem,' grijnst Lena, 'en nog wel beter dan ik kan.' Ze kijkt voor de nep sip en grijnst dan weer. 'Ik was niet met hem aan het flirten, mijn flirten is een knipoog en het woord "hai" of "Hey" meer is niet nodig' ga ik ertegenin. 'Ooh geloof me Rose, je had hem om je vinger gewonden als er niemand bij stond' zegt Meredith. 'En dan had ik er echt wel gebruik van gemaakt' grijns ik eerlijk. 'Serieus?' Zegt Meredith geschrokken en Lena kijkt me ook onzeker aan. 'Tuurlijk, ik bedoel kijk naar hem. Hij is nog hotter dan Joshua' zeg ik en voor ik het besef is het eruit.
JE LEEST
Boyfriend
RomanceRose is een meisje die op dezelfde school zit als Brent. Brent is de populairste jongen van heel Californië en wordt gezien als DE badboy. Rose is niet op haar mondje gevallen en zo ontstaan en ruzies tussen de twee. Zonder er goed over nagedacht te...