Hoofdstuk 32

7.7K 145 10
                                    

POV Rose

'Heey' zegt Meredith en ze komt samen met Lena het restaurant binnen, waar ik al zat. 'Hey, ga zitten' zeg ik en ze gaan er zitten. 'Wat is er?' vraagt Lena. 'Jullie weten dat ik ga trouwen, en natuurlijk mogen jullie beide mijn bruidsmeisjes zijn, maar ik heb natuurlijk ook een Maid of Honor nodig' zeg ik glimlachend. 'Ooh je gaat vertellen wie van ons?' vraagt Meredith. 'Nou eigenlijk,' zeg ik, 'jullie gaan het samen beslissen. Ik kan niet tussen jullie kiezen.' Ik glimlach onschuldig en de ober komt eraan.

POV Brent

'Wie word je Best Man?' Vraagt Bradley. Ik zucht. 'Weet ik veel' zeg ik. 'Ey neem Bruce maar. Hij is beter in die shit en ik hoef het niet perse' zegt Bradley dan en ik glimlach dankbaar. 'Thanks bro' zeg ik en geef hem een bro-hug. 'Dus jij word mijn best man' zeg ik tegen Bruce en we geven elkaar ook een bro-hug.

'Hoe zouden de meiden dot oplossen?' vraagt Bruce nieuwsgierig. 'Ik heb geen flauw idee' zeg ik. 'Voor hun is het moeilijker toch?' vraagt Bradley zich af en ik knik. 'Waarschijnlijk wordt het wel makkelijk hoor' zeg ik.

Als het avond word komt Rose binnen en glimlacht ze. 'Wie wordt de bruid?' vraag ik hardop. 'Ikke' zegt ze blij en slaat haar armen om mijn nek. Ze zoent me en ik zoen haar terug. 'Ik hou zo veel van je' zucht ik. Ze glimlacht breed en pakt mijn hand. Ze trekt me mee richting de slaapkamer en ik glimlach breder. Ze duwt me op het bed en gaat bovenop me zitten. 'Ik hou ook van jou' zegt ze en deuk haar lippen op de mijne. Na lang gekust te hebben verlaten haar lippen de mijne en gaan ze over naar mijn nek. Als ik een zwakke plek moet kiezen, is het dat wel. Helemaal met de lippen van Rose.

Opeens stopt ze. 'We mogen het niet doen he' zegt ze. 'Ooh ja shit' zeg ik. We hadden een deal gemaakt dat we het niet mochten doen samen tot ons huwelijksnacht. Ze komt weer naar boven en drukt een kus op mijn lippen. 'Kom we gaan slapen' zeg ik en ze knikt.

Volgende dag in POV Lena.

'Maar ik wil het ook zo graag' zeg ik en we zuchten. 'Ergens hulp mee nodig dames?' vraagt Bradley. 'Ja' zuchten we. 'Omdat Rose niet kom kiezen liet ze het ons bepalen, wie de Maid of Honor wordt' leg ik uit. 'Maar we komen er maar niet uit' zegt Meredith. 'Anders doen we een soort quiz, wij zijn de jury en vertellen een scenario, degene die ze allemaal beter onder controle weet te krijgen, mag Rose's Maid of Honor zijn' zegt Bruce en we knikken. 'Is goed' zeggen we en we gaan naar hun appartement, aangezien we in Centrale Perk zaten.

'Oke Lena' zegt Bruce. 'Wat doe je als de bruid zich ineens van gedachtes veranderd? 3.. 2... 1.. go' zegt hij. Ik sta op. 'Rose, je kan het. Dit hoort de gelukkigste dag van je leven te zijn. En je houdt van hem. Je zou jezelf haren als je het niet doet' zeg ik en ze knikken goedkeurend. 'Dat was goed' zeggen ze en schrijven iets op. 'Oke Meredith' Meredith gaat vast staan. 'Wat doe je als een dronken oom, onder de ceremonie, begint te schreeuwen?' vraagt Bradley. 'Dan spring ik erop en sla ik hem knock out' zegt ze. Ze klappen in hun handen. 'Goede strategie' zegt Bruce. 'Pardon? Zo maak je er een nog grotere scène van' zeg ik. 'Lena, wat zou jouw toast zijn?' vraagt Bradley en telt af. 'W- oke euhm. Ik weet nog wel toen we klein waren' ze beginnen te schrijven dus ik roep dat ze moeten wachten. 'Oke oke iets anders. Ik weet nog wel toen ik en Meredith moesten zoenen omdat wij dachten dat het niks werd en Brent's vrienden van wel. Blijkbaar zijn jullie voor elkaar bestemd, want wij kunnen er echt wel wat van' zeg ik en sla op Meredith's kont. Ze grijnzen en schrijven. Ik grinnik en nu mag Meredith weer. 'Meredith, de best man besluit ervandoor te gaan. Wat doe je?' vraagt Bruce. 'Ik laat hem mijn borsten zien' zegt Meredith makkelijk en mijn mond valt open.

Na een lange tijd wachten in Central Perk komen de jongens weer beneden. 'We konden maar 1 iemand laten winnen, dus sorry Lena. Meredith wint' zegt Bruce spijtig en ik knik. 'Gefeliciteerd' zucht ik en loop terug naar ons appartement.

BoyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu