Hoofdstuk 6

10.7K 187 18
                                    

POV Rose

'Hier!' hoor ik Emily roepen. Ik sla de bal naar haar toe. Ze slaat hem hoog op en ik smash hem over het net. 'Oke, training is afgelopen' zegt onze trainer en ik loop naar mijn drinken. 'Mooie' completeert Emily me. 'Inderdaad' komt Noah bij. 'Dankje' glimlach ik. Emily en Noah zijn al afgestudeerd, ze zaten eerst bij mij op school. Ik ben dus jonger dan hun, maar ik speel zo goed dat ik bij hun in het team mag.

'Ik hoorde dat je gisteren een date had met Brent' stelt Emily vast met een meelevende blik. 'Ja, komt door een stomme weddenschap, maar gelukkig hoefde ik niet met hem naar bed doordat ik een ander weddenschap had gewonnen' zucht ik. 'Gelukkig, anders was je sociaal dood' zegt Noah. 'Ja, maar de meesten denken dat je het wel hebt gedaan met hem' zegt Emily. 'I don't care,' zeg ik schouderophalend, 'ik heb mijn vriendinnen en het boeit me niet wat andere van me vinden.' Ik kom luchtig over en eigenlijk ben ik dat ook wel. Ik bedoel, het zijn maar gedachtes van anderen. Zolang ik mezelf niet ga haten, is alles prima. 'Je bent echt geweldig' lacht Noah en ze even me een snelle knuffel voor ze beide vertrekken. De zaal is al leeg dus ik sluit alles af. Ik leg de sleutel in het, daarvoor bestemde, bakje en ga de sportschool uit.

Ik fiets richting huis en natuurlijk moet het beginnen met regenen. Doorweekt kom ik thuis aan. Ik ga gelijk naar boven en kleed me om naar mijn pyjama. Ik begin aan mijn huiswerk en luister ondertussen naar Shawn Mendes. Ik luister zijn muziek altijd onder het maken en leren van huiswerk. 'I wanne let her take control, cuz everytime that she gets close, yah' zing ik zachtjes mee. Ik heb hierdoor niet in de gaten dat er wordt geklopt. De deur gaat open en ik schrik me kapot. Ik doe mijn geluid uit en draai me naar de deur. Mijn moeder staat er, mooi opgedoft, te kijken met een glimlach. 'Hey mam, wat zie je er goed uit' glimlach ik. 'Ik heb een geweldige vent ontmoet, hij vroeg me op een date' glimlacht ze en ik glimlach. Ik haat het als ze telkens een nieuwe man ontmoet, maar als ze er gelukkig van wordt... dan zal ik haar niet in de weg staan. Nadat mijn vader overleed, was ze een wrak geworden. Ze is er eindelijk een paar jaar overheen en probeert afleiding te vinden bij andere mannen.

'Maar ik zie er dus goed uit?' vraagt ze en maakt een rondje. Ik knik. 'You look great' lach ik en ze glimlacht. Ze geeft me een snelle kus op mijn hoofd en zegt gedag wanneer ze een auto hoort. Ik hoor haar hier nog vloeken om de regen. Ik vind het niet heel erg. Hier in Californië regent het niet zo vaak namelijk.

Volgende dag

Ik bekijk mezelf nog is goed in de spiegel voor ik de deur uit stap en check mijn outfit.

Ik bekijk mezelf nog is goed in de spiegel voor ik de deur uit stap en check mijn outfit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga naar school toe en ga naar de kantine. Ik ben namelijk te vroeg. 'O mijn God Rose, ik heb je nodig op dit moment' roept Lena en komt naar me toe. 'Wat is er?' vraag ik. 'Ik heb vanavond een date met die geweldige gast van Central Taste. Ik weet alleen niet wat ik aan moet doen' ze kijkt me wanhopig aan. Ik grinnik. 'Doe dat zwarte jurkje aan die zo mooi en diep in is gesneden en met de mooie taille. En je zwarte hakken natuurlijk' zeg ik. 'Ja Omg dat is perfect, Dankje Rose' zegt ze glimlachend en Meredith komt er aangewandeld.

'Hey flirty' lach ik en ze grijnst. 'Hoe was hij' vraagt Lena grijnzend. 'Hij was erg goed, absoluut de beste die ik heb gehad' zegt ze en we grijnzen breder. 'Was hij er ook voor jou?' vraag ik nieuwsgierig. Ze knikt hevig haar hoofd. 'Hij heeft me drie keer mijn hoogtepunt laten bereiken' glimlacht ze. 'Lucky gurl' grinniken ik en Lena tegelijk.

Sorry voor het wat saaie hoofdstuk!

BoyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu