POV Rose
'Het feest was leuk' zeg ik met dubbele tong als we het hotelkamertje inlopen. 'Ik vond het drinken leuker' zegt Brent en hij ploft op het bed. 'Of het dansen met jou' zegt hij nu en hij grijnst. Ik grinnik en ga op hem zitten met aan beide kanten een been. 'Wil je nog een keer dansen' grijns ik en hij grijnst ook. Ik voel zijn lippen tegen de mijne en ik zoen hem vol overgave terug.
Mijn handen gaan elk knoopje van zijn overhemd langs en opent ze. Als ze allemaal open zijn ga ik met mijn vingertoppen over zijn sixpack en gespierde borstkast. Hij gaat met zijn handen vanaf mijn heupen naar de bovenkant van mijn rits. Hij opent die in een snelle beweging en draait ons om.
Ineens gaat hij iets van me af. 'Dit mag niet' zegt hij. 'Daarom is het leuker' zeg ik grijnzend en hij grijnst ook een. 'Rose di-' ik kap hem af en druk mijn lippen in zijn nek. Ik ga naar zijn lippen en daar stop ik even. Hij gromt even en drukt zijn lippen op de mijne. Zonder het door te hebben trekt hij gemakkelijk mijn jurkje van mijn lichaam. Zijn handen glijden over mijn lichaam richting mijn heupen. Hier drukt hij zijn vingers een keer in wat hem een kreun oplevert. Mijn heupen zijn altijd al een zwakke plek geweest. Ik krijg zijn broek al gauw uit en trek zijn open gemaakte blouse uit. Verder weet iedereen wel wat er gaat gebeuren.
Ik word wakker door de zon die fel in mijn ogen schijnt. Ik lig op iets hards, maar comfortabel. Als ik kijk wat het is zie ik Brent. Als ik zie dat ik geen topje aan heb schrik ik me rot en deins ik van hem weg. Ik blijk helemaal naakt te zijn en kijk snel als hij ook naakt is. Hallo Brent Junior. Ik pak een laken van de grond en wikkel die weer om me heen. Ik ga aan het uiteinde zitten en probeer te herinneren wat er was gebeurt. Als de flashbacks van gister avond door mijn hoofd heen schieten bedenk ik me dat het echt goed was... ik heb nog nooit zulke goede seks gehad.
'Goedemorgen' zegt een lage ochtendstem en Brent komt naast me zitten. 'Goedemorgen' zeg ik en voel zijn ogen in mijn gezicht prikken. 'Hebben we?' vraagt hij en ik knik. Ik kijk hem aan en zie dat hij iets wilt zeggen, maar hij doet het niet. 'Van wat ik me telkens kan herinneren, ben je erg goed Brooks' zegt hij met een schuine grijns/glimlach. Ik grijns. 'Jij ook Thompson.'
Na een tijdje gewoon naar voren gekeken te hebben door het raam, sta ik op. 'Ik moet naar werk' zucht ik. 'Hoelaat?' vraagt hij. 'En sinds wanneer werk jij?' vraagt hij ineens vragend. 'Ik werk elke maandag, vorige week was ik er toch ook niet s'avonds' zeg ik lachend en hij knikt begrijpend. We maken ons klaar en gaan naar huis. Thuis kan ik me nog net om kleden en kom ik nog net op tijd bij de populaire kledingwinkel in het winkelcentrum.
POV Brent
'Serieus?' vraagt Bruce en ze kijken me beide aan. 'Ja' zeg ik en ga met een hand door mijn haren. 'Ik stopte nog. Echt. Maar toen drukte ze haar lippen in mijn nek en ik was vergeten dat ik al met haar had geslapen' zeg ik eerlijk. 'Is ze goed dan?' vraagt Bradley. Ik knik. 'Hoe goed?' vraagt Bruce. 'Ze is tot nu toe de beste die ik heb gehad' zeg ik en ze grijnzen. 'Ze is lenig en heeft gewoon geweldige lippen en figuur' zeg ik grijnzend. 'Is studeren toch nog ergens goed voor' grijnst Bradley en ik grijns breder terwijl ik het bierflesje aan mijn lippen zet.
We zitten hier al een tijdje en de deur gaat open. 'Hoi' roep ik. Ik krijg geen antwoord en hoor iemand de trap op lopen, boos. Ik kijk mijn vrienden vragend aan en sta op. 'Ongesteld' fluistert Bradley. Ik kijk hem droog aan en ga de trap op. 'Hey, gaat het?' vraag ik als ik Rose op haar rug zie liggen op het bed. Ze heeft haar hoofd bedekt met haar handen en als ze die even weghaalt zie ik dat ze een traan op haar wang heeft liggen. Zonder het echt door te hebben neemt bezorgdheid me over en spring ik over het bed naar haar toe. Ik neem haar in mijn armen en ze barst los.
JE LEEST
Boyfriend
RomantiekRose is een meisje die op dezelfde school zit als Brent. Brent is de populairste jongen van heel Californië en wordt gezien als DE badboy. Rose is niet op haar mondje gevallen en zo ontstaan en ruzies tussen de twee. Zonder er goed over nagedacht te...