POV Lena
Ik kom beneden in Central Perk en zie Meredith zitten. Ik ga naar binnen en ga naast haar op de bank zitten. 'Hey' zegt ze. 'Hey, sorry van gisteren. Ik heb wat voor je' zeg ik en ze gaat wat rechter op zitten. Ik pak mijn tas en haal er wat foto's en spulletjes uit. 'Dit hadden we vroeger samen verzameld, dit is een zakje voor de ringen, en dit zijn foto's van de bruidstaarten,' onbewust begin ik zachtjes te huilen, 'en deze tissues moet je kopen, maar ga ik nu gebruiken.' Ik pak een paar tissues en dip mijn tranen weg. Ze kijkt me aan en zucht even. 'Lena, ik wil dat jij haar Maid of Honor wordt' zegt ze en ik kijk op. 'Nee, je hebt het eerlijk verdient' zegt ze. 'Maar ik wil hem niet meer zijn. Dit is duidelijk heel belangrijk voor je. Je droomt er waarschijnlijk al vanaf jullie 6de van om elkaars bruidsmeisje te worden. Ik wil dit niet verpesten' zegt ze en ik glimlach. Ik geef haar een knuffel.
'En zijn jullie eruit?' vraagt Rose die net binnen komt. We knikken. 'Lena mag het doen' zegt Meredith. 'Maar dan word Meredith die van mij en jij die van Mere' zeg ik en we knikken. De jongens komen ook binnen en we vertellen het hun ook. 'En wie word jouw best man?' Vraagt Rose aan Brent. 'Bruce' zegt Brent en we knikken. 'Ooh maar ik moet naar werk' zegt Rose geschrokken en ze gaat gauw weg nadat ze Brent een kus heeft gegeven. 'Ik moet me ook klaar maken' zegt Meredith en toevallig word Bradley ook opgepiept.
'Mooi dan kunnen wij praten over de trouwdag' zegt Brent. 'Maar Rose is er niet' zeg ik lachend. 'Rose heeft me precies vertelt hoe ze het wou, in het begin van onze weddenschap' zegt hij. 'Ik wil dat het voor haar een verrassing wordt' zegt hij. 'Ja, want dat pakt zo lekker goed uit' zeg ik sarcastisch. 'Ja, want ik ga nu niet zeggen dat het niet komt. Bruce, met jou wil ik de uitnodigingen maken en Lena, met jou wil ik locaties uitkiezen en de andere dingen op de bruiloft, jij weet het meest van Rose' zeg ik en ze knikt. 'Ooh en probeer erachter te komen welke mensen ze graag wilt' zeg ik. 'Weet ik al' zegt ze. 'Help dan mee met de uitnodigingen' zegt Bruce en we knikken.
we gaan naar boven en naar Lena's kamer. We gaan aan tafel zitten en Lena heeft een briefje met bijna alle mensen die Rose aardig vindt en in haar adresboekje heeft staan. 'Oke, we kijken eerst is het familie, zo ja, hebben we ruzies of is hij of zij irritant, zo wel ze komt niet en zo niet ze komt wel. Is het geen familie maar vrienden of collega's kijken we of ze hem if haar de afgelopen 8 jaar heeft gesproken, zo nee, zou je ook op haar bruiloft willen komen en zo ja ze komt. Wil je op zijn if haar bruiloft komen mag ze ook komen' leg ik uit en ze kijken me aan alsof ik gestoord ben. Ik schrijf het op in een stappenplan en ze begrijpen het nu.
Na een halve dag alles uitzoeken hebben we alle mensen, ook hebben we de kaarten en enveloppen bestelt en die komen morgen. Morgen is het vrijdag en moet Rose lang werken, dus dat komt goed uit.
POV Brent
'Bruce, wil jij alle enveloppen morgen vullen, desnoods vraag je hulp aan Bradley? Dan gaan ik en Lena een locatie uitzoeken' vraag ik en ze knikken beide. 'Maar ik moet nu naar mijn restaurant, tot morgen' zegt Lena. 'Tot morgen.'
JE LEEST
Boyfriend
RomanceRose is een meisje die op dezelfde school zit als Brent. Brent is de populairste jongen van heel Californië en wordt gezien als DE badboy. Rose is niet op haar mondje gevallen en zo ontstaan en ruzies tussen de twee. Zonder er goed over nagedacht te...