Hoofdstuk 28

9.1K 159 24
                                    

POV Rose

Ik geef mijn zusjes en mijn moeder een dikke knuffel. 'Ik ga jullie missen. Ik kom jullie zo snel mogelijk opzoeken' zeg ik en ze knikken. Brent wacht op mij in de auto. 'Sofie, Sofia. Als jullie je motor rijbewijs hebben mogen jullie mijn motor hebben' zeg ik en hun ogen beginnen te stralen. 'Ik moet nu echt gaan. Doei' zeg ik en geef ze allemaal een kus op hun wang. Ik ga in de auto zitten naast Brent en zucht. We kijken elkaar aan en hij glimlacht. 'We gaan samen wonen in New York' zegt hij glimlachend en ik glimlach ook. 'Ja' zeg ik. Ik geef hem een lange kus en we beginnen te rijden. Natuurlijk rijd Brent veel te snel, maar Bruce en Bradley houden hem wel bij. We zitten echt al heel lang in de auto en eindelijk zijn we er.

Het is al wat donkerder en alle lichtjes staan aan. Ik blijf het fascinerend vinden. New York is absoluut niet de mooiste stad, maar je kan Em niet lelijk noemen. Als we eindelijk bij ons appartement complex zijn merk ik dat Ralph Lauren maar tien minuten lopen hier vandaan is. We parkeren onze auto's, wat veel kijk trekt en stappen uit. 'Omg kijk' zegt Meredith meteen en we staan voor een koffie shop genaamd Central Perk. (A/n #FRIENDS) 'ooh leuk, kom we gaan gelijk kijken of ze wat lekkere dingen hebben' zeg ik en we gaan naar binnen. (A/n voor de gene die niet weten hoe Central Perk eruit ziet,

 (A/n voor de gene die niet weten hoe Central Perk eruit ziet,

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vanaf links gezien^

En vanaf rechts gezien^

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En vanaf rechts gezien^

Ik ga met Brent en Lena op de bank zitten. Bruce en Bradley zitten rechts van ons op twee stoelen die een tafeltje erbij hebben en Meredith claimt de grote stoel links van ons. Er komt een meisje naar ons toe en lacht ons vriendelijk toe. Ze heeft heel licht blonde haren, bijna wit, en bruine ogen. Toch zie je dat het niet geverfd is, maar natuurlijk is. Haar haren zijn kort geknipt en komen niet verder dan haar schouders. Ze heeft kleine sprotjes op haar neus en ziet er niet al te slim uit.

'Hoi, ik denk dat jullie hier nieuw zijn? Welkom bij Central Perk. Willen jullie iets te drinken en er misschien een lekkernij bij?' vraagt ze vriendelijk. Ik bestel een espresso net als Meredith, Lena neemt een cappuccino en Brent en Bradley nemen een koffie verkeerd. 'Doe mij maar een gewoon kopje koffie en je nummer' zegt Bruce met een knipoog. Ze giechelt wat en gaat het halen. 'Smooth' zeg ik grijnzend. 'Ja toch' zegt hij.

'Maar Bruce en Bradley, gaan jullie hier verder met hoe jullie meiden hebben behandeld?' vraagt Meredith. Ze halen beide hun schouders op. 'Ik ga proberen te daten, denk ik' zegt Bruce. 'Ik kijk wel, dit bevalt me opzich wel en als de meid nu wakker word kan Bruce haar vertellen dat ik niet op een relatie uit ben' zegt Bradley en we moeten lachen. 'Was te verwachten' zegt Brent en we knikken. De serveerster komt terug en geeft ons allemaal dat wat we hadden bestelt zonder te vragen wie wat had. Die is echt goed. Ze geeft Bruce ook een briefje en Bruce grijnst schuin naar haar.

Ze wilt weer weggaan, maar ik roep haar nog is. 'Zeg wat is je naam?' vraag ik. 'Rachel' zegt ze. 'Rose' stel ik mezelf voor en de meiden doen dat ook. Daarna gaat ze weer aan het werk. 'Ha, ze weet mijn naam eerder dan die van jou' grijns ik naar Bruce. Hij lacht en neemt haar nummer over in zijn mobiel.

'Ik denk dat dit onze nieuwe hangplek wordt' zeg ik na wat slokken. 'Ik denk het ook' zegt Bradley en we zijn weer stil. Ik kijk Brent in zijn ogen. Ik ben zo gelukkig.

BoyfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu