Bölüm:15

3.8K 184 38
                                    

Anladım derken neyi anladı bu salak?

JM: Ne anladın hyung?

Myg: Hiiiç, sen benle gelsene bir.

dedi ve kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Bir odaya getirdiğin de onun odasının olduğunu anladım.

Y/n: Ne var ,ne diye geldik buraya?

Myg: Amacın ne senin?!

Y/n: Ne? Ne amacı?

Ne anladın acaba çok merak ediyorum?

Myg: Diyorum ki önce benden yardım istiyorsun işimiz bittiğinde Namjoon geliyor gizli gizli bir şeyler konuşuyorsunuz şimdide geçmiş ben size yardım etmek için geldim diyorsun. AMACIN NE SENİN?!

Ahh hiç bir şey bilmiyorsun dimi?

Y/n: Hiç bir şey Yoongi hem sen bana kim oluyorsun da hesap soruyorsun. Kusura bakma ama ben hayatım boyunca kimseye hesap vermedim. Vermeyi de düşünmüyorum.

Elimle onu iterek kapıyı açtım tam çıkacakken  beni geri çekip kapıyı kapattı beni de kapıya yaslayıp konuşmaya başladı

Myg: Senin yüzünden kardeşlerime bir şey olursa sürtük seni yaşatmam anladın mı? 

Ne sanıyordu bu beni neden kardeşlerine bir şey yapayım? Şimdi ben sana o sürtük lafını yedirirdim de neyse.

Y/n: Boş versene sen ,daha soymamız gereken bir şirket var.

Beklemeden odadan dışarı çıktım. Aşağıya indiğim de herkes soran gözlerle bana bakıyordu.

Y/n: Hey ne bakıyorsunuz öyle? Hadi hareketlenin biraz.

Nmj: Y/n sen adamlarla gidiyorsun içerde bir mekanizma var, adamlardan biri mekanizma içindeki çipi alıp bize getirecek bizde geri kalan işleri halledeceğiz. Tamam mı?

Y/n: Tamam tamam anladım.

Nmj: Peki yukarda senin giymen için elbise hazırlandı onları giy ve çıkın.

JM: O zaman soygun başlasın.

******

Evden çıkıp arabama gittim adamlarda peşimdeydi. Şimdi elimdeki adrese bakarak şirkete geldim.

Arabadan inip adamları bekledim. Kapıda iki tane koruma vardı  yanlarına gidip kimliğimi uzattım. Bakıp sert yüzleri yumuşayınca  içeri aldılar. Adamın biri bize eşlik ediyordu. Buranın çok fazla koruması vardı. Yakama takılan küçük böceğe eğilip "içeri girdik" dedim fısıldayarak.

İçerde kapının ardında büyük bir giriş vardı. Tam oradan geçecekken adamlar bizi durdurdu ilk başta çakozladılar sandım. Ama burada da arama varmış.

Koruma:  Hanımefendi üstünüzde ki tüm  metal eşyaları çıkarın lütfen.

Y/n: Neden ben metalleri çok severim ama.

Koruma: Hanımefendi kürkünüzde metal taşlar var bu şekilde sizi içeri sokamam.

Kürkü çıkartırsam takılı böcek gider. Çıkartmazsam içeri almazlar.

Y/n: Pekala al bakalım .

Ve kürkü çıkarı verdim. Bende şans olsa zaten...

Girişten geçtim ve yeşil ışık yandı ,tabi yanar bir şey kalmadı ki üstümde. Diğerlerinin de gelmesiyle içeriye doğru yürümeye başladık adamları bir şekilde atlatmam gerekiyor. Konuşma yapmak için bir odaya girdik.
Benim Dediklerimi duymasalar da izliyorlardı. Odaya siyah takım elbiseli bir adam geldiğinde korumalar eğildi. Yani anlayacağınız patron geldi. Karşıma oturdu.

My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin