Bölüm:20

3.2K 271 97
                                    

Oyunuzu şimdi atabilirsiniz malum sonra unutursanız minnoşlar 😊

Uyandığımda kafamın içinde biri sanki açık hava konseri veriyordu. Mektubu okuduktan sonra kafayı dağıtmak istedim. Hiç bir amacım kalmayan ben kendimi ölüme hazırlamışken bu hayatta aksilikler peş peşe geliyordu. Bense sadece biran önce ölmek ve huzura kavuşmak istiyordum. Ama tabii ki de hiç bir zaman istediklerim olmadığı için... Şimdi birde babamı öldüren adam çıktı.

Ah neyse bir kendime geleyim düzgünce bir plan yapıp düşünmem lazım. Üstümdekileri çıkarıp banyoya girdim. Suyun üzerimde ki etkisi hoşuma gitmişti. Ama biraz daha durursam su faturası kol gibi gelecekti. Gerçi fatura sorun değil ama yine de israf amk.

Kendimi havlulara sarmaladım ve yatağın üstüne attım. Sonsuza kadar böyle durabilirdim. Ama kapının çalmasıyla buna da izin olmadığını düşündüm.

Üstümde ki bornozlara aldırmadan aşağıya indim. Kapıyı açtığımda Bong nefes nefese içeri girdi. Bense ne olduğunu anlayamadan o yukarı çıkmaya başladı.

Bs: Çabuk ol hemen üstünü giyin buradan gitmeliyiz.

Deyip dolabın üstünde ki bavulu açtı ve içine elbiselerimi atmaya başladı.

Elinden tutup gözlerine sorarcasına baktım.

Y/n: Neler oluyor Bong bana bir açıklama yapmalısın?

Elini birden çekip konuşmaya başladı.

Bs: Şimdilik soru sorma ve dediğimi yap olur mu?

Önemli bir şey olmasa gelmezdi dimi? Bende hemen üstüme beyaz bir tişört geçirdim altıma da siyah pantolon giydim ben bunları giyerken o hala benim eşyalarımı topluyordu. Alelacele hemen kasada ki tüm paraları da çantaya attıktan sonra evden çıktık. Ben kendi arabama bindim o da kendi arabasına. Arabayı çalıştırır çalıştırmaz sokağın başında iki araba belirdi. Bong da hemen gaza basınca bende kökledim.

Neyden kaçıyorduk bilmiyordum ama başım kesinlikle gene beladaydı. Telefonum çalınca açtım hemen  Bongun sesi gelince bir rahatladım.

Y/n: Neler oluyor Bong? Neyden kaçıyoruz? Kim bunlar?

Bs: Bir sakin ol. Bunlar kim bilmiyorum ama seni arıyorlar.

Y/n: Sen nerden duydun peki?

Bs: Nerde olacak her zaman ki gittiğimiz barda. İlk olarak barı yağmaladılar sonra da adamlara seni ve ev adresini sorunca hemen geldim.

Y/n: Peki şöyle yapalım. Biri sende diğeri bende iki kilometre sonra yol ikiye ayrılacak sen sağa sap diğeri de bende halledip depoya götür adamları orda buluşalım.

Bs: Arabada kaç kişi var bilmiyoruz? Bu çok tehlikeli. Adamlarımı bekleyelim.

Y/n: Bong  sana ne diyorsam onu yap. Anladın mı?

Bs: Tamam bir şey olursa haber et.

Hiçbir şey demeden telefonu kapattım. Yol ayrımını görünce Bong sağa saptı ve evet tam da tahmin ettiğim gibi biri peşinden gitti.

Dikiz aynasından arkada ki arabaya baktığımda filmli camlarla karşılaştım.

İşte bu iyi değil. Neyse en fazla dört kişi alır bu araba. Dört kişiyi de hallederim herhalde. Yol eski doğru gidiyordu. Pekte tekin yerler değil. Onları bir şekilde atlatmam gerekiyordu. Ben hızlandıkça onlarda hızlanıyor.

Ahh olamaz yol kesik. Bu köprünün yarısı nerde millet uçarak mı geçecek buradan? Hemen arabayı ters yönde çevirerek durdurdum. Arkadan silahımı aldım. Bu işin sonu hiç iyi bitmeyecek ama hadi neyse arabada tam önümde durdu kapıdan iki kişi indi anlaşılan sadece iki kişi var. En azından azlar bu da iyi arabama doğru yaklaşmaya başladılar. Hemen kapımı açıp kendime siper ettim silahı onlara tutup bağırmaya başladım.

My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin