Kafamı patlatan bu ses de ne! Ah sabah sabah bir insana bu işkence yapılmaz ki. Gözlerimi açtığımda başıma giren ağrıyla geri kapadım. Ama canım kapım çalmakta ısrarcı gibi. Zar zor gözümü açtım. Kimse onu öldürmek istiyordum." Ah başım " etrafa bakmak istemiyordum. Hemen bir temizlikçi çağırıp temizletmem gerek. Başımı tutarak hala çalmakta ısrarcı olan kapıma doğru ilerledim.
Kapıyı açtığım da Bong bana salak salak bakıyordu.
Bs: Günaydın y/-
Şak diye suratına kapıyı kapattım sabah sabah hiç çekemem birde şu baş ağrısıyla asla.
Bs: Y/nnnnnn aç şu kapıyı. Sana önemli bir şey söylemem gerek. Y/-
Önemli değince adamları bulduğunu düşünüp kapıyı lafını bitirmeden tekrar açtım.Y/n: Eğer söyleyeceğin şey önemli değilse seni hadım yaparım çocuk!
Bs: N-ney? Ş-şey önemli tabii ki.
Yapmacık bir gülüş atıp;
Y/n: Güzel ,geç o zaman .
Dedim. İçeri girer girmez gözleri büyümüştü.
Bs: Sana inanamıyorum bunun tadı çok güzeldi.
Akşam beraber içtiğimiz içkinin şişesini duvarın dibinde paramparça olmuş halini gördü. Hadi ama ondan daha iyisini de tattım ben.
Y/n: Boş ver şimdi onu ne söyleyeceksin bana? Hadi anlat bakalım şu önemli şeyi.
Bs: Tamam tamam anlatacağım ama sen bir git üstünü falan değiştir. Bende bir temizlikçi çağırayım.
Kafamı sallayıp yukarı çıkmaya başladım. O sırada Bong'da birini arıyordu galiba temizlik şirketini falan.
Aslında gidip bir banyo olsam daha iyi.Hemen banyoya girdim küveti ılık su ile doldurdum. İçine hafif ama güzel çikolata kokan duş tuzlarından döktüm. Üzerimdeki leş gibi kıyafetlerden de kurtulup kendimi ılık suya bıraktım. İçime derin bir nefes çektikten sonra kendimden geçtim. Bu kokuya bayılıyorum.
Banyoda yarım saat geçirdikten sonra durulanıp çıktım. Odama geçip gardırobun karşına geçip dikildim. Acaba ne giysem. İşte bunlar işimi görür.
Üstümü giyindikten sonra saçlarımı da iki tane ters balık sırtı örüp çıktım odadan. Merdivenlerden aşağı indiğim de ıslık çalmıştım. Çünkü ev pırıl pırıl olmuştu ıslığıma karşılık Bong'un kafası baktığı şeyden kalkmış gözleri beni bulmuştu. Durgun bir şekilde bakıp elindeki fotoğrafı bana gösterdi. Üçümüzün olduğu fotoğraf. Tabi ya dün gece kutuyu çıkartmış ama geri koymamıştım.
Bs: Yetimhanede mi çekinmiştiniz?
Kafamı sallayıp elindeki fotoğrafı aldım. Dün gece olanlar aklıma gelince fotoğrafı direk kutuya geri koyup kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDI
FanfictionBeni sevmemelisin benim kimseyi sevmediğim gibi !!!!