Bölüm:13

3.7K 199 22
                                    

Yoongi'den...

Cidden içmeye geldiğimiz yere bak. Bu kadar lüks bir yerde nasıl eğlenebilirdik. Neyse her zaman ki gibi oturmuş etrafı kesiyordum. Etrafta bir sürü baba parasıyla sürtüklerin etrafında dolaştığı zengin züppeler vardı. İçkilerimizi içmeye başladığımız da yeni işi konuşacaktık. Ama Namjoon'un telefonu çaldı ve bizden uzaklaşıp birisiyle konuşmaya başladı. Bu sıralar Namjoon bizden gizli gizli birileriyle konuşuyordu. Kendini işe tam olarak vermiyor bile geçen gün az kalsın onun dikkatsizliği yüzünden yakalanıyorduk.

Bu sefer sinirli gözüküyordu. Neyse bir işi daha batırmasında. İçkiyi kafama diktikten sonra etrafa tekrar bir göz gezdirdim. Bu o kız değil miydi? O adamda kim? Sanki bir yerden tanıyor gibiyim ama. Ne yapmaya çalışıyor bu kız? Hadi ama cidden mi ben bir kez öptüm diye ağlayan kız şimdi o adamla mı?.. Nereye gidiyorlar? Olamaz cidden onunla yatacak mı? Ben niye sinirleniyorsam bana ne ne halt ederse etsin.?Ya başka bişeyin peşindeyse hemen ayaklandım.

Thy: Hyung nereye?

Myg: Lavaboya Taehyung, gelecek misin?

Thy: Hyung niye bağırıyorsun, sadece sordum.

Myg: Neyse ,gelirim ben birazdan.

Arkalarından bende çıktım ama hangi odaya girdiler göremedim. Duvara yaslanmış bir şekilde duran adama seslendim.

Myg: Baksana bir. Buraya daha yeni bir kızla adam girdi hangi odaya girdiler gördün mü?

Adam: Neden söyleyeyim?

Adamın boğazından tuttum ve duvara yapıştırdım. Bugün herkes bana oynuyor resmen .

Myg: Ölmemek senin için yeterli bir sebep sanki hah ,ne dersin?

Adam: H-hemen solda ilerdeki ikinci oda.

Myg: Bak isteyince nede güzel söyleyebiliyorsun. Şimdi çekil önümden.

Deyip adamı yere ittim doğru odanın önüne gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deyip adamı yere ittim doğru odanın önüne gittim. Kapıya vurdum.

Myg: Y/n içerde olduğunu biliyorum derhal şu kapıyı aç!!!

Bir süre sessizlik oldu.

Y/n: Evde yokuz...

Cidden mi dalga mı geçiyordu benimle? Peki.

Myg: Ah öylemi peki gidiyim o zaman ben.

Kapıya bir tekme geçirmemle kapı kırılmıştı. Ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu. Adam ise yerde iki seksen uzanıyordu. Bunu yapmaktan zevk aldığını düşünmeye başladım.

My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin