Gözlerim kapalı yolun bitmesini bekliyordum. Arbanın durduğunu anladığım da gözlerimi açtım gelmiştik. Arbadan indiğimde karşımda ki evle bakıştık biraz.
Ev cidden tam benlikti. Fakat fazla sessizdi ki etrafıma baktığımda başka evde yoktu. Bu demek ki şehre uzak kalıyor bak işte bu hiç iyi olmadı. Anlaşılan o ki kaçtığım da bayağı yürüyeceğim ve ben yürümekten nefret ederim.
Tabi ben bunları düşünürken kolumda bir acı hissettim. Baktığımda ise adı Yoongi olan beyimiz beni çekiştiyordu.
Ahh cidden neden ben diye geçirmedim değil içimden.
Yoongi zili çaldığında 2 saniye beklemeden kapı açıldı. Ne yapıyordu kapının önünde zile basmamızı mı bekliyordu acaba ?...Kapı açılınca suratı tavşana benzeyen biri açtı beni iyice süzdükten sonra yol verdi .
Yoongi önde ben arkada salona girdik .5 kişi daha vardı içerde. Hepside baya iyilerdi. İyi derken yani yakışıklı himayetinde o gece pek dikkat etmemiştim.
Aralarındaki esmer gamzeli yaklaşıp saçımdan küçük bir tutam tutup konuşmaya başladı.
Nmj: Hoşgeldin güzellik. Bizde seni dört gözle bekliyorduk.
Hiç zahmet etmeseydiniz yakında kaçıcam zaten.
Hepside gözlerini dikmiş bana bakıyorlardı. Bu biraz ürkütücü sanki ,sessizliği çok yakışıklı biri bozdu adlarını bilmediğim için böyle hitap edeceğim maalesef.
Thy: Ee şimdi nolucak.
Aklımı okudun yakışıklı sevdim seni.
Y/n: Bence tanışalım beyler. Ne dersiniz?
Jjk: Gerek var mı?
Y/n: Yani size hitap ederken daha kolay olur. Ha yok biz tanışmayız derseniz bende kendimce lakap takarım TAVŞANCIK.
Tavşancığı vurgulayarak söylediğimde çenesi seğiriyodu.
Y/n: Ee tanışıyor muyuz?
Gamzeli esmer bana döndü, ellerini birleştirip konuşmaya başladı .
Nmj: Peki nasıl istersen güzellik 😏. Ben Namjoon .
Dedi aslında etkili bir giriş yapmadı değil ama nedense yürüdüğünü hissediyordum. Ondan sonra geniş omuzlu konuşmaya başladı .
Skj:jin.
Dedi ve ahh göz mü kırptı o?
Elmacık kemikleri belirgin olan hemen atladı.Jh: Hyung gözlerine hakim olsana.
Skj: Çok konuşma.
Jh: Ahh neyse. Bu arada bende hoseok.
Ve ardında dolgun dudaklı çocuk konuşmaya başladı.
Jm: Bana jimin demen yeterli .
Y/n: Peki.
Onlar konuşurken pek bir tepki vermiyordum. Zaten isimlerini de tanışmak için sormuyordum.
Burdan çıkınca zaten hepsini tek tek araştıracaktım.
Ahh heralde sıra yakışıklıya geldi.Thy:Taehyung.
İsmide güzelmiş kendi gibi. Sıra tavşancıkta.
Jjk:Jungkook.
Dedi. Bastıra bastıra. Ama gıcıklığına bende devam ettim.
Y/n: Ben sana yine de tavşancık demek istiyorum.
Dedim. Der demez ayağa kalktı.
Bana doğru yürüyordu pek bir tepki vermiyorum açıkçası. Çünkü korkmuyordum. Üstüme doğru eğildi.Jjk: Ölmek mi istiyorsun?
Dedi. Ben hala bir tepki vermiyordum. Arkadan bir öksürük sesi duyunca bu sefer ikimizde o tarafa baktık bu Yoongi'ydi.
Myg: Geri çekil de Kook konuşalım artık. Aranızda ki şeyleri sonra tartışırsınız.
Öyle söyleyince tavşancık boynunu kütletip yerine oturdu.
Y/n: Ee biri bana artık neden burda olduğumu söyleyebilir mi?
Nmj: Bizimle birlikte çalışacaksın.
Y/n: Ne?😂😂😂
Deyip gülmeye başladım çünkü bu imkânsızdı.
Jh: Komik olan ne küçük hanım?
Küçük hanım!!! Iyy bu ne be.
Y/n: Bir benimde sizler gibi bir adım var ve Y/n, iki ben kimseyle çalışmam ,üç asla çaldığım parayı paylaşmam! Ee tabi prensip meselesi.
Myg: Ne saçmalıyorsun?
Y/n: Yeterince net konuştuğumu düşünüyorum. Yazık buraya kadar zahmet ettimde geldim. Baştan söyleseydiniz cevabımı verir buralara kadar gelmezdim.
Ayağa kalktım ve hepsinin gözüne bakıp el salladım.
Y/n: Neyse görüşürüz beyler. Ha bu arada burdan taksi geçiyor mu acaba?
Hepsi susmuş bir şekilde bana bakıyorladı. Sanırım şaka yaptığımı düşünüyorlar.
Y/n: Pekii... Sanırım gidip otostop çekmeliyim.
Dedim ve arkamı dönerek bir adım attığımda bileğimde bir acı hissettmemle geri döndüm.
Dönmemle Yoongi'yle göz göze gelmemiz bir oldu. Aramızdaki mesafe yok denilecek kadar azdı.
Galiba bu sefer sıra ondaydı. Yüzümde nefeslerini hissediyordum ama tepki vermiyordum.
Bir adım daha attı ve arada ki mesafeyi biraz daha azalttı. Biraz daha yakınlaşsa dudaklarımız birleşecekti.
Gözlerini dudaklarıma doğru indirdi ve üfleyerek konuşmaya başladı.Myg: Gitmiyorsun maalesef.
Ve ardından gözlerim karardı. İşte o an anlamıştım. Beni benim silahımla vurmuştu...
Bu bölüm diğerlerine göre biraz kısa oldu ama sonraki bölüm uzun olcak.
Keyifli okumalaar
Hepinizi çook seviyorum
💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDI
FanfictionBeni sevmemelisin benim kimseyi sevmediğim gibi !!!!