Ah siz güzel varlıklar...
Oylamayı doldurmanıza mı sevineyim yoksa o güzel yorumlarınıza mı bilemiyorum...Gözlerimin üstüne sanki mıh çektiler açarken zorlanıyorum. Biraz daha güç uygulamam sonucu açtım. Tabii ki de neden burada olduğumu biliyorum. Yani son olanları hatırlıyorum. Ama nerde olduğumu bilmiyorum. Çok garip. Hastane olmadığı kesin e benim evimde değil .
Ben nerde olduğumu düşünürken odanın kapısı açıldı.
S: Ah uyandın mı? Sonunda.
Y/n: Senin evinde miyim?
S: Evet.
Y/n: Ben yaralandıktan sonra ne oldu?
S: Aslında pek bir şey olmadı. Seni buraya getirdim direk. Doktor çağırdım. Kurşun bel boşluğuna denk gelmiş büyük bir hasar yok yani bir süre daha yaşayacaksın.
Y/n: Ne mutlu bana.
Deyip gözlerimi devirdim yataktan kalkacak halim yoktu ki kalkmayı da düşünmüyorum.
S: Üç gündür uyuyorsun. Bir an hiç uyanmayacaksın sandım.
Y/n: Merak etme başına kalmam. Telefonunu uzatsana bir.
S: Ne güzelde rica ediyorsun sen öyle.
Y/n: Kısa keste telefonu uzat.
S: İyi al.
Telefonu alınca Bong'un numarasını girdim. Tabii açarsa beyimiz.
Bs: Alo! Kimsiniz?
Y/n: Benim Y/n. Şimdi direk benim eve gidiyorsun gerekli birkaç eşya falan getiriyorsun. Giysi falan laptopumu da getir.
Bs: Peki tamam sen iyi misin?
İyi miydim? Sanırım hayır ama söylemeye gerek var mı? Hayır...
Y/n:- İyiyim maalesef bu sefer de kurtulamadın benden.
Bs: Ya sorma şimdi gidip ağlamayı düşünüyorum.
Y/n: Eşyalarımı getirdikten sonra zırlarsın hadi.
Bir şey demesine izin vermeden suratına kapattım telefonu. Ardından Sehun'a uzattım.
Camdan dışarı baktım.
Y/n: Başka birisine bir şey oldu mu?
S: Ha Yoongi'yi soruyorsan turp gibi sadece burnu kaynıyordu.
Dediğinde yüzümü ona döndüm hafif bir nefes alıp devam etmesini bekledim.
S: Yani seni buraya getirmede hem fikir değildik de ondan biraz şey oldu.
İçimden nedense bir sırıtma isteği gelse de dışarıya yansıtmadan durdum.
Y/n: Neyse ne? Peki olayın aslı nedir , öğrenebildiniz mi?
S: Şimdi nasıl desem? Kameralar baktığımızda direk ateşi sana açmışlar gibi duruyor hatta bakmak istersin diye bir kopyasını getirdim.
Şaşırmış bir şekilde onu dinliyordum. Bana neden açsınlar ki? Gerçi neden açmasınlar ki? Açmaları daha mantıklı geliyor.
S: Ama en ilginci seni vuran adamın cebinden bu çıktı.
Diye uzattığı kağıdı elinden aldım. Ha siktir bu benim resmim. Arkasını çevirdiğinde ise kırmızı kalemle bir yazı vardı.
Y/n: Ölüm sırası sende...
Y/n: Bu adamın cebinde ne arıyor?
S: Bilmiyorum ama kimse sana baya bir düşman. Öyle biri kim olabilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDI
FanfictionBeni sevmemelisin benim kimseyi sevmediğim gibi !!!!