Gözlerimi açarken bu kadar zorlanacağımı hiç düşünmemiştim. Görüş açım bulanıktan normale dönerken başıma ağrı girmeye başlamıştı bile. Yalnız ve yorgun olan yeni bene merhaba ve bana tezat bir şekilde açan güneşe. Kafamı hiç kaldırmadan öylece tavanı seyretme isteği doğuran acılarıma yenik düşüp kalkmıyorum. Bu ne kadar sürecekti hiç bir fikrim yoktu.
Tıklatılan kapı sesiyle kafamı kaldırmadım gözlerimi oraya çevirdim. İçeriye kahvenin en güzel tonundaki saçlarıyla Yoongi geldi. Beni yumuşatmak adına sunduğu o tatlı gülümsemesinden öpmek istemem çok normal değil mi şuan? Yanıma gelip yatağın kenarına oturdu. Elini mükemmel olmayan dağılmış ve berbat bir halde olan saçlarıma götürdü ve ardından dudakları anlım ile buluştu. İçimde oluşan duygu tamamen tarifsizdi.
Myg: Nasıl hissediyorsun bakalım?
Y/n: Bok gibi...
Myg: Demek mükemmelsin.
Y/n: Tabii tam olarak onu dedim.
Bu saçma muhabbete biraz güldükten sonra elini tuttum .
Y/n: Seni seviyorum.
Myg: Ahh biliyorum biliyorum. Beni sevmeyende ne biliyim yani?
Koluna olmayan gücümle vurmaya çalıştım.
Y/n: İki dakika cıvıtma . Kalkmama yardım et.
Kolumdan tutup yavaşça kaldırdı. Ellerimi boynuna götürüp biraz sıktım .
Y/n: Seni benden başka sevende ne biliyim , ölmek istiyor herhalde?
Myg: Bilmem, sormak lazım.
Ayaklanıp banyoya doğru yürümeye başladım. Ama dengemi kuramayıp sendeleyince kolumdan tuttu.
Myg: Hop hop nereye ?
Y/n: Müsadenizle banyoyu kullanacağım Bay Min.
Hafif bir kıkırdayıp kolumdaki elini sıkılaştırdı.
Myg: Ayakta duramıyorsun ki daha nasıl kullanacaksın. Bence ben sana yardım etmeliyim? Hah ne dersin?
Göz kırpıp sırıtmaya başladı, kendimi durduramayıp bende sırıtmaya başladım. Kolumdaki eline sertçe vurdum . Yüzünü buruşturmaya başladı.
Y/n: Buna fırsattan istifade etmek denir.
Myg: Hadi ya ben olaya hiç öyle bakmamıştım.
İkimizde gülerek banyoya girmiştik . O küveti doldurma başladığın da ben de aynadan kendime bakıyordum.
Çokta beyaz tenli olmama rağmen göz altlarımda ki morluklarım orda olduklarını haykırıyordu resmen. Anlımda ki çizikler de varlıklarını gösteriyordu.
Myg: Su doldu güzelim.
Ona dönüp bakmaya başladım .Ne yani burada mı duracaktı? Yok artık daha neler.
Myg: Neden öyle bakıyorsun?
Y/n: Çıkmanı bekliyorum da ondan.
Myg: Hadi ama cidden mi?
Y/n: Cidden ,hadi.
Myg: Uf tamam tamam ,ihtiyacın olabilecek her şey dolapta var ben aşağı iniyorum bir şey olursa seslenirsin.
Kafamı tamam anlamında sallayıp çıkması için kafamla komut verdim . Annesinden dışarı çıkmak için izin alamayan küçük çocuk gibi üzgün adımlarla banyodan çıkınca kendimi tutamayıp gülmeye başladım . Üstümdeki kanlı ter kokan kıyafetleri çıkartıp bir köşeye fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDI
FanfictionBeni sevmemelisin benim kimseyi sevmediğim gibi !!!!