Gözlerimi kapadım uykusuzluğa yenik düşerek acaba sabah beni neler bekliyor olacak.
Sabah...
JM: Hadi kalk. Artık kalkar mısın?
Bu ne gürültü sabah sabah. Gözlerimi birden açtım. Karşımda bana korkmuş bir şekilde bakan Jimini gördüm.
Y/n: Ne cürretle beni uyandırırsın, ölmek mi istiyorsun?
JM: Hadi kalk artık.
Y/n: Noldu.
Jm: Bir şey yok hadi hemen aşağı gel.
Ahh şimdi anladım yüzüm fazla korkunç olmalı ama yapacak bir şey yok artık bu sabah evden gitmeye kararlıydım.
Jimin çıkınca bende kalktım ayaklarımı sürte sürte banyoya gittim. Aynada kendime baktığımda neden hala burada olduğumu düşündüm.
Belkide arttık onlarla kendi dilimden konuşmalıydım. Çünkü bu olay çok uzadı. Musluğu açtım, kendime gelmek için soğuk suyu suratıma vurdum bir kaç kez.
İşte bu güzeldi.Banyoda işlerim bitince. Aşağıya inmek için odadan çıktım. Kapının önünde bana bakıyordu.
Myg: Ah hiç çıkmayacaksın sandım.
Dedi ve beni ittirerek odaya girdi. Artık bu çocuklar sinirimi bozmaya başlıyorlardı.
Merdivenlerden aşağı indim. Masada oturmuş kahvaltı yapıyorlardı. Hoseok beni görünce yediği peynir boğazında kaldı. Bende aşağı indim tavşanın yanına oturdum hepsi artık dönmüş bana bakıyordu.
Y/n: Ne var.
Dedim sorgulayıcı bir tavırla.
Hepsi tekrar önüne döndü. Yoongi de o sırada merdivenlerden inmeye başladı.Myg: Benim tişörtümle durduğun için bakıyorlar.
Y/n: Haa rahat yatmam için kafama fırlattığın tişört.
Dedim imalı sesimle, bir nevi açıklama olmuştu. Ama ne düşündükleri umrumda değildi bunu onunla düşünmeleri beni sinir etmişti.
Yoongi de gelip yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu.
Herkes bir iştahla yemek yerken ben burdan çıkmak istiyordum.
Çatalı masaya sertçe bıraktım .Çıkan sesle birlikte herkesin dikkatini çekmiştim. Şimdi konuşma sırası bendeydi.Y/n: Beni burda böyle tutamazsınız.
Arkadan histerik bir gülüş duydum.
Myg:hadi ya .
Cidden artık beni zorluyorlardı.
Y/n: Sizinle çalışmam için bir neden gösterin.
Nmj: Biz öyle istiyoruz.
Bunu söylerken gözlerindeki öfke insanı bile öldürebilirdi.
Y/n: Voah gerçekten çok açıklayıcı oldu bu, ama ben istemiyorum, eğer daha fazla zorlarsanız canınızı yakarım!..
Tıslayarak demiştim bunu. Kimse konuşmayıp ne yapacağımı bekliyorlardı. Sandalyeyi geri iterek yere düşürdüm. Hala çıt yoktu dikkatle beni izliyorlardı.
Hızlı adımlarla odaya çıktım geçen geceki elbiseleri giyip tekrar aşağı indim kahvaltıyı bitirip salona geçmişler.
Dış kapı salona bakıyordu. Seri adımlarla kapıya gittim. Onlara bakmadım, kapının kolunu çevirdim. Açıldı fakat bir el kapıyı geri kapattı.
Geri döndüm, bu sefer kapıyı kapatan Namjoon'du onu geri ittim.Y/n: Beni ciddiye almanız için illa birinizi dövmem mi gerekiyor?
Dedim ve Namjoon'un gözüne yumruğu geçirdim. Namjoon vurmamla yere düştü. Herkes ağzını açmış bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDI
FanficBeni sevmemelisin benim kimseyi sevmediğim gibi !!!!