Bölüm:16

3.6K 178 66
                                    

Myg: Olmaz! Saçmalık bu.

Arkamı döndüğüm de ona sinirle bakıyordum. Bu işe karışamayacaksın Yoongi. İlerleyip dibine kadar girdim.

Y/n: Saçmalık!? Kusura bakma ama neresi saçmalık?

İyice dibime girip bir tutam saçımı geri itip kulağıma fısıldadı.

Myg: Senin olduğun tarafı.

Yakasından tutup yüzünü yüzümle hizaladım.

Y/n: Benimle bir derdin varsa  direk söyle. Yoluma taş koyarak hiç bir şey elde edemezsin.

Elimdeki çipi gözüne sokarcasına salladım.

Y/n: Hem bildiğim kadarıyla bu şey olmadan bir bok yapamazsınız. Ee oda bende olduğuna göre. Şimdi önümden çekil.

Nmj: Yoongi oda bize katılacak.

Myg: Ne?! Ah ne bok yerseniz yiyin.

Bana doğru işaret parmağını sallayarak konuşmaya başladı. Aman ne korkutucu.

Myg: Seni uyarıyorum, bu işi batırırsan senide kardeşlerinin yanına gömerim.

Y/n: Ah ne mutlu bana o zaman, nasıl olsa eninde sonunda oraya gömüleceğim.

*******

Evlerinden çıkıp arabama bindim. Eve sürmeye başladım. Çok hızlı gidiyordum. Sinirim hat safhadaydı.  Nasıl sözlerinde sadık kalmazlardı.
Sinirle direksiyona bir tane geçirdim. Bunu size ödeteceğim  ama şimdi değil yakında...

Hangi ara eve geldiğimi anlamadım. Ama anlaşılan fazla hızlı sürmüştüm. Arabadan inip kapıya yöneldim hemen anahtarı çıkarıp açtım ama yerde siyah bir zarf vardı. Elime aldım iyice baktım yine ondandı.
Zarfı masanın üstüne bırakıp odaya çıktım. Sıcak bir duş her şeye iyi gelebilirdi şuan. O yüzden direk duşa girdim. Sıcak suyun tenimdeki süzülüşü ile sakinlemeye çalıştım. Babam hep "eğer moralin bozuk olursa ya da öfkeli olursan duş al eminim sakinler ve rahatlarsın bitanem" derdi. Ah işte bu kesinlikle doğruydu.

Üstümde ki yorgunluk ve siniri atınca banyodan çıktım. Evin bu kadar sessiz olmasına hala alışamadım. Odaya gidip üstüme hemen rahat bir şeyler geçirdim.

(Şapka ve gözlük hariç)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şapka ve gözlük hariç)

Odadan çıktığımda Min Sung'un odasıyla bakıştım. Onlar öldükten sonra odalarına giremedim. Yavaşça kapının önüne geldim kulpundan tuttum ama, ama aşağı indiremedim.

Y/n: Hakkım yok buna. Daha intikamınızı bile alamadım. Olmaz.

Deyip merdivenlerden aşağı indim. Koltuğa fırlattım hemen kendimi. Masanın üzerindeki zarfı görünce hemen aldım ve açtım.

Madem benimle tanışmak için bu kadar heveslisin tanışalım o zaman...

                         P.S.

My Bad Boy # Min Yoongi#✔✔TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin