1001 mënyra për të vdekur

175 31 28
                                    

Ne qytet kishin zbarkuar disa individe te cilet po kryenin masakra. Pa meshire vrisnin njerez te pafajshem,pa iu dridhur qerpiku.

Me telefonoi shoqja me te cilen ndaja shtepine. Ajo po me tregonte per gjendjen aktuale ne te cilen ndodhej vendi. Une e dija. Me porositi te beja kujdes.

Fillova te kontrolloj kuturu neper rafte derisa gjeta dy pistoleta. Keshtu me nje ndjenje lehtesimi i thashe shoqes(pa emer) te mos shqetesohej per mua. Une kisha se me çfare ta mbroja veten. Dy pistoletat do me kryenin pune per bukuri. Me nje ndjenje vetekenaqesie per zbulimin tim,nuk arrita te kuptoja se ajo diç po me thonte.

Mbylla deren e raftit dhe perpara meje gjendej ne grua me ngjyre. Nuk e dija se si kishte arritur te hynte brenda,apo si kishte mundesi qe nuk  kisha degjuar asnje hap te sajin deri aty. Ne dore mbante nje shpate te madhe.

Ndodhesha ne telashe. U kujtova per dy pistoletat qe mbaja ne duar dhe pa nje pa dy ia drejtova.
Ajo vetem picerroi syte dhe filloi te qeshte. Po tallej me mua.
Pistoletat nuk kishin qene te verteta. Mos! Kete po perpiqej te me thonte dhe shoqja qepare.
Ajo grua me vrau.... Kur shoqja u kthye ,gjeti trupin tim pa jete.

******

Kur e pashe te me drejtonte shpaten u mundova te largohesha,doja ti shpetoja sulmit te saj te papritur.
Me ndiqte kudo qe shkoja. E kisha nga pas ne çdo hap qe hidhja. Nuk isha e sigurt.

Arrita te fshihem pas nje gardhi prej rrjete ku ndodheshin edhe disa te rinj ne gjendje te dehur. Por ajo nuk donte ato. Ajo me donte mua.

U afrua nga ana tjeter e gardhit,si te kishte ndjere prezencen time. E dinte qe ndodhesha poshte gardhit,keshtuqe kacavirrej qe te mund te me pikaste ku ndodhesha ekzaktesisht ,qe nga siper gardhit.

Sa me shume qe ajo pervidhej te perkulej permbi gardh ,aq me shume e benim gardhin ne forme ruloje qe te na mbeshtillte,mua dhe te rinjte e tjere.

U largova qe aty me vrap. Perpara meje ndodheshin kodrat. Duhej te fshihesha diku.

Per fatin tim te mire,takova nje djale i cili kishte hipur mbi motorin e tij. Iu luta te me merrte edhe mua me vete. Por ai po priste dhe nje plak. Pranoi qe te shkoja dhe une me to. Ato dy menduan te me linin mua ne mes qe te me mbronin,por une nuk pranova,dola ne vend te pare dhe ato te dy pas meje.

Kaluam ne anen tjeter te lagjes,por motori yne u prish,dhe se bashku me djalin u fshehem ne rrugice.
Nga koha qe qendruam sebashku arrita te dalloja qe ai nuk i kishte te gjitha dhembet ne goje.

Nderkohe ajo erdhi...Me kishte pikasur serisht. Tani nuk kisha me nga t'ia mbaja. Erdhi momenti...

Kurthi i Ëndërrave Donde viven las historias. Descúbrelo ahora