Kapıyı o gün Burak'ın yatağında gördüğüm kız açtı.Buse kızın üstüne yürüdü.Onu tutmaya çalıştık ama çok sinirliydi.
-Burak'la yatan ucuz sürtük sen misin?
-Seni aldattığına göre ucuz olan senmişsin.
-Ben bu kızı döverim!
-Buse bu kıza dokunmaya bile tiksinirsin aq.
-Ah evet galiba rüyanda,Busecik.
Derken içeriden Burak geldi.
-Şafak noluyor?
Buse'yi gördü ve;
-Bak Buse açıklayabilirim.
-Bu şey değil mi ya?Aldatan kişinin söylediği yalanlara başladığı kısım.
-Buse..
-Kes sesini.İkinizde ucuzsunuz birbirinizi bulmuşsunuz.
-Ah yeter Busecik daha fazla katlanamıyorum sana.
Dedi ve Buse'yi bileğinden tutup dışarı çıkarmaya çalışırken karşısında durdum.
-Ben de sana katlanamıyorum ya acaba ne yapsak Şafak mısın ne haltsan?
-Sen ne alaka çekil şurdan.
-Dayağımı yiyince ne alaka olduğumu anlarsın bebeğim.
Derken Buse;
-Tamam Hilal,senin araya girmene bile gerek yok bir vurumluk canı var zaten.
Dedi ve kahkaha attı.-Seni buradan ağlatarak çıkartırım bak kızım.
-Ah kendime hemen güvenlik tutmalıyım,korkudan bayılacağım.
Dedi Şafak isimli yeni üretim sürtük.Ve Buse çıldırdı saldırmaya başladı.Araya ben,Kaan ve Burak da girince güzel bir karakolluk hediye paketi olduk.
Geceyi karakolda geçirdik.Hepimizin ailesi evde bize sopayı sokacaktı.O kısmı hepimiz anlamıştık zaten.Dikkatimi çeken tek bir şey vardı o da Şafak'ı bir dakika bile karakolda tutmayıp bizi bırakmamış olmalarıydı.Bu kızın arkası sağlamdı belliki.Sağlam sürtüğe çarptık.
*Theia'nın ağzından*
-Cidden o Burak denen çocukla yatmadın değil mi Şafak?
Dedim.Kızım böyle kalitesizlerle yatmamalıydı.
-Oo artık sahte ismimi kullanmaya başlamışsın.Yoksa ben de sana artık Theia Hanım mı diyeceğim?Bu arada evet yattım.Ne olmuş yani yakışıklı çocuktu.
Sahte ismimizi kullanmalıydık.Yoksa Selene buralarda olduğumuzu anlar ve yine kaçardı.
-Theia değil.İncilay.Gerekirse evet Hanım da diyeceksin.Bir daha böyle sorumsuzca bir şey yapma.Şimdi senin yüzünü biliyor Hilal.
-Artık etrafa emirler savurup bana minik süs köpeğinmiş gibi davranmandan bıktım.İstediğim her şeyi yapabilirim.Bunu yapacak gücüm var.Bunu biliyorsun.
Şafak yine saçmalamaya başlamıştı.Sinirlendi ve lambalar patladı.Bir şıklamakla hepsini açtım.
-Evet yapabilirsin ama o zaman şu istediğin elmasa ve özüne sahip olamazsın.
-Bir kerede tehdit değilde annen için yap desen daha romantik olabilirdi.
-Romantiklik gerçek değildir.Bizim işimiz gerçeklerle kızım.
-Ah neyseki kızım diyebiliyorsun.
-Ee şimdi gidiyor musun kalıyor musun?
-Kalıyorum.Oyun daha yeni başladı anne.Hem alınacak intikam mevzuları var.Hem de tadılacak erkek mevzuları var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMARLARIMDAKİ AY IŞIĞI (DÜZENLENİYOR)
FantasyHer zaman iyiler kazanırdı.Ya bazen kötüler iyilerden daha çok kazanmayı hakediyorsa.~○●~ Bu hikayede Hilal iyi kızdı.Yada değildi.Kimse bilemezdi.Okulda geçen,sıradan Yeliz'in oyunlarının yanında,hikayeye yeni kişilerin katılmasıyla beraber artık...