AY,ŞAFAK VE GÜNEŞ DOĞUYOR

469 288 192
                                    

Bir kadın iliklerine kadar korkuyordu. Bir kadın gözlerinden dolu yağarcasına ağlıyordu. Ve bir kadın yardım için ilk kez  yalvarıyordu. Ama o yardım gelmedi. Ve kadın o an yıllardır kabullenmediği gerçeğin yüzüne tokat gibi vuruşunu hissetti. Tanrı yani babası onu terk etmişti. İşte o an yalnız olduğunu anladı. Kimse yoktu. Her şeyi kendi tek başına yaşayacaktı. Zaten hep yalnız değil miydi acı çekerken? Herkes yanındayım yalanlarını fısıldarken kulağına o vücudunun her zerresinde, acı çekerken yalnız olduğunu ve  hep yalnız olacağını biliyordu.

Kadın o gün Güneş , Ay ve Şafak doğurdu. Evet dünyaya gerçekten bir güneş,ay ve şafağı doğurmuştu ve artık bir Tanrıça olmuştu. Kendi Güneş'ini,Ay'ını ve Şafak' ını yaratmış,Tanrı'ya ihtiyacı yoktu.

Günalp Şaran, Hilal İlgen ve Şafak Artun. Tabi bunlar sonradan olacak isimleri. Gerçeklikleri bir gün elbette kendini belli edecek olan Güneş tanrısı Helios, Ay tanrıçası Selene ve Şafak Tanrıçası Eos. İşte bugün onlar bu tanrıçanın ellerinde doğdu. Güneş, Ay ve Şafak asla yan yana gelemezdi  peki onlar yan yana gelebilmeyi başarabilecekler miydi ya da bunu gerçekten isteyecekler miydi?

----- İsimlerin sözlük anlamına bakarsan onların rastgele değil de bir anlamı olsun diye seçildiklerini fark edeceksin. Fark ettiğinde de bu hikaye seni kucaklamak üzere burada bekliyor olacak. Her atılan adımın bir amacı vardır. Hikayenin sonunda bunu göreceksin. Sıradan olmayı asla sevmem bu yüzden hikayeye başlarken başladığın tarihi değil de senin için gerçekten anlamı olan bir tarihi at. İstersen bana o tarihin hikayesini bile anlatabilirsin. Böylece hikayelerimiz de tıpkı renkler gibi birbirine karışıp mükemmel bir ahenk yakalayabilir. Hadi pamuk eller klavyeye!
BENCE BU KİTAP ELİNE ÇOK YAKIŞTI.OKUMAYI BIRAKMA!OY VERMEYİ UNUTMA🌹------

DAMARLARIMDAKİ AY IŞIĞI (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin