Multimedia Aras Haznedar - Hilal İlgen (Selene)
Bölüme Özel Şarkı } Onur Can Özcan>Yaramızda Kalsın
Uyandığımda bok yemiş gibi hissediyordum.12 saat uyuyunca böyle oluyor.Buse de aynı şekildeydi.Peki neredeydik.Tanıdık bir koku vardı evde.Ben burayı biliyorum aq.Kaan'ın evindeydik.Ama kurtarıcımız Kaan ve bu kurtarıcıyı özenle yapan anne babası neredeydi acaba?
Buse bana dönüp 'Noluyor birader' der gibi baktı.Ben de bilmiyorum şeklinde kafamı salladım.Neden konuşmuyor muyduk?Hiç sizde de oluyor mu çok uyuyunca kalkınca sesiniz kurbağa gibi çıktığı.İşte bu yüzden.Yutkunamıyordum ve başım kötü ağrıyordu.En sonunda sehpanın üzerindeki suyu gördüm ve survivor da ödülü görünce bağıranlar gibi bağırdım.
-AAAAA! Su!
Evet tamam saldırmayın üstüme çok malcaydı ama uyku sersemiyim ne yapayım be.Buse bana döndü.
-Kanka mal mısın?
Bir soru bu kadar net sorulamazdı.İçerden ayak sesi geldi bu arada.Buse arkamda bir yere bakıyordu kesin Kaan'dı.
-Evet Hilal o su.Dünyamızın %80'ini falan kaplıyor.
Diyip güldü.Bende döndüm ve dönerken sırtım ağrıdığı için yüzüm buruşturarak;
-Coğrafyacı Ahmet Hoca mı kaçtı içine lan?Bu arada ayıp değil mi?İki genç,güzel ve mükemmel kızın kaldığı odayı dinlemeye utanmadın mı hiç?Nerede benim terliğim bakayım.
Anne mod 3'e girmiştim.
-Burası oda değil mal.Ayrıca küçükken sümüğünü kanepenin arkasına sürdüğünü bile biliyorum bu ne ki?
Diyip Buse'yle beraber güldüler.İkisine de yastık attım.Hem o şeyi herkes yapmıyor muydu?Haksız mıyım?
-Nolmuş yani azıcık sürmüşsem.Hem kanepenin arkasını senin dışında kimse görmüyor.
Biliyorum iğrenciz ama yapımız böyle ne yapalım.Buse sonunda yaşam belirtisi gösterdi ve;
-Neyseki yememişsin aq.
Yine kahkalarla gülmeye başladık.Tamam lan yeter diye bağırdım.Kendimi savaşa giren Kanuni gibi hissediyordum.Ve dedimki;
-Kaan dün noldu lan anlatsana?Ben bir sik hatırlamıyorum.Sanki biri ağzıma sıçıp gitmiş gibi.
Buse gözleri parladı."O sürtük ne yaptı lan söyle Kaan.Ayrıca bizi nerede buldun?" dedi.Kaan koltuklardan birine oturdu ve anlatmaya başladı;
-Ne olur ne olmaz diye okulun önünde Cenk'le beraber sizi bekledik.Biliyorum çok centilmeniz.Neyse bir ara baya kötü gök gürledi.Yağmur yağacak sandık sizi alacaktık ama bir şey olmadı.25 saat bekledik anasını.Kimse çıkmayınca merak edip içeri daldık.Sınıf savaş alanı gibiydi ve siz de baygındınız.Sizi hemen eve getirdim.Doktoru da çağırdık.Bişeyiniz yokmuş.Sadece dinlenmeniz gerekti.12 saattir dinlenmişsinizdir bir zahmet.Kış uykusuna yatmış gibiydiniz.Neyse ki haftasonundayız.
Cenk ve Kaan her zamanki gibi yanımızdalardı.Ama benim en son hatırladığım Şafak'ın Buse'ye vurması ve Buse'nin yere düşmesiydi.Normalde çok dayanıklı bir kızdı.Şuan hiçbir şeye anlam veremiyordum.Şafak neredeydi o zaman?Kaan'a ikimizde şaşkın yüzlerle bakıyorduk.Buse benim soracağım şeyi sordu;
-Peki Şafak neredeydi?
-Biz geldiğimizde yoktu.Bu arada Cenk uyanmanızı bekledi ama sonra babası çağırdı eve.İçini rahatlatıp gönderdim.
Çok kızgındım nasıl ikimizi de alt edebilmişti.Kaan'a döndüm ve;
-Kaan nasıl ikimizi de alt etmiş olabilir ki?Ben ömrümde dayak yemedim anasını bu neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMARLARIMDAKİ AY IŞIĞI (DÜZENLENİYOR)
Viễn tưởngHer zaman iyiler kazanırdı.Ya bazen kötüler iyilerden daha çok kazanmayı hakediyorsa.~○●~ Bu hikayede Hilal iyi kızdı.Yada değildi.Kimse bilemezdi.Okulda geçen,sıradan Yeliz'in oyunlarının yanında,hikayeye yeni kişilerin katılmasıyla beraber artık...