*Aras'ın ağzından*
İncilay beni depoya çağırmıştı. İncilay kim miydi? Beni hem peşimdeki adamlardan bir süre kurtaracak hem de bana yüklü miktarda bir ödeme yapacaktı. Bunun karşılığında yapmam gerekense çok basitti. Salak bir liseli ergeni kendime aşık edip İncilay'a gereken bilgiyi sağlayacaktım. Yapacağım şeyde bütün detayları anlattığında bu işin kendi adaletime de uyduğunu gördükten sonra kabul ettim. Çünkü benim işim kötülerle olurdu ancak iyi insanlarla değil. Hilal denen şu kızda yaşına rağmen yaptığı şeylere bakılırsa pek de benim çerçevemde iyi sayılmazdı.İncilay hakkında pek bir şey bilmiyorum. Aslına bakarsanız yüzünü bile görmemiştim. Açıkcası umrumda da değildi. Şu şerefsiz adamları bir süreliğine meşgul etse bile yeterdi. Hem ben de bu süre zarfında alacağım intikamı hazırlayabilirdim.
Benim kim olduğuma gelecek olursak, ben Aras Haznedar. Bu dünyada kendi adaleti sistemime göre yaşarım.
Patronumun dediğine göre kızın annesi ve annesinin sevgilisi -babası yokmuş- beraber 3 çocuğu öldürmüşler. Patronumun ailesindenlermiş .İşin içinde Hilal de varmış. Bana kalsa Hilal denen o salak kız böyle bir şeyi beceremezdi. Ama konu çocuk olunca hislerime değil bana kanıtlarla sunulmuş olaylara odaklanmak zorundaydım. Neler olduğunu yakında öğreniriz.
Motora hızlıca binip arabaların arasından seri bir şekilde geçerek depoya ulaştım. Patron maskesiyle karşımdaydı. Bir kadın ve çok güçlü bir kadın. Güçlü kadınları severdim. Güçsüz olan her şeyi ise sadece koruyup kollardım onları güçlendirirdim. Benim yanımdaki kimse güçsüz kalamazdı,kalmamalıydı.
-Aras direk konuya giriyorum. Yarın Hilal denen kızın okuluna yazılacaksın. Bütün evrak işlerini,müdürü falan hallettim. Müdürün yiğeni olduğunu söyleyeceksin. Böylece istediğin her şeyi yapabilirsin. Kimse seni yargılayamaz.
-Dün Hilal denen kızla karşılaştım İncilay.
-Bu biraz kötü oldu. Kız tesadüflere fazla inanan bir tip değil. Şüphelenebilir. Şüphelenmemesi için kıza ilk zamanlarda fazla yaklaşma. Hatta biriyle çıkabilirsin. Hadi yine şanslısın Arascığım. Bir ben etmesede güzeller vardır mutlaka okulda.
Güldük. Evet patronum biraz egoludur. Ama açıkçası vücudu bu egoyu hakediyor. Yüzünü bilmiyorum ama.
-Yatmak serbest mi patron?
-Hala vazgeçmedin mi şu tek gece zevkinden? Kızların o ben tek gecelik miydim yani sendromlarını nasıl çekiyorsun?
-Sıvışıyorum inceden diyelim.
-Demek sabaha kalmayan erkeklerdensin. Benim yatağımda olsaydın sabaha kalmak zorunda olurdun. Çünkü büyük ihtimalle ölmüş olurdun. Benden sonra hiçbir kadınla yatamaman için.
Diye soğukkanlılıkla kelimeleri sıraladığında kadının farklı fantezileri var diye kafamdan geçirdim.
-Güzel fanteziymiş İncilay.
Ona hiçbir zaman patron gibi saçma kelimelerle hitap etmeyeceğimi anlaşmanın başında belirtmiştim.
-Tamam neyse sen ne yapacağını biliyorsun Aras. Bir daha ki görüşmemize kadar gelişmeleri telefonuma mesaj atabilirsin.
Dediğinde başımı salladım ve depodan ilk çıkan ben oldum. Anlaşmanın başında dediğim gibi bana karışmayacaktı ben de işimi yapacaktım kendi yöntemlerimle. Motoruma atladım ve her zaman gittiğim bara doğru yola koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMARLARIMDAKİ AY IŞIĞI (DÜZENLENİYOR)
FantasiaHer zaman iyiler kazanırdı.Ya bazen kötüler iyilerden daha çok kazanmayı hakediyorsa.~○●~ Bu hikayede Hilal iyi kızdı.Yada değildi.Kimse bilemezdi.Okulda geçen,sıradan Yeliz'in oyunlarının yanında,hikayeye yeni kişilerin katılmasıyla beraber artık...