11. Rész

4.9K 219 30
                                    

NAH sziasztok, köszönöm hogy támogattok, és folytatom a könyvet. ♥️♥️♥️

---------------------------------------------------------
1 hét nyugi után:

Éppen péntek van. A hetem nyugisan telt.  Még épp 1 hónap a suli végéig. Az órák végig unalmasak voltak. Mindenki javítani szeretne ezért írnak, de én egész évben jól teljesítettem így nyugodtan ülhetek.

Suli után úgy döntöttem felmegyek a városba és jégkásázom. Ehhez elhívtam egy barátnőmet is. Mikor sétáltunk és beszélgettünk, megláttam Mike-t és John-t. Na de jó. De én reménykedtem hogy nem lesz semmi. Vivi-vel épp arról beszélgettünk, hogy milyen srác jön be nekünk. Teljesen más az ízlésünk hála az Istennek, így nem veszünk össze senkin. Viszont ez hátránnyal is bír, hiszen elhangzanak azok a tipikus ,,nem értem mi tetszik benne neked" ,,hát nem aranyos??-nem" párbeszédek amikben elkerülhetetlen hogy egy ici-picit se sérsd meg a másik ízlését.

Tehát éppen ő mondta hogy kicsit visszafigottabb, nem tömeg, aranyos, becsületes srác a zsánere.

Nah igen mint mondtam ellentét az ízlésünk...

Mellénk értek és elénk álltak Mike-ék...

-Sziasztok!-Mike
-Sziasztok. Mit rontsátok itt a levegőt??(jah igen hát cigiznek)
-Hát csak úgy.-vonta meg a vállát Mike.
-Jó-mondtam és próbáltam kikerülni őket de elém álltak.

-Hogyhogy nem tudtok eltûnni?? -kérdeztem kissé idegbeteg állapotban..

-Hogy nélkül.-mondta Mike mire magamban röhögni kezdtem az aranyos flegmaságán.
-Nem jöttök velünk pizzázni??-kérdezett John
-Nem. Csá.-mondtam és eljöttünk onnan.

-Hát ez meg mi volt?? Sosem szállnak már le rólad??-értetlenkedett Vivi.

-Hát úgy néz ki ballagásig lesz két agy karbantartóm...

Ezután elindultunk hozzám hiszen nálam alszik Vivi.

Este még fent voltunk kb. 3 ig és Riverdale-t néztünk. Egész jó. Nem volt vita. Én Jughead-ot kaptam, õ meg Archiet.

Reggel 10 körül keltünk és elmentünk Barnihoz ( Vivi bátyjához) házibulira.
Amúgy 14-tõl egészen reggelig tart tehát 4 óránk maradt elkészülni.

Én: Térdig érő fekete testhez simulós ruha, Vadabb smink( tus, vörös rúzs bronzosító) és egy fekete magassarkú.

Vivi: Bokáig érő fehér ruha fehér magassarkúval, szolíd smink.

És elkészültünk fél 3-ra...

Hát igen megszoktuk már, hogy késünk. Úgyis este felé indul be a buli..

Mikor odaértünk már elég sokan ott voltak. A nappali nagyon nagy volt és pár ismerős arcot is véltem felfedezni.
Hiszen Barni a sulinkban végzős.

A hangszóróból HIRO egyik zenéje  a
Paparazzi kezdett szólt. Több se kellett nekünk egyből táncolni kezdtünk rá. A tánctéren jobbnál-jobb zenék indultak, és így ezzel nagyjából este 7-ig el is voltunk.

Akkor elmentünk inni...  és ott volt..
Mike. Félrészeg lehettem, hiszen nem igazán emlékszem már a párbeszédre, csak képek vannak meg.

Beszélgeztünk....

Hírtelen annyira jól néz ki a szememben. Lehet hogy azért nem véltem felfedezni különleges vonásait mert John mindig ott ált mellette.

Barna haját ami akkor kivételesen hanyagul a szemébe lógott...

Csillogó, rosszba irányító mégis cuki barna szemeit amikor rám néz. És biztos voltam benne hogy az enyém is csillog ha rá nézek.

Aranyos mosolyát amikor viccelődünk vagy ha egymáshoz szólunk.

Talán az alkohol kellett nekünk hogy rájöjjünk mit is érzünk a másik iránt..

A táncok között még elmentünk inni párszor...

És én végig táncoltam vele, majd mikor aki még józan volt haza ment aki nem az pedig vagy aludt valahol vagy használatba vette az egyik hálót valakivel.

És nagyon úgy tűnt mi is éppen ezt fogjuk tenni. Mármint nem az alvást.

Utólsó szám után nem igazán emlékszem semmire...

Viszont másnap.......

Sziasztok! Tudom szemét dolog itt abbahagyni de 1-el több okotok lesz ezt tovább olvasni. Érdekes hogy két ember nem meri bevallani egymásnak érzéseit, úgy hogy tudják a másik viszonozza azt. Talán félnek a változástól , a csalódástól. Talán az RBGY fél elköteleződni, talán fél, hogy elvesztené a hírnevét és nagyobb a büszkesége mint ami egészséges..
Talán a lány fél hogy őt is csak meg akarná húzni, hiszen egy srác  aki bárkit megkaphat, miért pont vele jönne össze, miért köteleződne el?

Tehát mindketten félnek valamitől, de az alkohol nem fél semmit kimondatni vagy megtetetni velünk.....





S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)Where stories live. Discover now