❝ 5❞

1.8K 85 19
                                    


Carmel

Podniosłam się do pozycji siedzącej. Włączyłam telefon i sprawdziłam, która była godzina. " Dziesiąta" - pomyślałam. Byłam niewyspana, gdyż wczoraj wróciłam bardzo późno ze spotkania z Noahem, do tego mama przyłapała mnie i musiałam jej tłumaczyć gdzie byłam i skąd mam tą lamę. W tej chwili popatrzyłam na białą lamę, wygodną do spania lamę. Mimo tego że wróciłam późno to mama nie była na mnie zła, wspominając swoje buntownicze dzieciństwo. Sięgnęłam po telefon i włączyłam instagrama przypominając sobie o zdjęciu chłopaka. Weszłam na jego profil i zobaczyłam to :

noahschnapp

Polubione przez : milliebobbybrown, carmelloggins  i 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubione przez : milliebobbybrown, carmelloggins  i 

1 124 636 innych

noachschanpp : Dziękuję za ten świetny dzień carmelloggins było cudownie ♥♥♥ Pięknie wyglądasz w blasku kolorowych lampek ♥

carmelloggins : Dziękuję ty też ♥ heh ... 

milliebobbybrown: Czy ja o czymś nie wiem ? 

... i 1543 innych komentarzy

Ten post a szczególnie opis, naprawdę dało mi dużo do myślenia. Wyszłam z aplikacji i położyłam się na łóżku, wpatrując w sufit i myśląc o tym wszystkim.

Tessa

Leżałam na łóżka cały czas wpatrując się w ten jebany post, a raczej w opis. Byłam wściekła, telefon tak mocno ściskałam w rękach, że mógłby się rozerwać na pół. " Co za dziwka !? " - myślałam wściekła. Od zawsze byłam największą fanką Noaha Schnapa, nie tyle co był moim autorytetem, ale i też crushem. Moje serce rozrywane było na pół gdy widziałam, że daje zdjęcie z jakąś dziewczyną, a teraz ? Nie tylko zdjęcie, ale też jebany opis mówiący sam za siebie !  Od razu weszłam w profil tej suki oglądając jej zdjęcia. Nie była brzydka, była nawet ładna, niestety ... mimo tego zaczęłam pisać wulgarne komentarze pod każdym jej zdjęciem. Widać wzbogaciła się tym oznaczeniem Noaha, bo miała kilkadziesiąt tysięcy obserwujących. 

- Nienawidzę suki ! - wykrzyknęłam rzucając telefon na ziemię, z taką siłą, że byłam pewna, że roztrzaskał się na milion kawałeczków.

- Co tu się do cholery dzieje ?! - spytał mój brat przygłup wchodząc do mojego pokoju. Mieszkałam z nim, tylko z nim, ponieważ od zawsze mieszkaliśmy w domu dziecka, a gdy obydwoje osiągnęliśmy pełnoletność to postanowiliśmy zamieszkać po za tym więzieniem.Rodzice byli alkoholikami, dlatego też trafiliśmy do bidula, jak mi to nazywaliśmy. 

- Nie widzisz ?! - spytałam sarkastycznie zła, pokazując na rozwalone urządzenie.

- Rozjebałaś telefon, ja pierdolę ... Nie stać nas na nowy ! - powiedział.

- Spadaj pedale ! - powiedziałam. Naśmiewałam się z jego orientacji, tylko tak po cichu, gdyż on nie wiedział, że ja słyszałam jego sprośne rozmowy z chłopakami na datezonie.

- Co ?! - spytał.

- To co słyszysz braciszku - powiedziałam z wrednym uśmiechem na twarzy.Chłopak popatrzył się na mnie zdziwiony, jakby nie wiedział o co chodzi - Myślisz Dylanku, że nie słyszałam twoich sprośnych rozmówek ? - przekręciłam głowę dalej się uśmiechając a chłopak nagle ze zdziwionego zrobił się wściekły.

- Nie podsłuchuj mała kurwo ! I zapomnij o telefonie ! - wyszedł z mojego pokoju trzaskając drzwiami. 

- PIERDOL SIĘ ! - wykrzyknęłam za nim.  Podeszłam do urządzenia, następnie przekręcając go w moją stronę. - Kurwa ! - wykrzyknęłam patrząc na ekran. - Świetne pajęczynka ! - powiedziałam, próbując też włączyć, ale nic z tego. Rzuciłam telefonem jeszcze raz o podłogę, dalej wściekła. Nie dość że to urządzenie poszło się jebać, to do tego mój ukochany Noah znalazł sobie jakaś sukę ! Wrr ...!

Millie

Interesowała mnie dziewczyna, którą mój przyjaciel oznaczył pod zdjęciem. Nic mi nie mówił, że kogoś poznał, musiałam się dowiedzieć  o co chodzi, więc szybko sięgnęłam po telefon i napisałam do chłopaka. 

Millie: Noah, wytłumaczysz mi kto to, jest Carmel ? 

Po kilku minutach dostałam odpowiedź od przyjaciela.

Moja sąsiadka, extra sąsiadka : Noah

Millie: Czyżbyś się zakochał ? 

Może ... : Noah

Millie : Muszę ją poznać ! 

Da się załatwić : Noah

Millie : Super, oby jak najszybciej ! :)

Heh ... ah Millie, Millie ... myślę że się polubicie : Noah

Millie: Ja też do buziaki  psiapsionie !

Buziaki psiapsionko ! : Noah

Bardzo chciałam poznać dziewczynę, w której Noah się zauroczył. Wcześniej sprawdzałam jej profil i muszę przyznać, że jest bardzo ładna i ma ciekawe imię. Myślę że jest i równie ciekawą osobą. 

❝ Wine❞ \ Noah Schnapp \Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz