♡Giriş♡

60 27 34
                                    


Yıllarca sevgin kat ve kat büyür. Onu görünce kalbin güm güm artar. Tüm imkansızlıkları atarsın çocuksu rüyalarında.
Ama beklediğini alamazsın ya...
O verdiği yanıt her gece hayallerini gözünde canlandırdığın, düşlerinin sevinciyle gözüne uyku giremediği zamanlardan çok farklı olur. Ağlamak istersin ,ağlarsın. Gözyaşların yağmur misali durmaz o anlarda... Hayalkırıklarında boğulursun o yağmurun altında!
Çünkü o yanıtın bu kadar ağır olacağını hiç düşünmemişsindir. Kalbinin en derinindeki cehennem çukurunda yanıp kavrulur o değersiz aşkın. Kurtarmak istersin...
Ama tüm hevesin kaçmıştır!
O yanıt benim yerin dibine girdiğim gündü. Çıkamıyordum.
Aylardır...
Kaç mevsimi tatsız tutsuz geçirdim sayamadım bile.
Hayalkırıklığımın üzerine üstüme kalan suç beni daha da dibe sokmuştu.
İnsanların ağzından çıkan sözcükler kalbime saplanan oklardan başka bir şey olmamıştı!
Dip bu kadar karanlık olmak zorunda mıydı?
Kimse bana karanlıktan korkar mısın diye sormamıştı!
Ama ben korkuyordum!
Hem de yıllardır...
Umutlarımı kalbimden kopan her parçayla birlikte kaybetmiştim.
Fark edemeden umutsuz birine dönüşmüştüm.
Hayatta en nefret ettiğim kelime umut olmuştu.
Bir zamanlar aşık olduğum kelimeydi oysa...

Ama bir gün...
Tam siyah beyaz giden sıkıcı hayatıma ve ruh halime alışmışken, karşıma kalbime küçücük bir umut kırıntısı düşüren biri çıktı.

O kırıntıları kalbimden bir çöp misali fırlatabilirdim, ya da kalbimi eski haline döndürmesine izin verebilirdim!
O eski kıpır kıpır olan kalbime...
Aşık olan kalbime...

Tabi bu seçim umuda inancı kalmayan ben için en zor karar olacaktı!

Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır aklımda olan ve sonunda kurgusunu kafamda oturtabildiğim HİÇ UMUT YOK MU?  adlı içimi ısıtan kitabımı yayınlamaya karar verdim. Bu kitap benim için çok özel olacak. Bu benim ciddi ciddi başladığım ilk kitabım ve çok umutluyum bu konuda. Umarım siz de benim gibi kitap hakkında umutlu olursunuz...
İyi okumalar!

                                 numisol 
🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅

Hiç Umut Yok Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin