"ㅡ Hei piciule. " o voce siteava i-a atras lui Jungkook atentia, desi se grabea sa ajunga mai repede la liceu.
Si-a indreptat privirea in directia de unde a venit timbrul necunoscut. O masina faloasa si neagra incetinise, tinand pasul cu el. Dupa geamul coborat fizionomia perfecta a unui baiat cu doi ochi fermecatori si buze bine profilate i-a furat atentia pentru cateva clipe.
"ㅡ Ma scuzi? " l-a intrebat satenul fiind pe punctul de a se opri in drum insa si-a reamintit ca trebuia sa ajunga la liceu.
"ㅡ Esti student la liceul Hankuk ? " a intrebat baiatul din masina trecandu-si degetele prin suvitele de par ca de foc, cu zeflemism.
"ㅡ Da. " a aspuns scurt si si-a indreptat privirea inainte incercand sa-l ignore pe baiat.
Se vedea clar ca era vorba despre genul 'acela' de baiat, care traia numai din renume si bani. Mama lui il sfatuise sa nu aiba de aface cu astfel de copii, dupa cum li se spunea adesea 'de bani gata'.
"ㅡ Urca. Ma ofer eu sa te duc la liceu. " i-a propus baiatul, determinandu-l pe Jungkook sa scape un oftat scurt.
"ㅡ Nu, multumesc. Fac zilnic drumul asta. "
Tanarul din masina a lasat un zambet larg sa-i inmugureasca pe buzele trandafirii. A ramas cu ochii pe fesele proeminente ale satenului savurandu-si linistit tigara, fara a-l interesa prea mult de cardul de masini adunat lant in spatele lui.
"ㅡ Promit ca nu te voi musca. " a insistat iar, incepand sa-l agaseze vizibil. "
Junkook a grabit pasul in speranta ca poate astfel va fi lasat in pace de baiatul necunoscut, dar la randul lui, acesta a marit viteza, continuand sa mearga de-a dreapta sa.
"ㅡ Si eu tot acolo merg. Poate ne vom mai intalni, printisor. " a spus inainte de a inlatura scrumul si de a accelera, lasandu-l pe saten sa-si continuie drumul in pace.
"ㅡ Aish... cine s-o fi crezand?" s-a intrebat Jungkook in sine, bosumflandu-se pentru cateva clipe.
nu am sters nimic, doar editez capitolele.
as fi recunoscatoare daca ati arunca un ochi si pe la 'first time when he saw the sea' , o am in lista mea de lecturi. a ramas cartea mea preferata dupa ce kirliae si-a scos cartile.. iar autoarea chiar merita o incurajare. poate si un follow. cum vreti voi. :) eu tot apreciez.
CITEȘTI
Luxury Taste || Jikook ||
Fanfiction" -Îți pot oferi orice îți dorești. Dacă îmi vei oferi și tu ce îmi doresc, prințul meu. " Jikook. ' în care Jungkook este un băiat obișnuit, modest, iar Jimin, unul din cei mai bogați băieți din Seul încearcă să-l aducă în patul său fol...