-2-

913 127 7
                                    









"ㅡ Ati auzit? Park Jimin s-a transferat la liceul nostru. "



Toti cei prezenti in clasa vorbeau despre acel tanar numit 'Park Jimin' in timp ce Jungkook se straduia sa isi termine eseul la biologie pana ce profesorul ar fi intrat in clasa.



"ㅡ Mai mult decat atat, cred ca va sta chiar in clasa cu noi. " a spus una din fetele stranse in jurul catedrei, determinandu-le pe celelalte sa tipe asurzitor de tare.



Jungkook s-a incruntat . Si-a ridicat privirea spre colegele sale fiind pe punctul de a-si inchide caietul si de a-si pune capul pe banca .



"ㅡ De ce sunt fetele atat de ciudate cand vine vorba de baieti? " l-a intrebat pe colegul sau de banca, oftand scurt si galagios.



"ㅡ E vorba de unul dintre cei mai populari baieti ai liceului international din Seul. S-a transferat la noi, printr-o minune cereasca. " i-a explicat acesta privindu-si colegul de banca plictisit, la fel cum si el o facea.


Clasa a fost invaluita de liniste, deodata. Atat Jungkook cat si colegul sau de banca si-au intors privirile in directia unde toata clasa privea, smirna.



In timp ce toti au incremenit vazand cine pasea in clasa lor, lui Jungkook parca i-a cazut fata undeva pe sub banca. Cel ce se apropia de una din bancile situate in capatul clasei era chiar baiatul cu suvite rosiatice care se oferise in acea dimineata sa-l aduca la liceu cu masina. Asta spunea 2 lucruri. Primul lucru era ca baiatul acela avea 18 ani impliniti, iar al doilea, ca ar fi trebuit sa stea in clasa cu unul din fitosii liceului international din Seul. La naiba.


Asa numitul 'Jimin' a trecut pe langa banca lui, iar cand satenul spera sa nu fie recunoscut lasandu-si capul in pamant, umarul a fost batut prietenesc de insuşi Jimin.


"ㅡ De ce fix aici? " a soptit Jungkook strangandu-si ochii precum un copilas de cativa anisori.


ㅡ Poftim? " l-a intrebat colegul sau, semn ca nu auzise ce murmurase satenul.



"ㅡ Va sta in clasa cu noi? " l-a intrebat iar cu o privire ce parca implora un"nu".


"ㅡ Uhm... Banuiesc ca da, din moment ce se afla aici. "



Jungkook a ramas cu un gust amar. De ce chiar acel baiat? Si de ce chiar in clasa cu el?

 De ce chiar acel baiat? Si de ce chiar in clasa cu el?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.





cred ca o fac azi.

Luxury Taste || Jikook ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum