-12-

762 109 23
                                    






" ㅡIn regula, Tae. Asta trebuie sa functioneze. Adica la naiba, oricine ar vrea sa fie in locul lui. "  a bombanit roscatul sprijnindu-se de masina impreuna cu prietenul sau.



" ㅡNormal. Dar nu crezi ca exagerezi putin? Adica, e doar un sarantoc. Nu merita efortul. "




Jimin si-a dat ochii peste cap pufaind. Ba sigur ca merita efortul. Voia sa il castige pe Jeon. Ii capatase admiratia si odata ce punea ochii pe cineva, nu se lasa pana nu obtinea ceea ce-si dorea. Asta era Jimin. Un tanar in varsta de 19 ani cu o ambitie cutremuratoare.


"ㅡ Nu e un efort . "



"ㅡ Jimin... Fii serios. Nu va accepta. "


"ㅡ Nu va fi o propunere. "




"ㅡ Esti asa de incapatanat. Ce Dumnezeule sfant are copilu' ala, hyung ?! "



"ㅡ Ceva ce nu au fetele. "




Taehyung a marit ochii holbandu-se la prietenul sau, crucit. Mintea lui fugise la prostii, iar Jimin si-a dat seama.


" ㅡ Creier. "



" ㅡOh... "





Pe poarta liceului a iesit Jungkook, ca de obicei, cu ghiozdanelul sau negru in spate, la pas lent. Era impreuna cu pustiul guraliv pe care Jimin il 'expediase' cu doua zile inainte.  Incepea sa il enerveze baiatul acela.  Nu-i placea sa-l vada pe Jungkook in compania lui.  Cand cei doi s-au apropiat indeajuns de mult, Taehyung a iesit inaintea lor, oprindu-i. A adoptat o atitudine de "badass" de dragul lui Jimin.


" ㅡ Hei, hei, tocilarilor. Ce zi frumoasa, asa-i ? " a inceput blondinul sa 'bata campii', cu zambetul pe buze.


" ㅡCe vrei? " a marait Jungkook incruntandu-se .


" ㅡPrintisor, eu si cu tine trebuie sa discutam ceva. " a intervenit si Jimin, apropiindu-se de ei. "Intre patru ochi." a mai subliniat.


" ㅡNu vad ce am putea discuta. "


" ㅡAi degand s-o intinzi, sau te ajut eu? " l-a intrebat Jimin pe Cha Dol, care s-a departat de amicul sau zambind fortat.




" ㅡMai vorbim diseara, Kookie. "



Dupa ce a spus acestea a disparut din raza lor de vedere. Acum Jungkook a ramas singur cu cei doi. A oftat zgomotos apoi l-a privit pe Jimin in ochi. Desi ii era putin cam greu, reusea sa-l priveasca.


" ㅡCe vrei? "



" ㅡPe tine, in masina mea. "




Satenul s-a blocat pentru o clipa, dar nu a ezitat sa ii raspunda acid.



" ㅡNici gand. "


" ㅡIncepand de astazi, tu vei fi dus acasa de soferul meu. "



Jungkook si-a intors ochii din nou spre Jimin, luat prin surprindere.
El il privea cu satisfactie. Nu il interesa ceea ce gandea satenul despre 'propunerea' lui care defapt nici nu era o propunere, ci o 'instiintare' .






Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.







Luxury Taste || Jikook ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum