Ceea ce tocmai a auzit iesind pe gura lui Jimin i se parea revoltator micutului Jungkook. Constientiza in interiorul sau ca roscatul se referise la sex, auzise prea bine acel cuvant. Se intreba cu cine sa o faca. Nu era nicio fata in camera. A privit prin jur agitat. Nu o facuse niciodata in cei 17 ani de viata. Totul se invartise in jurul scolii si al studiului.
"ㅡ D-dar nu e nicio...fata in camera ... "
Jimin a suras naucit de ceea ce scoase satenul pe buzele acelea rozalii. Asta era prost, sau se facea ? S-a lasat pe vine in fata lui, invelindu-i genunchii cu palmele sale.
"ㅡ Dulceata mica, nu avem nevoie de nicio fata pentru asa ceva. " i-a explicat fixandu-i ochii feerici cu privirea patrunzatoare. " Suntem noi doi aici. E deajuns. "
Atunci Jungkook a inteles la ce se referea Jimin. Defapt, micuta banuiala i-a fost confirmata de buzele carnoase ale roscatului, care au fost umezite, pe masura ce patrundea cu privirea tot mai adanc in ochii lui. Asta il speria.
"ㅡ N-noi doi...?! " a incercat Jungkook sa exclame vrand sa-si sustraga coapsele dintre bratele lui Jimin ce-i inconjurau acum bazinul.
Dar Jimin si-a lipit palmele de coapsele lui, fixandu-l mai bine.
"ㅡ Nomal ca noi doi. "
"ㅡ D-dar esti baiat ... "
"ㅡ Asa si? " a intrebat Jimin arcuindu-si o spranceana sceptic. "Nu vad problema. "
Jungkook intelegea cu cine avea de-aface, desi ceva il indemna sa intrebe daca era o gluma sau sa-l roage direct sa inceteze cu farsele proaste. Dar privirea lui Jimin nu dadea de inteles amuzament. Ci dorinta. O dorinta ce-i transmitea lui Jungkook o senzatie ciudata de furnicare. Ii era frica in bratele lui Jimin. Voia sa iasa mai repede de acolo. Pana si sa-i simta respiratia mentolata, il nelinistea.
"ㅡ N-nu pot face asa ceva! Ai innebunit?! Nu as face-o nici cu o fata, daramite cu un baiat... " a reactionat Jungkook lipindu-si strans picioarele si incercand sa se tarasca in spate pe pat, desi Jimin il tinea blocat pe loc.
"ㅡ Sunt convins ca nu ai face-o nici cu o fata. Am curaj sa ma tai ca inca esti virgin. " i-a trantit-o baiatul in fata, dezvelindu-si maxilarul printre buzele umede, de un rosu aprins. " Dar te ajut eu cu asta. Tu trebuie doar sa-ti desfaci coapsele, frumusete mica. "
Jungkook a inlemnit . Nu ar fi facut asa ceva pentru nimic in lume. Nu il interesa cine era Jimin si ce noroc avea ca fusese ales de el pentru proiectul acela. Nu voia sa faca lucruri de genul acela, nu cu un baiat.
"ㅡ M-mai adus aici cu scuza acelui proiect! " i-a reamintit printre respiratiile trepidante.
"ㅡ Ma doare-n pula de acel proiect. Nu e vina mea daca ai picat in plasa. "
Umerii lui Jimin au fost ridicati, iar zambetul de pe chipul lui a disparut instantaneu, ramanand cu ochii pe fizionomia lui Jungkook.
"ㅡ De unde sa ma fi gandit ce vrei tu? ! Lasa-ma sa plec! " i-a 'ordonat' micutul dand sa se ridice, dar Jimin l-a impins inapoi pe marginea patului.
"ㅡ Nu te-am adus aici degeaba, mucosule. "
Inima lui Jungkook i se zbatea in piept atat de violent, incat ochii i-au fost cufundati usor in lacrimi. Jimin a oftat si a inceput sa-i maseze cu grija coapsele.
"ㅡ Ar fi pacat sa irosesti frumusetea asta de corp fara sa te satisfaci. Imi vei da ce vreau fara sa afle nimeni. "
"ㅡ Dar nu vreau, Jimin. Nu o pot face cu un baiat, nu o pot face cu cineva pentru care nu simt nimic. "
"ㅡ Nici daca primesti orice vrei, in schimb? "
"ㅡ Poftim..? "
"ㅡ Iti pot oferi tot ce iti doresti. Daca imi vei oferi si tu ce imi doresc, printisor. " i-a spus muscandu-si usor buza si trasand un triunghi al flirtului pe trasaturile adorabile ale lui Jungkook.
Jimin intr-adevar avea totul. Dar asta nu il incalzea pe Jungkook. Nu cand era vorba de corpul si 'onoarea' lui ca om. Nu putea sa se coboare intr-atat de mult. Nu condamna LGBT, dar nu se considera ca fiind unul de-al lor. El era heterosexual. Nu voia sa aiba relatii intime cu cineva de acelasi sex. Doar gandul il speria. Pe langa asta, daca mama lui ar fi aflat, ar fi fost profund dezamagita. Ba chiar poate l-ar fi renegat.
"ㅡ Nu vreau, Jimin. Te rog, du-ma acasa... "
Roscatul l-a analizat pentru cateva clipe, apoi a pufait dezgustat, ridicandu-se in picioare si lasandu-l pe Jungkook la marginea patului, sa-l urmareasca silentios cu privirea. Aproape incepuse sa planga. Iar Jimin nu avea chef sa-l vada plangand. Ceva il impiedica sa mearga mai departe. Si chiar daca nu-i convenea, nu putea sa-l oblige.
am zis cel târziu luni ? uitați-o.. ştiți că eu sunt cap de melc. cred că rămâne până vineri.
CITEȘTI
Luxury Taste || Jikook ||
Fanfiction" -Îți pot oferi orice îți dorești. Dacă îmi vei oferi și tu ce îmi doresc, prințul meu. " Jikook. ' în care Jungkook este un băiat obișnuit, modest, iar Jimin, unul din cei mai bogați băieți din Seul încearcă să-l aducă în patul său fol...