"ㅡTu nu glumesti ?! " a intrebat satenul privind dispozitivul din mana colegului, marind ochii.
Jungkook a clatinat din cap negand, lasandu-l pe acesta sa-i ia telefonul nou nout din mana si sa-l admire in toata splendoarea sa.
"ㅡSfintii mei.. Kookie, e superb. Tu chiar vorbesti serios ? " aproape a tipat acesta, atragand atentia altor colegi. Jungkook i-a pus mana la gura alertat de tampenia pe care prietenul sau era pe aproape sa o faca.
"ㅡNu atrage mai tare atentia ! Nu vreau sa afle toata scoala.. "
"ㅡOh.. " a murmurat indreptandu-se cu Jungkook spre iesire. "E un iPhone XS, ultimul tip de iPhone.. El chiar.. cat a platit pe el.. ? "
"ㅡIn jur de 1,940,000 de won.. "
"ㅡDe ce a facut gestul asta-.. "
"ㅡNu stiu, asta ma tot intreb si eu. Inteleg, sunt mai sarac ca el. Defapt sunt lipit pamantului. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa se joace asa cu mine.. " i-a explicat Jungkook tragandu-si mai bine ghiozdanul pe umar si apoi l-a privit pe Cha Dol curios "Ma auzi ? "
Cha Dol il zarise pe Jimin, care il privea taios de la poarta principala. Nu a fost nevoie de mai mult ca sa-i primeasca mesajul si sa-l asculte. Si-a amintit intr-o secunda de cuvintele roscatului spuse cu doar o zi inainte. Asadar, s-a scuzat lui Jungkook, apoi a plecat prin alta directie, lasandu-l in urma.
"ㅡSi intalnirea de dupa ore ? Nu ne mai facem temele impreuna ? Cha Dol ! " a strigat acesta din urma, dar satenul nici macar nu i-a raspuns, continuandu-si drumul fara a privi inapoi. "Aish.. ce ciudat. Pana acum cateva secunde se comporta normal.. " a murmurat pentru sine, introducandu-si mainile in buzunare.
"ㅡKookie. " a auzit o voce familiara pronuntandu-i numele.
In peisaj aparuse Jimin, care zambea relaxat. Invartea pe deget cheia masinii, parca asteptand un raspuns din partea lui Jungkook.Dar Jungkook a tacut, facand un pas inapoi. I-ar fi aruncat o fraza sau intrebare acida, dar stia ca multumita lui au fost salvati de o nota proasta. Desi tot din vina lui au ajuns la risc sa o primeasca.
Totusi, proiectul lor fusese atat de reusit incat profesorul le-a cerut sa-l puna exemplu pe scoala. Normal, project by Park Jimin."ㅡM-multumesc.. " a murmurat Jungkook lasandu-si privirea in pamant.
"ㅡMisca-ti fundul in masina. "
"ㅡPoftim ? "
"ㅡMancam in oras. "
"ㅡNici gand- "
"ㅡCe parte din asta nu intelegi ? Te scot la o intalnire iar tu refuzi. "
"ㅡC-ce ?!.. "
"ㅡChiar nu vreau sa te iau pe sus. Asta e tricou scump si nu vreau sa-l sifonez. Deci te rog. " a spus Jimin apropiindu-se de el si prinzandu-l de manuta, in vazul tuturor.
"ㅡDar Jimin, se uita lumea ! "
"ㅡAi spus ca-mi multumesti. Cea mai frumoasa multumire e sa taci si sa luam masa impreuna. "
Jungkook a facut dupa cum i s-a spus, privind in pamant. Ceilalti au inceput imediat sa discute intre ei, unii chiar chicotind .
"ㅡL-a prins de mana.. "
"ㅡDoamne, nu pot sa cred ! Chiar il trage dupa el in masina ! "
"ㅡE cumva ceva intre ei doi ? "
"ㅡLa ce te referi ? "
"ㅡCeva 'interzis' . Uite-te si tu cum il tine de mana ! "
Cateva fete au inceput sa chicoteasca iar baietii.. unii aproape ca fluierau.
CITEȘTI
Luxury Taste || Jikook ||
Fanfiction" -Îți pot oferi orice îți dorești. Dacă îmi vei oferi și tu ce îmi doresc, prințul meu. " Jikook. ' în care Jungkook este un băiat obișnuit, modest, iar Jimin, unul din cei mai bogați băieți din Seul încearcă să-l aducă în patul său fol...