-5-

764 119 6
                                    









Jungkook a deschis usa liceului, a coborat scarile si s-a indreptat spre iesirea din curte. Brusc, a auzit un sunet subtire venit dintr-o parte.

"ㅡ Pst! "

Si-a intors capul in directia respectiva. Era acelasi tip pentru care cele doua fete se batusera in baie. Tocmai savura o tigara . Acum ii era scarba sa-l mai priveasca. Cum putea trai impacat cu gandul ca lumea se omora numai pentru atentia lui?


"ㅡ Ai chef de o plimbare, puiut ?  " l-a intrebat roscatul sprijinit de portiera Ferrari-ului cenusiu, inclinandu-si capul spre nivelul lui.


Jungkook a fost luat prin surprindere de intrebarea lui. Stia deja ce raspuns trebuia sa-i dea. Mama lui l-ar fi strans de gat daca l-ar fi vazut urcand in masina cu un tip ca Jimin.


"ㅡ Mama mi-a spus sa nu urc in masini straine. " i-a raspuns sarcastic, tragandu-si mai bine geanta pe umar si dand sa-si continuie drumul.


"ㅡ Suntem colegi de clasa, printisor. Nu vad de ce ar deranja-o pe mama ta daca te-as aduce eu acasa. "


Insa satenul si-a dat ochii peste cap . Nu voia sa faca mult tam-tam din asta. L-a privit pe Jimin incruntat si a dat dezaprobator din cap.



"ㅡ De ce insisti? Sunt atatea fete moarte dupa tine. Plimba-le pe ele. "


Pe chipul lui Jimin a inflorit un ranjet pervers. Nu voia sa vada fete la el in masina. Ii era chiar scarba .



"ㅡ Masina asta plimba numai baietii.  " a spus Jimin si a aruncat tigara apoi a stins-o cu piciorul. " Misca-ti funduletul ala. Nu stau sa te astept 100 de ani. "



Tipul ala chiar incepea sa-l enerveze . I-a spus ca nu voia sa urce. Ce era in neregula cu el ?



"ㅡ Am spus ca nu urc.  " a repetat Jungkook vazandu-si de drum si lasandu-l pe Jimin in spate.



Dupa cativa metri parcursi pe jos, un claxonat puternic l-a speriat de-a binelea. Si-a intors capul spre straduta, vazand aceeasi masina langa el, iar pe Jimin cu bratul inafara geamului fumuriu.



"ㅡ Pe langa faptul ca esti tocilar, mai esti si fraier. " a spus roscatul incepand sa rada si a accelerat, lasandu-l pe Jungkook in spate.


Ce prost educat, se gandea Jungkook . Care era problema lui daca era tocilar? Ar fi ajuns mai bine in viata ca el. Iar asta pe propria munca . Macar el nu era un pierde-vara si un huligan .
Ura baietii de bani gata . Toti erau fitosi si aroganti. Iar el era simplu .






Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.







Luxury Taste || Jikook ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum