-4-

798 112 4
                                    












"ㅡ Dupa el! Nu-l lasati sa scape!  " tuna vocea lui Namjoon in urma lui, care se chinuia sa ramana la cativa metri inaintea lor, pentru a reusi sa scape.



Un grup de baieti gonea pe urmele lui, huiduindu-l. Erau 'batausii' lui Namjoon, cosmarul de zi cu zi al micutului Jungkook. Si prin 'micut', pe buna baza era. Baiatul era cu mult mai firav decat cei ce il hartuiau.


Spre norocul sau, inainte i s-a ivit usa baii liceului. Satenul a deschis-o si a intrat inauntru, pitindu-se intr-una din cabinele baii baietilor si incuind usa. A expirat usurat, apoi s-a rezemat de perete, lasandu-se pe gresie. Insa baietii au intrat inauntru dupa el, oprindu-se in fata usii dupa care se ascundea si incepand sa loveasca brutal cu pumnii si picioarele.


"ㅡ Ai face bine sa iesi de acolo, fetito. " l-a avertizat Namjoon pe o voce agresiva. " Tot te prind eu dupa ore. Ai s-o vezi pe naiba ! " au fost ultimele lui cuvinte, inainte sa iasa din baie, impreuna cu ceilalti huligani.




Obrajii lui Jungkook au fost umeziti de lacrimi fierbinti. Icnea incet si infundat, simtind cum se topeste pe gresia rece a baii. Nu a inteles niciodata de ce Namjoon si ai lui il haituiau in halul acela. Nu le-a facut nimic rau, niciodata.



Dupa ce s-a linistit, a iesit din cabina si s-a indreptat spre usa,
. Trebuia sa ajunga in clasa inainte sa inceapa ora. Insa ceva l-a oprit inainte de a iesi din partea baietilor.



"ㅡ Unde crazi ca pleci?! Treci inapoi, tarfo!  " o voce feminina urmata de alta, l-a intepenit pe saten exact la iesirea din baie.


"ㅡ Ai grija cum vorbesti, obsedat-o!  "



Erau doua fete care pareau puse rau pe cearta. Ambele erau doua pachete de nervi, una mai plina decat cealalta.



"ㅡ Eu sau tu?! Se vede ca ai facut intentionat ceea ce ai facut pentru a-i atrage atentia! "


"ㅡ Invidioasa? " a intrebat-o cealalta tipa pe un ton plin de superioritate incrucisandu-si bratele.



"ㅡ Nici gand. Stiu ca Jimin nu s-ar uita la una ca tine nici daca ar deveni sarac peste noapte. " a lovit-o tanara fulgerator, copiindu-i gestul.


"ㅡ Serios? " a intrebat cealalta fata descolacindu-si bratele.



In fractiunea a doua de secunda i-a lipit o palma acelei fete, determinand-o sa se dezechilibreze.



"ㅡ Atunci nu se va mai uita nici la tine. "


Jungkook incepea sa se panicheze. Cele doua au trecut de la cateva palme la o paruiala de tot spectacolul in mijlocul baii. Nu stia ce sa faca. Nu suporta sa vada violenta.



"ㅡ Iti voi rupe gatul! " a amenintat-o una din tipe pe cealalta trecand la pumni si picioare.



Satenul nu mai rezista. A iesit de dupa usa baii tipand alarmat la cele doua si bagandu-se intre ele.



"ㅡ Opriti-va, in numele sfantului Buddha!  "




Insa a fost impins dintre ele, impiedicandu-se si facand un contact dur cu pamantul.



"ㅡ Vrei sa ti-o iei si tu?!  " s-a ratoit una din ele la Jungkook, lasandu-l fara cuvinte.


Inima lui aproape-i iesea din piept. Ii era teama ca mai avea putin si le vedea fara par. Ii era imposibil sa priveasca totul ca la cinema. Sa fie batut de o fata era ultimul lucru pe care l-ar fi dorit. Nu voia asta. Insa cele doua erau iesite de tot din circulatie. Era uimitor ce putea face un baiat din doua fete.


"ㅡ Va bateti pentru un baiat! "


"ㅡ Si care e problema ta, fetito? "



Modul in care i-a fost adresata intrebarea nu era unul prea placut. Insa nu a comentat, ci s-a ridicat frumos de jos, curatandu-ti pantalonii si s-a apropiat de ele.



"ㅡ Nu are rost.Va faceti rau degeaba. "



"ㅡ Tu nu esti fetita din ultimul an de liceu, al clasei ㅅ (sieut) ? "



Intrebarea celeilalte tipe l-a blocat pentru cateva secunde. Defapt da, el era. Cu siguranta acum toata lumea il cunostea. Se saturase de asta. De ce i se spunea intr-una 'fetita' ? Era un baiat, in numele cerurilor. Si se putea observa foarte clar !


"ㅡ Ce legatura are cu bataia voastra?  " le-a intrebat pe fete deranjat.



"ㅡ Ar trebui sa te joci cu jucariile, nu sa intervii in lucruri care nu te privesc, piciule. "



"ㅡ Nu sunt un pici! Sunt in ultimul an de liceu! " s-a revoltat satenul inclestandu-si pumnii, vizibil iritat.



"ㅡ Cum de sta asta in clasa cu unul din baietii liceului international? " s-a minunat aceeasi fata care-i adresase prima intrebare, parand dezgustata.



"ㅡ El e in clasa cu Park? " s-a trezit cealalta tipa intreband uimita.



Jungkook observase ca cele doua au trecut de la 'bataie' la 'caterinca' in doar cateva secunde. Asta ii dadea de inteles ca a fost un idiot sa se bage intre ele doua. Acum nu numai ca fetele uitasera de bataia pe care 'aveau sa o termine', ci le cazuse pata pe el. Mare greseala.







 Mare greseala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Luxury Taste || Jikook ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum