-26-

505 75 13
                                    




         Pe patul moale și catifelat, corpul lui Jungkook se foia din ce în ce mai des. Asta până în punctul în care și-a deschis ochii brusc, privind tavanul uriaș, cenușiu. A clipit derutat, apoi s-a ridicat în șezut frecându-și pleoapele jumătate adormit. Cum și-a revenit puțin la realitate, a sărit în picioare aruncându-și ochii prin jur alarmat. Unde era și cum ajunsese acolo ? Secunda în care o durere puternică i-a învăluit tâmplele plimbându-i-se pe întregul craniu a fost același cu cel în care ușa camerei s-a deschis larg. Înăuntru a pășit o femeie ce dădea undeva între 30 și 40 de ani. Primul lui gest a fost să pășească înapoi derutat. A privit-o câteva secunde, timp în care ea s-a apropiat și a început să-i vorbească. Dar Jungkook parcă muțise.

“—Bună dimineața. Am venit doar pentru a vă lăsa aici noile haine . ”

Atâtea întrebări goneau prin mintea șatenului în acele clipe. În primul rând, unde se afla ? În al doilea rând, cum ajunsese acolo ? Apoi, cât era ceasul ? Iar în ceea ce o privea pe femeia necunoscută dinaintea sa ce părea vizibil o servitoare, de ce îl domnea ?

“—Ce caut aici ? Și unde e Jimin ? Cât e ceasul ? ” a dat frâu liber întrebărilor, fără a-l interesa încercările ratate ale femeii de a-i oferi răspunsuri.

“—Liniștiți-vă vă rog. Jimin este plecat, mi-a cerut să am grijă de.. ”

“—De ce mă domnești ?? ” a fost o întrebare pripită, scăpată dintr-o explozie spontană de emoții care-l năpădiseră.

“—Jimin mi-a spus că sunteți.. ”

Pauză. Ochii ei vorbeau de la sine, iar asta i-a adus șatenului un surâs sec, lipsit de viață.

“—Corect. Unde-mi e telefonul ? ”

“—Pe noptieră.. ”

Jungkook l-a luat și în câteva secunde, apelurile curgeau lent, în așteptarea unui răspuns. În cele din urmă, răspunsul a venit.

“—Da, dragostea mea. ”

“—Unde naiba sunt și ce caut aici ?”

Jimin a ezitat o clipă. Două. Undeva pe la trei secunde de tăcere. Posibil că Jungkook nu știa motivul, dar Jimin a fost oarecum surprins să audă prima înjurătră părăsind buzele virgine ale colegului său.

“—Busan. ” a răspuns rigid, făcând o pauză pentru reacția naivului din capătul liniei.

“—Poftim ?! Ce caut eu în Busan ?! ”

“—Nu vrei să vizitezi orașul natal al iubitului tău ? Uh, colegului. ” s-a corectat Jimin relaxat,  chicotind.

“—Jimin e ora 11, mama mă va omorî dacă nu ajung acasă până la 1 ! ” țipa șatenul începând să se plimbe în cerc agitat, prin cameră, gesticulând. ” Nici măcar Cha Dol nu are idee că eu " am dormit la el aseară " . ”

“—Hristoase, ești mai ceva ca o muiere. Am glumit, calmează-te. ”

Deși pus puțin într-o poziție stânjenitoare, un suspin de ușurare i s-a strecurat stins printre buzele pale.

“—Deci sunt în Seoul .. ?”

“—Cam așa ceva. ”

“—Adică ? ”

“—Ești lângă Seoul. ”

“—Dumnezeule. Iar tu unde ești ? ”

“—Nu contează. Miranda-ți va chema șofer . ”

“—Miranda ? ”

“—Menajera. ”

Ah, corect. Femeia pe care tocmai o traumatizase bine.

“—Mă descurc singur, voi lua taxi-ul, mulțumesc. Acum voi închide. ” a spus Jungkook nemulțumit, dar gestul lui copilăresc a fost oprit de tonul calm al lui Jimin.

“—Măi să vezi, nu va veni niciun taxi. ”

“—De ce nu ? ”

“—Le-am comunicat tuturor companiilor să nu trimită pe nimeni la adresa aia. "

“—Ce.. ”

“—Acum, multă baftă . ”

“—Pot lua autobuzul. ”

“—Nu ai stații prea aproape de zona aia. Cea mai aproape e la 2 km distanță. ”

Câtă degajare purta vocea lui. De parcă Jungkook nu ar fi fost nimic mai mult decât o jucărie , proprietatea lui.

“—Ești.. ”

“—Nemaipomenit, știu. Ah, încă ceva, îți mulțumesc pentru aseară. M-ai adus în rai. Ai un corp divin, nu m-am înșelat.”

Într-o singură clipă Jungkook s-a simțit izbit din plin de cuvintele lui. După ce inima i-a înțepenit un timp bun, un gol în stomac i-a tăiat până și oxigenul. Și-a privit hainele de pe el. Da, un capot alb și pufos, dar nu hainele sofisticate purtate cu o seară în urmă. Respirații sacadate au început să-i părăsească buzele, dar cu grijă , ca nu cumva să fie auzit.

“—Glumești, nu ? ”

“—De ce aș face-o ? Toată noaptea m-am jucat cu tine. ”

“—J-Jimin, ce tot spui acolo.. ”

“—Mai vorbim . ” a încheiat tânărul surâzând triumfător și închizându-i apelul în nas.

Jungkook încă era înlemnit. În acele momente chiar se simțea ca nenumăratele persoane păcălite și folosite. Și nu doar că se simțea sufocat pentru că nu-și amintea nimic, se simțea violat.

Jimin se culcase cu el. Asta în timp ce el era sub influența alcoolului. Se jucase cu el.



 Se jucase cu el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Luxury Taste || Jikook ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum