-11-

813 113 12
                                    









Tigara a sfarsit pe pamantul umed, urmand sa se stinga de la sine. Cel ce o aruncase o privea acum pierdut, trecandu-si imediat degetele prin par, molfaindu-si buza.


"ㅡ Bai Jimin, nu ma gandeam la asta. Dar te inteleg. Totusi, ce vrei sa-i faci? E un tocilar. Ala nu iese din cartile lui. Ti-am mai spus. " a continuat prietenul lui blond sa-l consoleze cum putea.



Nu era ca tovarasul sau roscat. Nici nu intelegea cum era posibil sa ai sentimente pentru un baiat, dar nu il condamna. Incerca sa-l ajute, in calitate de prieten. Iar daca nu cu ceva practic, macar cu niste sfaturi.



"ㅡ Totusi, eu nu inteleg ce iti place la piciul ala. Explica-mi. "


Jimin a suras scurt, revenind imediat la fata lui inexpresiva.


"ㅡ E sexy. "


Yoongi, care tocmai isi sorbea ceaiul tacut a izbucnit intr-o tuse haotica, sfarsind printr-un ras zgomotos, care le-a atras atentia atat lui Taehyung cat si lui Jimin.

"ㅡ E... ce anume?! " a intrebat printre chicoteli, verificandu-si bluza pentru a se asigura ca nu varsase ceai pe ea.



Jimin a oftat galagios. Si-a dus mainile in buzunar si si-a aruncat ochii spre liceu.


"ㅡ Pana la urma tu l-ai dus aseara acasa la tine. De ce l-ai lasat sa plece ?  "


"ㅡ Nu vreau sa ajung la parnaie, idiotule. " i-a raspuns Jimin lui Tae, rotindu-si ochii agasat.


"ㅡ Porcarie. Ala e minor. "


"ㅡ Macar de nu ar fi si fraier. "




In unda lor de vedere a aparut insusi Jungkook, care se indrepta grabit spre usa liceului. Jimin l-a surprins in graba lui. Asadar, si-a luat ghiozdanul in fuga si i-a lasat pe cei doi in urma, sa-l priveasca in actiune.
Cand l-a ajuns pe saten din urma, si-a dus bratul dupa gatul lui, facandu-l sa tresalte .

"ㅡ Tu te imbraci zilnic in uniforma?  " l-a intrebat roscatul tragandu-l mai aproape de el.



"ㅡ D-da. Asta e vestimentatia indicata. " a raspuns micutul vrand sa se departeze de colegul sau.


Acesta a pufait amuzat de explicatia lui Jungkook. La urma urmei, de ce se mira? Era un tocilar. Si normal ca se conforma regulilor idioate ale acelui liceu.


"ㅡ Si la liceul international din Seul se cerea uniforma. " i-a amintit Jungkook incruntandu-se usor.


"ㅡ Cine ar purta uniforma, cand exista atatea haine de firma ? "

Jungkook era tot mai uimit. Ar fi fost Jimin un baiat de bani gata, dar de acolo pana la a ignora bunele maniere era un drum lung. Ba dimpotriva, ar fi trebuit sa demonstreze faptul ca era educat. La urma urmei, el era exemplul intregului liceu.



"ㅡ Te-ai mai gandit la oferta mea? " l-a intrebat Jimin, ambii oprindu-se in fata intrarii in clasa.



"ㅡ Nu trebuie sa ma gandesc la nimic. Nu ma voi razgandi . Eu nu sunt homo... "


"ㅡ Daca refuzi oferta, vei ramane 'sacul de box' al clasei. " l-a instiintat roscatul, citand cuvintele prietenului sau blond, Taehyung.


Jungkook s-a oprit din vorbele sale pentru cateva clipe, amintindu-si ultimul episod cu Namjoon si anume, cel din baie. Cu toate acestea, a avut taria sa ridice din umeri intr-un mod indiferent.




"ㅡ Nici asta nu te pune pe ganduri? " a intrebat Jimin uimit de reactia lui Jungkook.


"ㅡ Am fost un 'sac de box' timp de 3 ani. Mai am doar un an de indurat. "

Acestea fiind spuse, satenul a intrat in clasa, lasandu-l pe Jimin in urma. Comportamentul lui Jungkook il facea sa il vrea tot mai mult in patul sau. Era un sentiment ciudat, pe care nu il putea intelege. Umarul i-a fost batut de o mana iar ochii i-au cazut pe prietenul sau, Taehyung.


"ㅡ Eu iti zic sa renunti la piticania asta si sa te orientezi spre o bunaciune din sexul opus.  " l-a sfatuit despicand pe litere ultimele doua cuvinte.


"ㅡ Incepi sa ma enervezi. Si nu e bine. " l-a avertizat roscatul facandu-i semn cu privirea spre mana care tocmai ii sifona bluza scumpa.


Blondinul si-a dezlipit degetele de pe umarul lui, ochindu-l rautacios. Jimin in schimb, si-a netezit materialul hainei iritat.



"ㅡ Ce vrei sa faci ? Sa te tii dupa fundu' unui pui de gaina tot anul ? "


Desi Taehyung avea dreptate pe undeva, Jimin a lasat un oftat sa-i sovaie printre buzele roz.

"ㅡ Iti jur, il voi face sa-mi cedeze. De maine schimb foaia. "



"ㅡ Sa inteleg ca o treci de la planul A la B ? "



"ㅡ Ceva de genul. "


"ㅡ Si cate planuri mai ai ? " l-a intrebat blondul ducandu-si degetele spre barbia pe care a inceput s-o maseze circular.


Jimin a pufait scurt, apoi si-a rotit ochii agasat de intrebarile prietenului sau.


"ㅡ Sper doar ca nu va trebui sa aplic planul C.  "



Ar fi vrut Tae sa il intrebe si despre acel plan, dar Jimin si-a vazut de drum in clasa inainte ca acesta sa mai poata scoate un alt sunet. Acum se intreba care era acel 'plan C'. Cu siguranta era ceva nebunesc, altfel nu ar fi avut 'ocazia' de a-l vedea insusi pe Jimin evitand sa il aplice.









Ma fut an ea de poza. Iar a disparut.

Luxury Taste || Jikook ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum