"ㅡ De unde l-ai cumparat pe asta? " a intrebat unul din colegi, ramanand cu gura deschisa pentru urmatoarele clipe. Admira iPod-ul deosebit din mainile celorlalti colegi ai sai.
Desi nu era cine stie ce performant, aparatul era acoperit in intregime cu aur si dimante, ceea ce pe colegii tanarului cu suvite rosiatice-portocalii i-a lasat gura-casca in modul serios al cuvantului.
"ㅡ Mai bine l-ai intreba 'cum' a pus mana pe el si 'cat' va avea de platit rate. " l-a corectat rautacios unul din colegii sai, facandu-l pe baiat sa se supere.
"ㅡ Jiminie, ne spui daca l-ai luat in rate sau nu? " l-a intrebat baiatul contrazis, numai din dorinta de a-i inchide gura celuilalt.
Ochii lui Jimin de un albastru electrizant au fost rotiti ametitor, apoi aruncati spre micutul iPod din mainile celui de langa el.
"ㅡ Par sarac ca tine? " l-a atacat urat, privindu-l in ochi fara probleme din dorinta de a-l intimida. " Unuia ca tine nu i l-ar da nici in rate. Si-ar da seama ca nu le-ai putea plati. "
Toti au inceput sa chicoteasca pe infundate, cu exceptia baiatului jignit.
"ㅡ iPodul tau sta in mainile mele, in caz ca nu constientizezi asta. " l-a amenintat pe Jimin, tinandu-i dispozitivul cu doua degete, in badjocura.
"ㅡ Daca vrei sa ramai fara casa, incearca-i rezistenta. " l-a lovit acesta iar, calm, facandu-i semn cu privirea spre parchet.
Baiatul si-a rotit ochii agasat, dandu-i-l in mana si vazandu-si de drum spre banca lui.
"ㅡ Ouch, lasa-ma! " rasunau strigate din celalalt colt al clasei, atragandu-le baietilor atentia.
"ㅡ Vai, fetita clasei stie sa tipe, asa-i? " unul din cei 4 baieti adunati in jurul unui alt tanar mai fragil ca ei il lua la misto si-l imbrancea spre peretele de care uneori se lovea incercand sa se apere de loviturile lui.
"ㅡ Te rog lasa-ma, nu ti-am facut nimic! "
"ㅡ Ba sigur ca mi-ai facut. "
"ㅡ B-ba nu... "
"ㅡ Faptul ca existi ma afecteaza. "
Jimin privea confuz in directia in care avea loc actiunea. Studiind mai bine, a realizat ca baiatul agresat era chiar tanarul pe care-l vazuse in drum spre liceu.
"ㅡ De ce-i fac asta? " l-a intrebat pe blondinul de langa el, care privea in aceeasi directie absorbit de firul actiunii.
"ㅡ Asa se intampla de ani de zile. El e 'sacul de box' al clasei. Problema e ca uneori Namjoon intrece masura. "
Jimin a ramas pe ganduri. Auzise de Namjoon, badass-ul liceului Hankuk. Auzise si de averea pe care o avea, pentru care-si permitea sa-si bata joc de oricine.
Roscatul s-a dezlipit de banca de care se sprijinea si a pasit spre cei 4 tipi, introducandu-si relaxat mainile in buzunarele trainingului scump pe care-l purta.
"ㅡ Observ ca va distrati. " le-a atras atentia in clipa in care s-a oprit langa ei.
Toti au ramas fara reactii, mai putin Namjoon care il privea pe Jimin curios si bucuros undeva in adancul sau ca i-a atras atentia.
"ㅡ Jimin, fratioare. " l-a salutat baiatul descoperindu-si dantura perfecta printr-un zambet larg.
"ㅡ Ai vrea tu. Care e motivul pentru care-l hartuiti? " i-a intrebat fiind gata sa li se alature.
Namjoon isi privea colegul confuz. Trebuia sa existe un motiv pentru care sa ia la misto un sarantoc ca Jeon?
"ㅡ Uita-te la el. Numai cat il vezi iti vine sa-i dai pumni in bot. " i-a raspuns satenul prinzandu-i baiatului firav obrajii in ciuda incercarii sale de a se feri.
Dupa cateva secunde, Jungkook si-a tras maxilarul dintre degetele dureroase ale lui Namjoon, incruntandu-se ca un copil mic.
"ㅡ Nu te contrazic. "
A aprobat Jimin cu o amprenta vaga de amuzament. Isi amintea foarte bine episodul in care baietelul acela ii refuzase oferta de a-l aduce cu masina la liceu. Nu multi ar fi avut ocazia aceea, lucru care-l cam enerva.
"ㅡ Ma ocup eu de el. " le-a propus Jimin schitand un ranjet ce i-a evidentiat gropitele adorabil de sexy.
Namjoon isi privea colegii nesigur. Nu stia ce sa faca. Ii placea sa-si bata joc de sarantocul de Jeon Jungkook. Cu toate acestea, era vorba despre cerinta lui Park Jimin.
"ㅡ E doar al tau. " a acceptat in cele din urma, surazand pe jumatate satisfacut, iar pe cealalta jumatate fortat.
Jungkook a inghitit in sec. Cei doi tocmai se targuiau pe seama lui? Ca si cand el nu avea parinti. Iar ce era mai grav, ca acum avea sa fie luat peste picior si de noul tip transferat la liceul lor.
CITEȘTI
Luxury Taste || Jikook ||
Fanfiction" -Îți pot oferi orice îți dorești. Dacă îmi vei oferi și tu ce îmi doresc, prințul meu. " Jikook. ' în care Jungkook este un băiat obișnuit, modest, iar Jimin, unul din cei mai bogați băieți din Seul încearcă să-l aducă în patul său fol...