"ㅡVino dupa mine, Cha Dol ! "
"ㅡNu- ! Nu mai pot - ! " tipa brunetul printre gafaieli .
Jungkook l-a prins de mana si si-au continuat goana pe straduta, cu masina gri pe urmele lor . Chiar nu aveau pe unde sa o ia . Iar masina i-a ajuns din urma, mai mai ca s-ar fi oprit .
"ㅡTrebuie sa ajungem in fata cafenelei ! " tipa Jungkook privind din cand in cand spre masina din dreapta lor .
In clipa urmatoare, au traversat strada, printre claxoanele puternice ale masinilor, ignorand culorile semaforului .
"ㅡLa naiba, Kook' ! "
"ㅡIn viata mea nu am mai alergat atat ! "
Brusc, calea le-a fost taiata de masina masiva, oprindu-i fortat . Intrase pe trotuar fara nicio problema . Tinerii priveau totul socati . Portiera a fost deschisa, iar pe ea a iesit Jimin, lasand motorul inca pornit .
"ㅡAi belit-o, Kookie . " a murmurat Cha Dol cautand sa se departeze de prietenul sau .
"ㅡStai aici . " a marait satenul prinzandu-l de incheietura si tragandu-l langa el, incruntat .
"ㅡCe dragoste mare intre voi doi . " s-a facut auzita si vocea inconfundabila a lui Jimin .
"ㅡDe ce nu ma lasi in pace ? "
"ㅡDa' tu de ce fugi de mine ? "
Jungkook a ramas blocat cateva clipe . Cumva tipul asta incerca sa-i intoarca vorbele ?
"ㅡPentru ca nu ma lasi in pace ! "
"ㅡImi cer iertare, dar nu o pot face . "
"ㅡCe.. ? "
"ㅡNoi doi avem un proiect de terminat . Si tu trebuie sa fii acasa la mine, acum ."
"ㅡNu merg nicaieri..- "
Jimin a scos un raset zgomotos, apoi s-a apropiat de micut, oprindu-se intre el si prietenul sau . Cha Dol si-a tras imediat manuta dintr-a lui Jungkook, inghitind in sec .
"ㅡVrei sa intri in belele la scoala, puisor ? " l-a intrebat roscatul pe Jungkook prinzandu-i haina si ridicandu-l usor .
"ㅡN-nu ! Nu am cum sa fac asa ce-ce-v-va ! "
"ㅡDaca ma calci pe nervi, ai . Si inca cum . Asadar, misca-ti fesele in masina . " i-a cerut Jimin dandu-i drumul si lasandu-l sa-si aranjeze gulerul . "Acum . " i-a spus apoi apropiindu-si buzele de urechea lui .
Jungkook se simtea ca un catelus . De parca ar fi fost obligat sa faca tot ce ii spunea Jimin . Si ce daca avea bani ? Ce daca era bogat si renumit ? Asta nu-i dadea dreptul asupra vietilor celor din jur .
Gandind toate acestea, se indrepta spre masina, urcand inauntru si asteptandu-l pe Jimin . El ramasese afara . Il scruta pe Cha Dol cu o privire taioasa, care pe micut il baga in toti sperietii .
CITEȘTI
Luxury Taste || Jikook ||
Fanfiction" -Îți pot oferi orice îți dorești. Dacă îmi vei oferi și tu ce îmi doresc, prințul meu. " Jikook. ' în care Jungkook este un băiat obișnuit, modest, iar Jimin, unul din cei mai bogați băieți din Seul încearcă să-l aducă în patul său fol...