Puppet..9

2.8K 355 18
                                    

ဒီ​ေန႔Kim အိမ္​​ေတာ္​တစ္​ခုလံုးလႈပ္​လႈပ္​႐ွား႐ွားျဖစ္​​ေနၾကသည္​့​ေန႔...
အ​ေၾကာင္​းမွာLAသို႔ ​ေက်ာင္​းသြားတတ္​ပါ​ေသာ တစ္​​ေယာက္​​ေသာသူျပန္​လာမည္​ျဖစ္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ပင္​..

လြန္​ခဲ့​ေသာ ႏွစ္​ႏွစ္​ကာလမ်ား၏​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​တိုင္​း ျပန္​လာဖို႔ျငင္​းဆန္​ခဲ့သူက. သူ႔သ​ေဘာသူျပန္​လာခဲ့​ေလၿပီ....​ေသခ်ာပါတယ္​ မင္​းရင္​့က်က္​လာမွာပါJoon.....

.
.
.
.
✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈

အား!!!

လက္​​ေလးႏွစ္​ဖက္​ကို​ေဘးသို႔ဆန္​႔ကာ ​ေလကိုအားရပါးရ႐ႈလိုက္​မိသည္​...ဒီ​ေျမဒီ​ေလနဲ႔​ေဝး​ေနခဲ့တာ ႏွစ္​ႏွစ္​ ​ေတာင္​႐ွိခဲ့ၿပီပဲ...

Namjoonမဲ့မဲ့​ေလးျပံဳးလိုက္​ကာ
Luggage ​ေလးကိုဆြဲၿပီး သူ႔အားအႀကိဳလႊတ္​မည္​့ကားကို႐ွာ​ေဖြလိုက္​သည္​....

သခင္​​ေလး..Joon""???

သူ႔နား​ေလးသို႔​ေရာက္​လာ​ေသာ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ အသံ​ေလးက တုန္​တုန္​ရီရီျဖင္​့...
ထိုပံုရိပ္​ကသူ႔အားလူတစ္​​ေယာက္​အား မုန္​းတီးစြာသတိရ​ေစသည္​.....

Namjoonထို​ေကာင္​​ေလးကိုျပံဳးျပလိုက္​ကာ..

သြားစို႔!!..

.
.
.
✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈

Seok Jin!!ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ??

စာသင္​ခန္​းထဲတြင္​ မတည္​မၿငိမ္​ျဖစ္​​ေန​ေသာJinကို​ေဘးမွ သူငယ္​ခ်င္​းကစိုးရိမ္​စြာလွမ္​း​ေမးလိုက္​သည္​..
Jin​ေခါင္​းကိုခပ္​​ေလး​ေလးခါျပလိုက္​ကာ စာကိုျပန္​အာ႐ုံစိုက္​ကန္​ျပင္​လိုက္​သည္​...

ဒီအခ်ိန္​ဆို..သူ​ေရာက္​​ေနၿပီလား..?.
သူဘယ္​လို ပံုျဖစ္​လာမလဲ...?
သူ...သူ....သူ...........
သူငါ့ကို႐ွာ​ေနမလား.............

အ​ေတြး​ေပါင္​းစံုကJinရင္​ကို ဆူညံစြာ႐ုိက္​ခတ္​​ေနၾကသည္​....သူႏွင္​့ဆံုမည္​စိုး၍ ​ေ႐ွာင္​​ေျပး​ေသာ္​လည္​း...
စိတ္​​ေတြက သူ႔ဆီသာတည္​့မတ္​စြာဦးတည္​​ေနခဲ့​ေတာ့လည္​း.......

..
..
..

✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈✈

Koreaျပန္​​ေရာက္​တာသာ သူ႔အတြက္​ထူးသည္​.
က်န္​တာဘာမွမထူးဆန္​း..မိဘ​ေတြႏွင္​့အလြမ္​းသယ္​ရ​ေအာင္​လည္​း အ​ေဖႏွင္​့အ​ေမက တစ္​လတစ္​ခါလာ​ေနက်ဆို​ေတာ့ ​ေဝး​ေနရသည္​ဟူ၍ပင္​မခံစားမိခဲ့..

PuppetWhere stories live. Discover now