မစိမ္းသက္လွေသာ ရနံေလးကႏွာဝဆီတိုးေဝ့လာတာေၾကာင့္ Jinမ်က္လံုးတို႔ဖြင့္ၾကည့္လိုက္မိသည္..
ျပာလဲ့လဲ့မီးဆိုင္းပန္းဆြဲႀကီး ကျမင္ကြင္းတြင္ခန္႔ညားစြာေနရာယူလ်ွက္.ရင္းႏွီးၿပီးသား ထိုအခန္းဟာ Namjoonအခန္းျဖစ္မွန္း သူတန္းသိလိုက္ပါသည္..ေဘးတြင္ေတာ့အိပ္ယာခင္းမ်ားတြန္႔ေၾကေနေသာ္လည္း Namjoonမ႐ွိေခ်....""အ့..'"
႐ုတ္တရတ္ထလိုက္ေတာ့ နာက်င္ေနတာေၾကာင့္ သူျပန္လွဲေနလိုက္မိသည္..ညကဘာေတြျဖစ္ခဲ့လည္း သူတစ္ခုမွမမွတ္မိတာေတာ့ေသခ်ာသည္...
ဗလာက်င္းေနေသာ သူ႔ကိုယ္ကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္ရင္း ခပ္ေရးေရးေတာ့ေတြးမိလာသည္...
ညကNamjoonနဲ႔မ်ား....??ပထမဆံုးမဟုတ္ေတာ့ေသာ္လည္း မ်က္ႏွာကအနည္းငယ္ေသြးေရာင္လႊမ္းသြားသည္..ဒီေလာက္ၾကည္ႏူးဖို႔ေကာင္းတဲ့ညေလးကို ေခါင္းကမမွတ္မိဘူးတဲ့လား..??
""ႏုိးရင္လည္းထေတာ့ေလ"'
Coffeeခြက္ေလးကိုင္ကာ အခန္းထဲဝင္လာေသာ Namjoon ကသူ႔အား အမိန္႔ဆန္စြာေျပာလိုက္သည္..
အျဖဴေရာင္Tshirtေျဗာင္ႏွင့္ အားကစားေဘာင္းဘီအနက္ပြပြဝတ္ထားေသာ Namjoonပံုက ေပါ့ပါးလန္းဆန္းစြာ...
""ထေတာ့မလို႔..."'
ေျပာရင္းဆိုရင္း ေစာင္အားကိုယ္မွာပတ္ကာ ပိုးတံုးလံုးေလးလို ထရပ္လိုက္သည္..အဝတ္အစားေတြက ကုတင္ေအာက္ေရာက္ေန၍ ဘယ္လိုမွယူ၍မမွီေတာ့..
""အာ့.."'
ေစာင္ေတြရစ္ပတ္လ်ွက္လဲက်သြားေသာ Jinေၾကာင့္ Namjoon Coffeeခြက္ေလးအား ခုံေပၚတင္ကာ အျမန္ေျပးထူလိုက္သည္...
"က်စ္..လုပ္လိုက္ရင္.."'
စိတ္မ႐ွည္သံေလးႏွင့္Namjoonက ေအာ္ေတာ့ သူမသိမသာေလးခိုးျပံဳးမိသည္..ေဒါသမပါသည့္ဤေအာ္သံအခ်ိဳ႕ကို သူႏွစ္သက္ပါသည္..
""ဟို..နဲနဲ"'
သူ႔စကားေတာင္မဆံုးေသး Namjoon က သူ႔အားေကာက္ေပြ႔လိုက္သည္...ေျပေလ်ွာ့ကာ ေလ်ွာက်သြားေသာ ေစာင္ေၾကာင့္ Jinမ်က္ႏွာႀကီးရဲခနဲျဖစ္သြားသလို Namjoonမ်က္ႏွာကလည္း အေပၚေမာ့သြားသည္..
YOU ARE READING
Puppet
Fanfictionႀကိဳးဆြဲ႐ာ ကေနရတဲ့ ႐ုပ္ေသးတစ္႐ုပ္ဟာ ႀကိဳးဆြဲသူ သခင္ကိုခ်စ္ခြင့္႐ွိရဲ႕လား?? kim Namjoon x kim seok jin❤