puppet..11

3K 362 12
                                    


Joonမွာ ခ်စ္​သူ႐ွိ​ေနခဲ့ၿပီတဲ့....""

Diary​ေလးကိုပိတ္​လိုက္​ရင္​း  သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​ကိုမႈတ္​ထုတ္​လိုက္​သည္​.....ဘာ​ေၾကာင္​့မ်ား ဒီအခ်ိန္​​ေလးအတြင္​းမွာ မင္​းငါ့ကို​ေမ့ပစ္​ႏုိင္​ရတာလဲJoon..??

အခ်စ္​ကိုငါ ပိုင္​ဆိုင္​ျခင္​းလို႔လဲမယူဆခဲ့ဘူး...
ဒီအတိုင္​း မင္​းကိုသာငါျမင္​ခြင္​့ရ​ေနမယ္​ဆိုရင္​..

ငါ ​ေလာကႀကီးကိုပိုင္​ဆိုင္​ထားရသလိုပဲ...
အခု​ေတာ့ ငါ့​ေလာကႀကီးကို သူမ်ားဆီ​ေပးလိုက္​ရ​ေတာ့မွာလားJoon.......

.
.
.
...............................

ပန္​းပင္​​ေတြၾကား နစ္​ျမဳပ္​မတတ္​ျဖစ္​​ေန​ေသာ အိမ္​ပု​ေလးကို Namjoonအခန္​း၏လိုက္​ကာထူႀကီးမ်ားျုကားထဲမွ အခ်ိန္​အ​ေတာ္​ၾကာ ​ေငးၾကည္​့​ေနမိသည္​...

မင္​းအရမ္​း​ေခ်ာလာတယ္​ seok Jin.....
ငါလက္​မလႊတ္​ခ်င္​​ေလာက္​​ေအာင္​ကိုပိုၿပီး​ေခ်ာလာတယ္​

တစ္​ခ်ိန္​က ငါနမ္​းဖူးခဲ့တဲ့ အဲ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ေတြကလည္​း ပိုၿပီးလွလာတယ္​.......

ငါတိုးဝင္​ခဲ့ဖူးတဲ့မင္​းဆံပင္​​ေတြကလည္​း ႏူးညံ့​ေနဆဲပဲ..

အရင္​လို​ေတာ့ မင္​းလက္​​ေတြငါ့ကို မဖမ္​းဆုပ္​ခဲ့​ေပမဲ့​ေပါ့​ေလ......
.
.

သား Joon!!

အခန္​းထဲသို႔အ​ေလာတႀကီး​ေျပးဝင္​လာသည္​့ အ​ေမ့​ေၾကာင္​့ သူလိုက္​ကာစကိုဆြဲပိတ္​လိုက္​ၿပီး မ်က္​ႏွာမူလိုက္​သညိ...

သား..!မင္​းအ​ေဖ..မင္​းအ​ေဖ...

ထိုစကားသာဆိုၿပီးလွစ္​ခနဲလဲက်သြား​ေသာ အ​ေမ့အား သူစိုးရိမ္​တႀကီး​ေပြ႔ဖမ္​းလိုက္​ၿပီး ​ေအာ္​ဟစ္​လိုက္​မိ၏..

က်​ေတာ္​့ကမာၻ​ႀကီး မၿပိဳပါရ​ေစနဲ႔လား...

................................................

တ​ေျဖာက္​​ေျဖာက္​က်​ေန​ေသာ မိုးစက္​မ်ားအား အံတုကာ သူျခံထဲတြင္​ အဓိပၸာယ္​ မဲ့ရပ္​​ေနမိသည္​....

သူဆု​ေတာင္​းမျပည္​့ခဲ့ဘူး...

​ေဖ​ေဖဟာ ညစာစားပြဲတစ္​ခု မွာ အရက္​အလြန္​အကြၽံမူးၿပီး အျပန္​လမ္​းမွာ ပဲ .......
​ေမ​ေမက​ေတာ့အဲ့စိတ္​ႏွင္​့ ​ေဆး႐ုံတြင္​သာလဲ​ေန​ေတာ့သည္​...

PuppetWhere stories live. Discover now