Ep...18

3K 367 43
                                    


အေျဖမ႐ွိတဲ့မင္းရယ္....
အေျဖမသိတဲ့ငါရယ္....
ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ ထပ္တူညီက်ေလမလဲ...?
.
.
..................................

ျခံထဲသို႔အၾကမ္းအရမ္းေမာင္းႏွင္လာေသာ ကားေၾကာင့္Jinပန္းအိုးေတြေရႊ႔ေနရာမွ ကိုယ္ကိုမတ္ကာၾကည့္လိုက္သည္...Namjoonျပန္လာၿပီထင္သည္....

သူၾကည့္ေနစဥ္ သူ႔ဆီတည့္မတ္စြာေလ်ွက္လာေသာ Namjoonေၾကာင့္ အမ်ိဳးအမည္မသိေသာ စိုးထိတ္မႈတို႔ကရင္ထဲ သို႔ လ်င္ျမန္စြာတိုးဝင္လာေလသည္..

Kim Seok Jin!!!

သူ႔ကိုယ္အား လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္အားပါပါတြန္းထိုးလိုက္မႈေၾကာင့္ ယိုင္သြားကာ ေနာက္မွပန္းအိုးႏွင့္ ထိမိသြား၏...

မင္းဘာလုပ္တာလည္းKim Namjoon!!

ၿဖိဳဖ်က္မရေသာ မာနေတြႏွင့္အတူဝင္လာတာက သူ႔ရဲ႕ေဒါသေတြ...

""မင္း ကေရာ ဘာသေဘာနဲ႔Seo miကိုငါ့ဖုန္းနံပါတ္ေပးလိုက္တာလည္း??""

Jin႐ုတ္တရတ္ေတြေဝသြားကာ ႏႈတ္ခမ္းကိုဖိကိုက္လိုက္သည္...သူ႔ကိုဒီလိုေတြဆက္ဆံေနတာ Seo miေၾကာင့္တဲ့လား???

သူလာေတာင္းလို႔..""

ဟက္.."" မင္း လာခဲ့...

သူ႔လက္ကိုေဆာင့္ဆြဲကာ ေခၚသြားသည့္Namjoonအား အျပင္းအထန္႐ုန္းကန္လိုက္သည္..
ႏွစ္ေယာက္လံုးက ကိုယ္လံုးကိုယ္ထည္မကြာတာမို႔ ေ႐ွ႕မေရာက္ပဲ ႐ုန္းရင္းဆန္ခတ္ျဖစ္ေနၾက၏...

အလုပ္သမားမ်ားမွာလည္း ဘာလုပ္ရမွန္းမသိျဖစ္ေနၾကကာ သူတို႔အားၾကည့္ေနၾကသည္...
ဒါကိုျမင္ေသာ Namjoonက ..

အကုန္ျပန္ၾက!!!

သ..သခင္ေလး...

အသက္အနည္းငယ္ႀကီးေသာ လူႀကီးက တစ္ခုခုေျပာရန္ျပင္လိုက္ေသာ္လည္း...

ျပန္ၾကလို႔ေျပာေနတယ္ေလ...!!

ေဒါသတႀကီးေအာ္ဟစ္လိုက္သံေၾကာင့္ အကုန္လံုးJinကိုေတာင္းပန္ဟန္ၾကည့္ကာ အလ်ိဳလ်ိဳထြက္သြားၾကေလသည္....

ထိုသို႔႐ုန္းရင္းဆြဲရင္းႏွင့္ပင္ သူတို႔ အိမ္ထဲသို႔ေရာက္လာၾကသည္...Namjoonကထိုအခါမွလက္ကိုလႊတ္ကာ သူ႔အားေဆာင့္တြန္းလိုက္သည္...

PuppetWhere stories live. Discover now