Ep..25

2.7K 329 43
                                    

ဘာလို႔ေဝးကြာရမွာလဲ ခ်စ္သူ
ငါတို႔ နီးကပ္လြန္း လို႔ ခက္ေနၾကတာမဟုတ္ဘူးလား
.
.
...............

""က်စ္! Kim seok jin ဖုန္းမကိုင္ဘူး"'

ေဒါသတႀကီးႏွင့္ ဖုန္းအား ၾကမ္းျပင္ေပၚ လႊင့္ပစ္လိုက္သည္..တစ္စစီလြင့္သြားေသာ ဖုန္းအစအနမ်ားအားစိတ္မဝင္စားႏုိင္။လက္႐ွိသူ႔ရင္ေတြ ပူေနတာKim seok jinေၾကာင့္...

ဘာမွမဟုတ္သည့္ ကိစၥ ေလးႏွင့္ သူတို႔ကေတာက္ကဆျဖစ္ကာ Jinအိမ္ေပၚကဆင္းသြားေလ၏..
ယခုမိုးပင္ခ်ဳပ္ေတာ့မည္ အရိပ္အေယာင္ေလးမွမျမင္ရေသး...ဘယ္မွသြားစရာလည္း မ႐ွိပဲႏွင့္ ဘယ္ေတြ ေလ်ွာက္သြားေနေလသည္မသိ...

Namjoonဆံပင္ေတြကိုတစ္ခ်က္ဖြကာ ကားေသာ့ဆြဲၿပီး ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္..ဦးတည္ရာမ႐ွိေမာင္းႏွင္ေနေသာ သူ႔ကားေလးက တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုသာ႐ွာေဖြလ်ွက္႐ွိသည္...

တျဖည္းျဖည္း မိုးခ်ဳပ္လာသည္ႏွင့္ သူ႔စိတ္ေတြကလည္း ပိုမိုပူေလာင္လာခဲ့သည္..သြားႏိုင္မည့္ေနရာေတြအကုန္ ပတ္႐ွာၿပီးေသာ္လည္း ဘယ္လိုမွမေတြ႔ရ...

Namjoon စိတ္ပ်က္စြာ ကားေလးကို အိမ္ဆီသို႔ျပန္ဦးတည္လိုက္သည္...တိတ္ဆိတ္ေနေသာ အိမ္ႀကီးက သူ႔အတြက္ အထီးက်န္လြန္းလွသည္...

ေလးဖင့္ေနေသာ ေျခလွမ္းမ်ားအား သယ္ေဆာင္ကာ
သူအခန္းထဲဝင္မည္ျပင္လိုက္သည္...
ထိုစဥ္ သူႏွင့္မ်က္ႏွွာခ်င္းဆိုင္ အခန္းမွ ေရစက္က်သံတို႔ထြက္လာ၍ Namjoonမ်က္ခံုးထူထူတို႔တြန္႔ခ်ိဳးသြားရသည္...

ကိုယ္ကိုအသာေဖာ့ကာ တစ္ဖက္ကJinအခန္းထဲဝင္ခဲ့ေတာ့...

""ဟင္ Jin!..မင္း"'

သူ႔မ်က္လံုးမမွားပါ..အျဖဴလြလြ Bathrobeကို ဝတ္ဆင္ထားၿပီး ေရစိုစိုဆံပင္ေတြကို တဘက္တစ္ထည္ႏွင့္ ခါထုတ္ေနေသာ Jin..သူ႔ကိုျမင္ေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းကမဲ့ကာ မ်က္ႏွာအား တစ္ဖက္လွည့္သြားသည္...

""Yah!ငါမင္းကိုဘယ္ေလာက္လိုက္႐ွာေနလဲသိလား"

သူJinဆီေျပးသြားကာ ပုခုံးအားခပ္ၾကမ္းၾကမ္းဆြဲလွည့္ၿပီး ေအာ္လိုက္မိသည္..Jinကခ်က္ခ်င္း ပုခုံးေပၚကNamjoonလက္အားဆြဲခ်ကာ....

PuppetWhere stories live. Discover now