မုန္းပါ....ခ်စ္ပါ....ရက္စက္ပါ...
ဒီဝဲဂယက္ထဲမွာ အတူတူနစ္ျမဳပ္ရေအာင္လား....
.
.
.
...................................ျဖစ္ပ်က္ခဲ့ေသာအေၾကာင္းတရားမ်ားေၾကာင့္ Jinတစ္ေယာက္ လည္း အိမ္ႀကီးဘက္သို႔ေျပာင္းေရႊ႔လာခဲ့ရသည္..အခန္းကNamjoonႏွင့္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္အခန္း...
အခန္းေတြအမ်ားႀကီး႐ွိေနရက္ႏွင့္ ဒီအခန္းကိုမွ ဘာလို႔ေနခိုင္းေလသနည္း ဟု ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုေတြးကာ ျပံဳးမိလိုက္ေသးသည္....
တကိုယ္ေတာ္ေလာဘေတြ အေတာမသတ္တတ္ခဲ့ေသးဘူး.....
.
.
.
..................................ေႏြေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြကုန္ဆံုးအၿပီးတြင္ေတာ့
ေက်ာင္းဟူေသာ ေန႔စဥ္ေဆာင္တာႀကီးက ေရာက္လာျပန္ေတာ့သည္...Namjoonက Koreaကိုေက်ာင္းေျပာင္းလာတာမို႔ LAကိုျပန္မသြားေတာ့...သူမထင္ထားသည္မွ ႀကိဳက္သည့္uniကိုေခါင္းေခါက္ေျပာင္းလို႔ရပါေသာ Namjoonက သူတို႔ေက်ာင္းကိုေျပာင္းလာျခင္းပင္...
ျမင္ခ်င္ေတြ႔ခ်င္တဲ့စိတ္ေတြမ်ားသေလာက္..
ပိုပိုၿပီးပင္ပန္းလာရသူမို႔ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ တကယ္လက္လႊတ္ခ်င္ေနမိၿပီ....မပိုင္ဆိုင္ႏုိင္တဲ့အရာေတြဆိုတာ...
ေဝးကြာေလ...ပိုေကာင္းေလပါပဲ....
.
.
...................................မွန္ထဲမွေပၚေနေသာ သူ႔အသြင္ကိုNamjoonတစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္သည္...အရင္ကတည္းက တည္ၿငိမ္ေသာ သူ႔အသြင္ဟာ အခုပို၍ပင္ေအးစက္ေနခဲ့ၿပီ..
လူငယ္ဆန္ဆန္ Hoodieအနက္ေလးကိုဝတ္ရန္လက္လွမ္းလိုက္ေသာ္လည္း Companyဝင္ရအံုးမည္ဟူေသာအေတြးတို႔ေၾကာင့္ လက္ကိုျပန္႐ုတ္လိုက္၏..
CEOက ဒီလိုေက်ာင္းသားပံုႏွင့္လာ၍ေတာ့မျဖစ္..
အ႐ုိအေသတန္သြားမည္ကိုသူ မလိုလားပါ...သူအရမ္းမြန္းၾကပ္ေနသည္....
သို႔ေသာ္လည္း..ဆက္လက္နစ္ျမႇဳပ္ရမည္သာ...
.
.
...............................အျဖဴေရာင္ ႐ွပ္လက္႐ွည္ႏွင့္ စတိုင္လ္ေဘာင္းဘီအနက္ကို ဝတ္ကာ ထြက္လာေသာNamjoon..
မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွ ထြက္လာေသာJinႏွင့္ ဆံုမိၾကသည္သူ႔အိမ္ေလး မီးထဲပါၿပီးကထဲက Namjoonကဒီမွာေနေစခဲ့တာပင္..အိမ္အသစ္ျပန္ေဆာက္မည္ဆိုေတာ့လည္းမရ..အျပင္မွာေနမည္ဆိုေတာ့လည္းလက္မခံ...
တစ္အိမ္ထဲအတူေနရျပန္ေတာ့လည္း မၾကည္မလင္ပံုအျမဲျပျပန္သည္..
YOU ARE READING
Puppet
Fanfictionႀကိဳးဆြဲ႐ာ ကေနရတဲ့ ႐ုပ္ေသးတစ္႐ုပ္ဟာ ႀကိဳးဆြဲသူ သခင္ကိုခ်စ္ခြင့္႐ွိရဲ႕လား?? kim Namjoon x kim seok jin❤