puppet..12

3K 380 17
                                    


တစ္​ကို္​ယ္​လံုး ကိုင္​႐ုိက္​ထားသလို ​ေလးလံမႈတို႔ျဖင္​့Jinႏူိးထလာခဲ့သည္​...ၾကာခဲ့ၿပီျဖစ္​​ေသာ္​လည္​း မစိမ္​းသက္​​ေသး​ေသာ Namjoonအခန္​း​ေလး စိမ္​းသက္​စြာ ဆီးႀကိဳလ်ွက္​႐ွိသည္​.....

န​ေဘးကိုငဲ့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ အိပ္​​ေနဆဲျဖစ္​​ေသာJoonကို​ေတြ႔ရသည္​...ပင္​ပန္​းတာ​ေတြမ်ားခဲ့ၿပီ သူနားပါ​ေစ​ေလ.....

ပံုက်​ေန​ေသာ ​ေစာင္​​ေလးကိုျခံဳ​ေပးကာ
အဝတ္​အစား​ေတြျပန္​လည္​ဝတ္​ဆင္​ရင္​း Jinထြက္​လာခဲ့လိုက္​သည္​....မင္​းကိုငါစိတ္​မဆိုးပါဘူးJoon....

.
.
.
Jinအခန္​းထဲက ထြက္​သြား​ေတာ့မွ Namjoonမ်က္​လံုးႏွစ္​လံုးဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​ကာ သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​အလိုလိုခ်လိုက္​မိသည္​...ညက သူအရမ္​းစိတ္​လြတ္​သြားခဲ့သည္​မဟုတ္​ပါလား..

ဒါကို​ေတာင္​ သူ႔ကိုအျပစ္​မယူပဲ တိတ္​တဆိတ္​ထြက္​သြား​ေသာ Jin​ေၾကာင္​့ စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိ၏...ဒီလိုဆိုတိုင္​း မင္​းအ​ေပၚမွာ ငါ့အမုန္​း​ေတြ​ေျပ​ေလ်ာ့သြားတာမဟုတ္​​ေသးဘူးJin....

​ေဖ်ာက္​မရတဲ့ စိတ္​ဒဏ္​ရာ​ေတြက မင္​း​ေၾကာင္​့အမာရြတ္​ထင္​​ေနဆဲပဲ.....

.✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

အျဖစ္​အပ်က္​​ေတြက မ်က္​လွည္​့ဆန္​လြန္​းသလို တခနခ်င္​းျဖစ္​ပ်က္​သြားသည္​....

​ေဖ​ေဖမ႐ွိ​ေတာ့သည္​့အတြက္​ Company၏ CEOဟူ​ေသာ ရာထူးသည္​Namjoonအတြက္​ ပုခုံး​ေျပာင္​းတာဝန္​တစ္​ခုျဖစ္​လာခဲ့သည္​....

​ေမ​ေမကလည္​း Busanမွာ႐ွိ​ေသာ အပန္​း​ေျဖအိမ္​တြင္​သာ​ေနခ်င္​သည္​ဟုဆိုကာ သူမပိုင္ ႐ွယ္​ယာ​ေတြကိုပါသူ႔ကိုလႊဲ​ေပးၿပီး ထြက္​သြား၏....အခု ဤ နန္​း​ေတာ္​တမ်ွ ခန္​းနားလွ​ေသာ အိမ္​ႀကီးတြင္​ ႐ွိ​ေနသည္​မွာ သူတစ္​​ေယာက္​ထဲ.....

ဒုတိယႏွစ္​ ငယ္​ရြယ္​​ေသာ လူငယ္​တစ္​​ေယာက္​အတြက္​ CEOဟူ​ေသာရာထူးက အလြန္​ပင္​​ေလးလံလွ​ေစသည္​..Namjoon ဝိုင္​ကိုတစ္​က်ိဳက္​ထဲ​ေသာက္​ခ်လိုက္​ၿပီး
မ်က္​ႏွာကိုပြတ္​သပ္​လိုက္​သည္​......

PuppetWhere stories live. Discover now