Ep..19

2.9K 369 21
                                    

ရက္စက္ျခင္းေတြေပးၿပီး မင္းထြက္သြားႏုိင္ပါတယ္..
ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္ေတြနဲ႔အတူ ငါေနခဲ့ပါမယ္...
မင္းကေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ပဲ ယူသြားေပးပါ....
.
.
..........................💕💕

အခန္းတံခါးဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွ ထြက္လာေသာ Namjoonႏွင့္ အခ်ိန္ကိုက္ဆံုသည္..
Suit အျပည့္ႏွင့္ဆံပင္သပ္တင္ထားေသာ Namjoonအသြင္က မာန္အျပည့္ႏွင့္ရဲဝင့္စြာ...

""Morning Namjoon""

""အင္း..ဒဏ္ရာ သက္သာလား""

ေျပာသည္ဆို႐ုံမ်ွၾကားရေသာ အသံေလးေပမဲ့ Jin စိတ္ထဲ မီး႐ူးမီးပန္းမ်ားေဖာက္လိုက္သလိုေပ်ာ္သြားမိသည္..ဒီလိုအျပန္အလွန္စကားအေကာင္းမေျပာျဖစ္တာ ဘယ္ေလာက္ၾကာခဲ့ၿပီလဲ..??

""သက္..သက္သာတယ္..ဒီေန႔ေက်ာင္းလာမွာမဟုတ္လား""

Namjoonကေခါင္းေလးတစ္ခ်က္ညိမ့္ျပကာ နာရီကိုၾကည့္လိုက္ၿပီး..

""ငါ့ကားနဲ႔လိုက္မလား..?Companyကိုခနပဲဝင္မွာ""

သူေခါင္းညိမ့္မိလိုက္သည္ထင္၏..
ေခါင္းမ်ားခါမိေလသလား..?
စိတ္ႏွင့္ကိုယ္မကပ္ေသးသည့္အခ်ိန္တစ္ခုမွာေတာ့ သူNamjoonကားေပၚထိုင္ႏွင့္ၿပီးသားျဖစ္ေနေလရဲ႕.!

.
......................

Companyေရာက္သည္ႏွင့္အသင့္ေစာင့္ေနေသာ လူတစ္စုျခံရံလ်ွက္ အစည္းေဝးခန္းထဲဝင္သြားသည့္Namjoonဟန္က သူ႔မ်က္စိထဲတြင္အရမ္း ခန္႔ညားေနသည္..

ခနေစာင့္ဟုမွာထား ခဲ့တာေၾကာင့္ သူNamjoon႐ုံးခန္းထဲသို႔ဝင္ထိုင္ေနလိုက္သည္...

စားပြဲေပၚတြင္တင္ထားေသာ ဂဏန္း႐ုပ္ေလးေတြကိုျမင္ေတာ့သူအသံထြက္ေအာင္ရယ္မိသြားသည္..
ဂဏန္းဆိုရင္ Namjoonဘယ္လိုခ်စ္မွန္းမသိ..

Kim Namjoon (CEO)ဟူေသာ နာမည္အားဖန္ျဖင့္ထြင္းထုထားသည္ကို သူၾကည္ႏူးစြာေငးၾကည့္လိုက္၏
အသက္ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ ဒီတာဝန္ေတြယူနုိင္တာ နည္းတဲ့ ထူးခြၽန္မႈလား....

Jinဆိုဖာေပၚေက်ာမွီခ်ကာ မ်က္လံုးတို႔အားမွိတ္လိုက္သည္...စိုစြတ္လာေသာမ်က္ေတာင္စပ္ဆီကခံစားမႈက အတိတ္ကိုလြမ္း၍ျဖစ္မည္ထင္သည္...

PuppetWhere stories live. Discover now