puppet...13

2.9K 362 26
                                    


အရင္​ႏွင္​့မတူ​ေျခာက္​ကပ္​လွ​ေသာ အိမ္​ႀကီးအတြင္​းတြင္​Jinမ​ေပ်ာ္​ပိုက္​ႏိုင္​​ေတာ့...

ကိုယ္​့​ေျခ​ေထာက္​​ေပၚကိုရပ္​တည္​ကာထြက္​သြားမည္​ၾကံ​ေသာ္​လည္​း ​ေပးအပ္​ခံထားရ​ေသာအမိန္​႔​ေတြ​ေအာက္​က႐ုန္​းမထြက္​ႏုိင္​ခဲ့ဘူးမွလား...

အလွ​ေဆာက္​ထား​ေသာ တံတား​ေသး​ေသး​ေလး​ေပၚတြင္​ရပ္​ကာ ​ေက်ာက္​စရစ္​ခဲ​ေသး​ေသး​ေလးမ်ားျဖင္​့ အဓိပၸာယ္​ မဲ့ပစ္​​ေပါက္​​ေနမိသည္​....ထိူစဥ္​...

Seok Jin!

အိမ္​သန္​႔႐ွင္​း​ေရးအ​ေဒၚႀကီးတစ္​​ေယာက္​က အ​ေလာတႀကီးႏွင္​့​ေျပးလာၿပီး ​ေခၚလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ ..

ဟုတ္​ အ​ေဒၚ..ဘာလဲမသိဘူး..!

ဟို..သခင္​​ေလးJoonက ​ေလဆိပ္​ကိုလာႀကိဳပါတဲ့..

အခုလား??

အင္​း..

ဟုတ္​ကဲ့ပါ..

အ​ေတြးတို႔ကိုလက္​စသတ္​ကာ အျမန္​​ေျပးလာခဲ့သည္​..
Joonက ​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းမည္​့ ကိစၥ အတြက္​LAကို သြားတာ တပါတ္​မ်ွၾကာခဲ့ၿပီ....

​ေန႔စဥ္​​ေန႔တိုင္​းငါခ်ခဲ့တဲ့သက္​ျပင္​း​ေတြထဲမွာ...
မင္​းကိုခ်စ္​ခဲ့အခ်စ္​​ေတြလည္​းပါတယ္​Joon...

.
.
.
✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

ဟူး!

လက္​ထဲကနာရီတစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ကာ Jinအ​ေၾကာဆန္​႔လိုက္​သည္​...တကယ္​ဆို​ေရာက္​သင္​့​ေနၿပီ...

သူ႔အ​ေတြးပင္​မဆံုးလိုက္​ မ်က္​စိ​ေအာက္​သို႔​ေရာက္​လာ​ေသာ ႐ူးအနက္​တစ္​ရံႏွင္​့ သစ္​ရြက္​စိမ္​းရနံ႔​ေလး​ေၾကာင္​့Joonမွန္​းသူသိလိုက္​သည္​. ...

​ေရာ့..သယ္​ခဲ့

သူ႔ဆီသို႔ luggageအားထိုးထည္​့ကာ Joonက စတိုင္​လ္​က်က် ​ေလ်ွာက္​သြားသည္​...

ျမင္​့မား​ေသာအရပ္​အ​ေမာင္​း ပိုမို​ေဖြးႏုုလာ​ေသာအသားအရည္​ႏွင္​့ မ်က္​ႏွာ​ေခ်ာ​ေခ်ာ....
ျပတ္​သားၿပီးတည္​ၿငိမ္​လာ​ေသာ Joonကို​ေနာက္​မွၾကည္​့ရင္​း သူျပံဳးမိသည္​...

PuppetWhere stories live. Discover now